Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt, zij zal 9 mei vertrekken naar thuisland heb ik van haar vernomenIk begreep dat ze paar dagen na Orthodox Pasen vertrekt naar thuisland, voor een korte periode.
Ow? Dus ze blijft nog tot 9 mei?Klopt, zij zal 9 mei vertrekken naar thuisland heb ik van haar vernomen
Ik heb haar gisteren ook zien staan. Ze is zeker weten de dunste van de straat. Ik ben ook wel benieuwd naar haarWie zit er vandaag op hunsestraat 51 k7? Skinny meisje, wit outfit en lange zwarte haren?
Geen ervaring, maar daar gaat snel verandering in komen tieten zijn wel fakeHeeft iemand ervaring met die mooie best wel curvy dame van Geleen110 K5?
Ja toevallig vanmiddag geweest leuke ontmoeting met Maya gehad .Heeft iemand ervaring met die mooie best wel curvy dame van Geleen110 K5?
dit is wel een kans om topic starter te wordenJa toevallig vanmiddag geweest leuke ontmoeting met Maya gehad .
Ik wandel ook al meer en deel van mij leven voornamelijk in de doubletstraat.Nog steeds onzin.
Het is jou gevoel.
Slecht onderhouden?
Veel panden zijn achter de gevel totaal tot de grond afgebroken geweest en 100% weer opgebouwd.
Onzin dus.
Als een capuchon jou een rotgevoel geeft,....dan zit t probleem bij jou.
Mijn jas heeft een capuchon,...Oh jee wat ben Ik gevaarlijk
Nee , ik denk dat iedereen op dit forum eenmalig de straat heeft bezochtIs er iemand die wel is vaker naar geleenstraat gaat?
Ik herinner mij alleen nog die borsten ... en de blaadjesAls je zelf totaal nier meer weet waar, en geen naam wordt het lastig voor de anderen... was je onder invloed? Een gebouw herinner je toch wel en ingang, kamer zodat je zelf al kan herleiden waar je was?
Silvana is er weer.Hoi
Weet iemand of Silvana of BB Kelly
Er vandaag is?
Want vorige week was ze er er niet op maandag
Oké dank je PaulSilvana is er weer.
Hoop het wel, wilde later op de dag gaan. De laatste tijd komt ze iets later aan dan eerst.Is Laura van Geleen45 aan het werk vandaag?
Wel als ze bezet is...Oké dank je Paul
Rij ik niet voor niks
Laura is/was er vandaag maar zei mij dat ze morgen een maand met vakantie gaat.Is Laura van Geleen45 aan het werk vandaag?