Fuckerdoub
Vaste klant
Wanneer was dat? Ik heb het vorige week vrijdag aan dr gevraagdToen ik haar sprak toen ze er nog maar paar dagen was, was het wel mogelijk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWanneer was dat? Ik heb het vorige week vrijdag aan dr gevraagdToen ik haar sprak toen ze er nog maar paar dagen was, was het wel mogelijk
Dat is waarschijnlijke Ariane. Spreekt alleen af voor een half uur of langer, maar geeft je wel een topservice.Heren, weet iemand wie de kleine dame is op Doublet 8 k6? heeft lang zwart haar
Maand geleden of zoWanneer was dat? Ik heb het vorige week vrijdag aan dr gevraagd
In de avond een vrij nieuwe dame op Geleenstraat 122 k5 genaamd Patricia, blond haar, superslank en een best vrolijk voorkomen.
Ik ben deze preutse types die denken dat ze namens de belangen van de buurt opkomen zat. Ik woon ook in de buurt van de doubletstraat en ervaar helemaal geen last van de raamprostitutie daar, er hangt zeker geen schimmige sfeer wat zij graag wil schetsen.Buurt eist inspraak bij gemeente over raamprostitutie Geleenstraat
Sinds de verhuizing van de raamprostitutie uit de Doubletstraat en de Geleenstraat naar een erotisch centrum van de baan is, kijkt de gemeente naar mogelijkheden om de raamprostitutie volledig onder te brengen in de Geleenstraat. Omwonenden waarschuwen voor overlast, die volgens hen nu al...www.denhaagfm.nl
mooi verwoord lijkt wel zo of ze alle raambuurten willen opdoeken.Buurt eist inspraak bij gemeente over raamprostitutie Geleenstraat
Sinds de verhuizing van de raamprostitutie uit de Doubletstraat en de Geleenstraat naar een erotisch centrum van de baan is, kijkt de gemeente naar mogelijkheden om de raamprostitutie volledig onder te brengen in de Geleenstraat. Omwonenden waarschuwen voor overlast, die volgens hen nu al...www.denhaagfm.nl
Ik ben deze preutse types die denken dat ze namens de belangen van de buurt opkomen zat. Ik woon ook in de buurt van de doubletstraat en ervaar helemaal geen last van de raamprostitutie daar, er hangt zeker geen schimmige sfeer wat zij graag wil schetsen.
Dit hoort nu eenmaal bij het straatbeeld van een drukke Europese stad en als je daar niet tegen kan dan graag opflikkeren naar een rustige woonwijk ver weg van het stadscentrum
Dat klopt, "de raambuurten hebben hun langste tijd gehad". Profiteer er nog maar van, we zitten in reservetijd.mooi verwoord lijkt wel zo of ze alle raambuurten willen opdoeken.
Dat word al 25 jaar gezegdDat klopt, "de raambuurten hebben hun langste tijd gehad". Profiteer er nog maar van, we zitten in reservetijd.
Buurt eist inspraak bij gemeente over raamprostitutie Geleenstraat
Ik ben deze preutse types die denken dat ze namens de belangen van de buurt opkomen zat. Ik woon ook in de buurt van de doubletstraat en ervaar helemaal geen last van de raamprostitutie daar, er hangt zeker geen schimmige sfeer wat zij graag wil schetsen.
Dit hoort nu eenmaal bij het straatbeeld van een drukke Europese stad en als je daar niet tegen kan dan graag opflikkeren naar een rustige woonwijk ver weg van het stadscentrum
De focus op wat anders zeker?
Ik herken me niet in hoe jij de doubletstraat beschrijft, ook in het weekend niet.Ik ben het niet met je eens Dezert. De Doubletstraat vind ik een hele schimmige straat en in de weekenden heerst daar ook een raar sfeertje. Daar lopen soms wat agressieve types tussen en het gros van de vrouwen maken op mij een ongelukkige en ongezonde indruk. En dan ben ik notabene zelf een wandelaar. Het stinkt er, er ligt veel rotzooi op de grond.
Deze mevrouw geeft aan dat het rondom de Geleenstraat een racebaan zou zijn. Dat herken ik echt niet. En dat is ook problematisch want voor de gemiddelde lezer heerst er toch een taboe op het onderwerp en die is toch geneigd alle negatieve berichtgeving te willen geloven.
