Ik zal het anders omschrijven: de service zal beter zijn dan het uiterlijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk houd het daarom bij vaste dames waarvan ik de kwaliteit ervaren heb. Sex met een blinddoek is misschien nog wel spannender.Onder kwaliteit versta ik de service, niet het uiterlijk.
Diana 23-2Shit. Laura van Geleen op vakantie. Wat balen dat ik dat berichtje gemist. Iemand vergelijkbare tip? Als in mooie vrouw met kinky touch?
Zijn er dan zoveel op vakantie ofzoIk was vandaag ook even in Den Haag, toen ik de doublet inliep waren er maar 2 of 3 heren in de straat, zo rustig heb ik het ook nog nooit megemaakt
Zijn er dan zoveel op vakantie ofzo
Ja preciesSchoolvakantie; papa moet op de kinderen passen
Het is nu wel meivakantie, misschien dat het daarmee te maken heeft, maar mensen hebben tegenwoordig ook minder te besteden, rekeningen en boodschappen blijven omhoog gaanZijn er dan zoveel op vakantie ofzo
Zitten er wel genoeg dames danHet is nu wel meivakantie, misschien dat het daarmee te maken heeft, maar mensen hebben tegenwoordig ook minder te besteden, rekeningen en boodschappen blijven omhoog gaan
Ja wel genoeg damesZitten er wel genoeg dames dan
Zoals ik al schreef, 5 is leeg op het 4e raam na (vanmiddag om 15:30), die dame was niet VickyIs Vicky toevallig aanwezig?
Voor mij was het wel gelijk duidelijk dat het om het uiterlijk ging.Ik zal het anders omschrijven: de service zal beter zijn dan het uiterlijk.
Vanmiddag was ze in ieder geval aanwezig, dus vanavond zal ze er ook wel zijn.Alice aanwezig Geleen 45?
Bvd
maar als je het hebt over kwaliteit dames, dan heb je het niet over lelijke wijven, maar over dames die er wel degelijk goed uit zien.Oké, dat begrijp ik, maar dat heeft dus niet met de kwaliteit te maken.
Vicky is op vakantieIs Vicky toevallig aanwezig?
Ik denk dat dat wel kan, maar alleen als er een gunfactor is naar de klant toe.Zijn er dames in de doublet die je mag filmen tegen een meer prijs ?
Mijn inziens is het de reis van anderhalf uur niet waard. Ik was afgelopen donderdagmiddag even in de Doubletstaat, en de bezetting was matig, zeker wat betreft jonge strakke meiden.Ik lees tegenstrijdige berichten over de bezetting in de Doublet en Geleen. Sommigen zeggen dat het uitgestorven is omdat veel dames op vakantie zijn, sommigen zeggen dat er normale bezetting is. Ik moet redelijk wat reizen, namelijk anderhalf uur (niet anders dan als ik bijv. naar het Baekelandplein zou willen), dus ik zou van tevoren willen weten of het de moeite waard is dit weekend te gaan, met name overdag.
het kan zijn dat er nog geen recensie van haar is, of ze gebruikt een ander naam.Gisteren op de geleenstraat 98 k2 meisje met bril en zwart haar. Ze vertelde me Doris te heten en van oekraine te zijn. Maar ik vind geen reviews met die naam.
is dat veel of weinig voor de Geleen?In de Geleenstraat heb ik zojuist ongeveer 45 dames geteld.