Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWordt er hier ook geschreven over deze Patricia?THanks! Er was helaas niet meer tussen te komen vanavond.
Deze mooie dame ook weer gespot vanavond. Zeer mooie afgetrainde body heeft ze.
Wel Emma uit de Philipijnen.Iemand Emma uit Singapore gespot bij de Geleenstraat?
Jij bedoelt Em, en de Emma, die @KaiserParma bedoelt werkt in de Geleenstraat 128/130 en voorzover ik begrepen heb een trans?Wel Emma uit de Philipijnen.
Voor een Philipijnse veel vlees, voor een europese niet.
Spreekt goed Nederlands, her en der een ringetje
Zit op Hunsestraat 49
ik was er vanmiddag ook ff @modjomaster, even een rondje sfeerproeven gedaan en het was inderdaad erg rustig.het is triest en leeg in de doubie afwezig: Ruby staat andere dame op haar kamer ik schrok me rot, afwezig Andra van K16, afwezig Irina, afwezig Jessica, afwezig Natalia, ik werd er echt verdrietig van broeders zoveel mooie poppetjes niet aanwezig natuurlijk bij de lekker e kattenkop zag ik Erica en haar buurvrouw met slechte tanden Ina gelukkig wel ik denk dat we ze pas eind van de maand misschien weer zien
Ze zag er zo Roemeens uit als het maar kan, ook nog met een zigeuner inslag.Kan toch? daar wonen best veel vrouwen hoor
ieder zijn ding.Lekker man.
Dode boel vandaag zeg in beide straten, nog nooit eerder meegemaakt
voor mij een nieuwe dame gespot op geleen 122k5
patricia heet ze. slank blond haar en spontaan. groot plakplaatje op haar rug.
iemand al ervaring. werkt vanaf 6/7 uur in de avond. had helaas geen tijd meer om te proberen.
Zij heeft nog geen topic. Dit is wel je kans om topic starter te kunnen worden..Is er nog geen apart topic voor Patricia of zie ik die over het hoofd?
Eens, was er eergisteren een kon na een uur wandelen in beide Straten niet vinden waar ik zocht :-(het is triest en leeg in de doubie afwezig: Ruby staat andere dame op haar kamer ik schrok me rot, afwezig Andra van K16, afwezig Irina, afwezig Jessica, afwezig Natalia, ik werd er echt verdrietig van broeders zoveel mooie poppetjes niet aanwezig natuurlijk bij de lekker e kattenkop zag ik Erica en haar buurvrouw met slechte tanden Ina gelukkig wel ik denk dat we ze pas eind van de maand misschien weer zien
Wellicht gaat dat op voor de Roemeense dames, maar het viel mij gisteren ook op dat er veel minder latina's stonden dan gewoonlijk in de Doubletstraat.Dat zal wellicht te maken hebben met Pasen.
Dat was mij ook opgevallenKwaliteit van de dames was niet geweldig.
Wat denk je dat er anders bedoeld wordt met kwaliteit van de dames?Kwaliteit gaat toch niet over het uiterlijk?