In de Geleenstraat heb ik zojuist ongeveer 45 dames geteld.
waarvan 8 transen?In de Geleenstraat heb ik zojuist ongeveer 45 dames geteld.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn de Geleenstraat heb ik zojuist ongeveer 45 dames geteld.
waarvan 8 transen?In de Geleenstraat heb ik zojuist ongeveer 45 dames geteld.
dat is niet het enige wat omhoog blijft gaan dus toch maar regelmatig wandelenHet is nu wel meivakantie, misschien dat het daarmee te maken heeft, maar mensen hebben tegenwoordig ook minder te besteden, rekeningen en boodschappen blijven omhoog gaan
staan er zoveel transen in de Geleen?waarvan 8 transen?
ik las net op Wikipedia, dat de Geleenstraat en de aangrezende Hunsestraat 140 ramen heeft. Dan vind ik een bezetting van 45 ramen en nog een paar transen maar karig. Dat betekent dat 1 op de 3 ramen bezet is.Nee, zoveel transen zijn er niet vandaag, maar zonder transen zijn er ongeveer 45.
jammer hopelijk binnenkort duidelijkheid. Ik woon niet in de buurt.het kan zijn dat er nog geen recensies van haar zijn, of ze gebruikt een ander naam.
Waarschijnlijk worden de ramen op de eerste verdieping meegeteld op wikipedia en die zijn normaal gesproken niet in gebruik op een enkeling na, in de praktijk zou je dan alleen de ramen beneden moeten tellen qua bezettingik las net op Wikipedia, dat de Geleenstraat en de aangrezende Hunsestraat 140 ramen heeft. Dan vind ik een bezetting van 45 ramen en nog een paar transen maar karig. Dat betekent dat 1 op de 3 ramen bezet is.
Welke Jessica?Is Jessica nog in het land?
Maar hoe zit het nou met die Transen Jimmy?Waarschijnlijk worden de ramen op de eerste verdieping meegeteld op wikipedia en die zijn normaal gesproken niet in gebruik op een enkeling na, in de praktijk zou je dan alleen de ramen beneden moeten tellen qua bezetting
Er is daar een speciaal hoekje voor de transen maar volgens mij is een enkeling daar een beetje verdwaaldMaar hoe zit het nou met die Transen Jimmy?
Zijn het er echt zoveel?
En maken ze zichzelf wel als trans kenbaar?
Lijkt mij toch niet echt leuk, als je er later achter komt dat dat leuke "meisje" waar je een wippie mee hebt gemaakt, als jongetje is geboren.
Dus een leek, die niet bekend is in de Geleen kan zo maar bij een trans terecht komenEr is daar een speciaal hoekje voor de transen maar volgens mij is een enkeling daar een beetje verdwaald
Er kan er eentje tussen zitten inderdaadDus een leek, die niet bekend is in de Geleen kan zo maar bij een trans terecht komen
JakkesEr kan er eentje tussen zitten inderdaad
Daar moet je dan van aftrekken de dames die qua uiterlijk niet aantrekkelijk zijn, da's minstens 50%...staan er zoveel transen in de Geleen?
Het moet niet gekker worden.
ik las net op Wikipedia, dat de Geleenstraat en de aangrezende Hunsestraat 140 ramen heeft. Dan vind ik een bezetting van 45 ramen en nog een paar transen maar karig. Dat betekent dat 1 op de 3 ramen bezet is.
Ik heb ervaring, moet nog een stukje schrijven. Wellicht vanavond, anders na het weekend.Gisteren op de geleenstraat 98 k2 meisje met bril en zwart haar. Ze vertelde me Doris te heten en van oekraine te zijn. Maar ik vind geen reviews met die naam.
Die kans is wel erg klein, het kan bijna niet, dat je het niet ziet en er zijn er ook met een bordje, waar het op staat
en dan de tmm en waar je al vaak geweest bent. vergeet ook de 100 eur bitches niet plus de volgeboekte. handje blijft dan over.Daar moet je dan van aftrekken de dames die qua uiterlijk niet aantrekkelijk zijn, da's minstens 50%...
nog niet gespot, donderdag zat daar de Dominicaanse Rosiis nelly 25/11 k10 gespot?
Oke, maar voor 100 is het wel p+n en beffenbijstelling voor de twijfelaars 37
patricia heeft zeker 50 man aan de deur gehad. 1 naar binnen gegaan. half uur 100 princioe. ze is wel erg lekker
geen idee zag net een gast maar 12m binnen…. kan ook aan de gast liggen natuurlijk.Oke, maar voor 100 is het wel p+n en beffen
Hoeft niet. Ik ben alleen geïnteresseerd in de Oost-Europese dames. Zijn zij er niet, dan heb ik ook niks in de straten, in mijn geval de Geleen, te zoeken.Dat snap ik dus niet. Als bijna alle Oostblokkers naar huis zijn voor Pasen dan moet de rest toch enorm veel klandizie hebben deze maand.
Ik bedoel Dominicaanse Jessica uit de Doubletstraat https://www.girlsreview.nl/threads/jessica-den-haag-doubletstraat-3-k8.685/Welke Jessica?
Meestal vraag ik op welke dagen/tijden ze normaal werken en ga dan langs op zo'n moment. Soms is het dan even wachten tot ze vrij is, geen probleem. Ook altijd goed om meerdere opties te hebben in zo'n geval.Hoe hebben jullie contact met de dames?