Hoi Paul , weet je of zij er morgen ook is ? Bedankt .Jurgitta staat vandaag in de Hunsestraat 37 k3.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoi Paul , weet je of zij er morgen ook is ? Bedankt .Jurgitta staat vandaag in de Hunsestraat 37 k3.
Paulus heeft geen glazen bol....!Hoi Paul , weet je of zij er morgen ook is ? Bedankt .
Ik denk niet dat iemand hier in de toekomst kan kijken, beter vragen op de dag zelf lijkt mij.Hoe is de bezetting op 30 april en 1 mei vanwege koningsavond en koningsdag? Ik ben dan vrij van kantoor
Thanks voor je reactie. Vandaar dat ik haar misliep.Ze is momenteel met vakantie.
De is er vandaag, zaterdag. Heeft wel afspraken dus hopen dat je haar tussen door aantreft.zal diana van 23k2 aanwezig zijn? Ik liep gister snel een rondje en ze was er niet
Dan liep je te snel of te laat, ze was er wel.zal diana van 23k2 aanwezig zijn? Ik liep gister snel een rondje en ze was er niet
Ik was rond 4 uur en zag helaas geen naamplaatje bij haarDan liep je te snel of te laat, ze was er wel.
Thanks voor je reactie. Vandaar dat ik haar misliep.
De is er vandaag, zaterdag. Heeft wel afspraken dus hopen dat je haar tussen door aantreft.
Vorige week liep ik een rondje en toen zag ik daar een meisje zitten die ik al eens Sixsens heb gezien, Kammi heette ze daar, kamergang was toen niet bijzonder te Weet niet of ze hier gisteren ook zat.Wie zit er vandaag op hunsestraat 51 k7? Skinny meisje, wit outfit en lange zwarte haren?
Zojuist gearriveerd.Diane van 23 werkt van ma tm zaterdag van 11-16u en gaat voor Orthodox Pasen terug naar Roemenie
Ik begreep dat ze paar dagen na Orthodox Pasen vertrekt naar thuisland, voor een korte periode.Diane van 23 werkt van ma tm zaterdag van 11-16u en gaat voor Orthodox Pasen terug naar Roemenie
Ja, maar ik heb het adres vermeld .....Heeft Linda ook een bordje voor haar raam? Wel zo handig voor het herkennen?
Bezetting op de Doubletstraat was prima om 2 uur vandaag Geleenstraat wat minder, helaasHoe is de bezetting op 30 april en 1 mei vanwege koningsavond en koningsdag? Ik ben dan vrij van kantoor
dat begreep ik ook van haarIk begreep dat ze paar dagen na Orthodox Pasen vertrekt naar thuisland, voor een korte periode.