Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ik weet wie dat is.Iemand bekend met de dame van de Doublet 75 k13 ?
Ik schat haar een jaar of 30 a 40, volgens eigen zeggen komt ze uit Italie?
een klein beetje mollig maar niet dik, en blond of geblondeerd haar in een bobline
Dank voor je snelle reactie, ze zag er lekker uit, moet ik snel maar eens gaan bezoeken.Ja ik weet wie dat is.
Je maakt wandelbroeder @LatinaLover88 blij met deze info.
Gina, Doubletstraat 75k13
Soms heb je van die momenten dat als je s'ochtend wakker wordt opeens aan iemand denkt. Dat had ik vanochtend ineens. Jaren geleden ben ik ontelbare keren bij Gina in de Doubletstraat geweest. Ze zat volgens mij in passage 75, boven, in de hoekkamer achterin, volgens mij was dat kamer 13. Ik heb...www.girlsreview.nl
ik heb haar vanmiddag gezien. op haar vertrouwde plekIemand die Lorena vandaag gespot heeft in Doublet stenen passage? Kwestie dat ze niet in verlof is (of ziek) want ik zou haar nu dinsdag bezoeken om mij compleet te laten leegzuigen? recensie zal volgen.
Welk kamer nummer staat Lorena in de stenen passage? En vanaf hoe laat begint ze?ik heb haar vanmiddag gezien. op haar vertrouwde plek
Ik heb er niks over gehoord, maar ik vind het geen gek idee. Volgens mij doen ze dit in Duitsland al een tijdje,In de Haagse straten zijn er geruchten dat je vanaf volgende week alleen met een QR-code naar binnen mag? Heeft iemand anders ook dit gehoord?
Daar heb je best een goed punt, Wellicht kan de GGD de dames op hun werkplek vaccineren met het Janssen vaccin. Het is immers voor hun eigen veiligheid.Ja maar ik vind het een beetje niks als de dames zo maar kunnen werken. Meeste dames hebben zich niet laten vaccineren. Vooral Roemeense en Bulgaarse dames laten zich niet vaccineren..
De vraag is of dat dan ook voor de dames geldt. Misschien dat een van de wandelende juristen meer weet. Ik weet dat het verplichten van werknemers ook (nog) niet kan omdat dat juridisch heel lastig is.In de Haagse straten zijn er geruchten dat je vanaf volgende week alleen met een QR-code naar binnen mag? Heeft iemand anders ook dit gehoord?
Maar je mag als klant uiteraard wel vragen of iemand gevaccineerd is, ook al mag zijn baas dat niet.De vraag is of dat dan ook voor de dames geldt. Misschien dat een van de wandelende juristen meer weet. Ik weet dat het verplichten van werknemers ook (nog) niet kan omdat dat juridisch heel lastig is.
Inderdaad, net als je de hoek omdraait voorbij het inloopgangetje. Draagt veel een rood see through kleedje en ligt altijd languit op haar stoel achter het venster. Ziet ernaar uit dat ze een mega reet heeft ja, en borsten ook niet te klein. Daarom twijfel ik om er binnen te stappen maar haar gedrag houd me tegen. Ligt er koffiedik op dat ze het tegen haar zin doet.Je bedoeld die dame met die mega reet, op kamer 6 of 7?
Ik kan mij herinneren dat er een recensie van haar op hookers stond, maar die was rond uit slecht.
Ik zou daar niet heen gaan. Bovendien zijn de gordijnen altijd open bij haar, een slecht teken
Is inderdaad kamer 11/25 k6 op het plannetje. Ziet er echt naar uit alsof ze een heerlijk dikke vette kont heeft.Je bedoeld die dame met die mega reet, op kamer 6 of 7?
Ik kan mij herinneren dat er een recensie van haar op hookers stond, maar die was rond uit slecht.
Ik zou daar niet heen gaan. Bovendien zijn de gordijnen altijd open bij haar, een slecht teken
Ik ken verschillende dames in de Geleen (Roemeense) die zich hebben laten vaccineren met Jansen ,ja ze zijn er wel degelijk .Daar heb je best een goed punt, Wellicht kan de GGD de dames op hun werkplek vaccineren met het Janssen vaccin. Het is immers voor hun eigen veiligheid.
Ik bedoel trouwens de passage die twee ingangen/uitgangen heeft waar je zeg maar in een vierkant rondloopt. Weet niet eens meer wat de nummers zijn in de doublet zegt genoeg over hoe vaak ik nog wandelDe enige goede ervaring die ik heb gehad in de 31 passage was in het kamertje dat op de hoek zit bij de uitgang net voordat je de gang uitloopt, de kamer aan de rechterhand voordat je eruit loopt. Was een heerlijke oudere vooral plastic dame wat ik me kan herinneren. Dit was echt in het begin dat ik begon met wandelen, was ook in de nacht volgens mij. De dame daarna wel een paar keer zien lopen maar nooit meer actief op een kamer gezien.
Ik bedoel trouwens de passage die twee ingangen/uitgangen heeft waar je zeg maar in een vierkant rondloopt. Weet niet eens meer wat de nummers zijn in de doublet zegt genoeg over hoe vaak ik nog wandel
Er zijn er wel meer die een dikke reet hebben, en die ook nog een goede service geven.Is inderdaad kamer 11/25 k6 op het plannetje. Ziet er echt naar uit alsof ze een heerlijk dikke vette kont heeft.