Wat ik wel herken is dat de Geleenstraat een effect heeft op de ontwikkeling van het gebied. Die twee kleine supermarkten zijn inderdaad leverancier voor de prostituees en bezoekers. En er zijn inderdaad veel garages rondom de Geleenstraat. Zolang die straat er is, verwacht ik ook niet dat er een kinderopvang of een leuk restaurant komt of een ander winkeltje.
en toch zit er tegenover een supermarktje in de scheepmakersstraat een kinderopvangIk ben het niet met je eens Dezert. De Doubletstraat vind ik een hele schimmige straat en in de weekenden heerst daar ook een raar sfeertje. Daar lopen soms wat agressieve types tussen en het gros van de vrouwen maken op mij een ongelukkige en ongezonde indruk. En dan ben ik notabene zelf een wandelaar. Het stinkt er, er ligt veel rotzooi op de grond.
Deze mevrouw geeft aan dat het rondom de Geleenstraat een racebaan zou zijn. Dat herken ik echt niet. En dat is ook problematisch want voor de gemiddelde lezer heerst er toch een taboe op het onderwerp en die is toch geneigd alle negatieve berichtgeving te willen geloven.
Wat ik wel herken is dat de Geleenstraat een effect heeft op de ontwikkeling van het gebied. Die twee kleine supermarkten zijn inderdaad leverancier voor de prostituees en bezoekers. En er zijn inderdaad veel garages rondom de Geleenstraat. Zolang die straat er is, verwacht ik ook niet dat er een kinderopvang of een leuk restaurant komt of een ander winkeltje.
Dat klopt, "de raambuurten hebben hun langste tijd gehad". Profiteer er nog maar van, we zitten in reservetijd.
Dat word al 25 jaar gezegd
Mijn inziens kan je beter die meiden die in pand 12 staan mijden, zijn haast allemaal TMM en staan bekend om hun slechte service.Beste mede wandelaars vandaag liep ik door de doubletstraat en zag op nummer 12 een meid met een brilletje en heel veel Tatoeages waaronder een grote vlinder op haar kont. Ze had niet veel aan en ze heeft aardig flink wat curves. Weet iemand misschien wie dit is en of er al een recensie beschikbaar is? Alvast bedankt.
Bedankt voor de waarschuwing. Waar staat TMM voor? Toch ben ik benieuwd naar haar hopelijk heeft iemand een recensie geschreven.Mijn inziens kan je beter die meiden die in pand 12 staan mijden, zijn haast allemaal TMM en staan bekend om hun slechte service.
Te mijden meidBedankt voor de waarschuwing. Waar staat TMM voor? Toch ben ik benieuwd naar haar hopelijk heeft iemand een recensie geschreven.
Almelo kun je ook links laten liggen. 'Red Light Heaven - De wallen van Twente' heeft 25 interne kamers. Klinkt leuk, maar als er maar 5 dames op mega kleine kamers zijn je er na 1 minuut weer weg.Situatie niet bij mij bekend: Eindhoven, Almelo.
ja die ken ik zeker broederTe mijden meid
ik heb even gekeken, of er al een recensie over haar is geschreven maar kon daar niet veel over vinden.
Misschien dat wandelbroeder @modjomaster haar kent.
Als ik de recensies lees lijken Amalia en Beatrice ook daar te zitten en wordt hun goeie reet en richting straat ook beschreven. Maar de dame met vlinder is dus Kim?ja die ken ik zeker broeder
Recensie - Kim, Den Haag, Doubletstraat (12k4)
Deze dame stond eerst op 5k1 iedereen was benieuwd naar deze dame zag ik in DH algemeen dame is nu verhuisd naar 12k4. Na wat oogcontact en signalen dat ze er wel zin in had de gok gewaagd. Had een gemixt onderbuikgevoel omdat de dame een hele erge " high class " look heeft en ik niet wist of...www.girlsreview.nl
Tot hoe laat is Linda er meestal?Linda is vandaag aanwezig, Geleenstraat 122 k1.
ja dat is Kim broeder met en zonder brilletje en groot achterwerkAls ik de recensies lees lijken Amalia en Beatrice ook daar te zitten en wordt hun goeie reet en richting straat ook beschreven. Maar de dame met vlinder is dus Kim?
Wie is Den Haag?Den Haag wil alle raamprostitutie in 1 straat
De beleidsmakers?Wie is Den Haag?