RidderGraniet
Newbie
- 9
- 11/03/24
- 1
Van waar deze reacties op mijn mening?Nog steeds onzin.
Het is jou gevoel.
Slecht onderhouden?
Veel panden zijn achter de gevel totaal tot de grond afgebroken geweest en 100% weer opgebouwd.
Onzin dus.
Als een capuchon jou een rotgevoel geeft,....dan zit t probleem bij jou.
Mijn jas heeft een capuchon,...Oh jee wat ben Ik gevaarlijk
Ik lees niet veel argumenten als "ik ben het niet met je eens...want ik vind..." maar meer beledigingen (je bent een schijtzak of leugenaar als je dit vind), cynisme (Mijn jas heeft een capuchon oh jee wat ben ik gevaarlijk), de discussie proberen te eindigen met een kort statement (nog steeds onzin) of mij verwijten van een geheime agenda (pandeigenaar die de waarde van zijn pand ziet verminderen).
@Betrouwbaar, ieder zijn mening. En ik begrijp dat jij de Doubletstraat een prima straat vind.
Ik "wandel" nu zo'n 16 jaar ofzo waarvan zeker 6 jaar in Den Haag. Ik ken buurten in Leeuwarden, Groningen, Utrecht, Amsterdam en Den Haag. En ik word oprecht onpasselijk van de Doubletstraat. Bij veel vrouwen die daar achter het raam staan, krijg ik een slechte indruk. Die zien er, in mijn ogen, zeer vermoeid, ongezond en bedroefd uit. Een paar dames die ik in die straat heb bezocht, konden mij ook die indrukken bevestigen.
Dat staat voor mij in een schril contrast met veel dames in de Geleenstraat. Daar heb ik bij een hoop dames oprecht de indruk dat ze een beetje lol hebben in hun werk.
Helemaal prima als je het niet met mee eens bent. Maar hou het wel een beetje inhoudelijk. Weet in ieder geval dat ik, zonder geheime agenda oid, de Doubletstraat oprecht een troosteloze bedoeling vind.