Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie net dat PowNews op youtube wandelaars in de geleenstraat vol HD (zelfs 4k) op beeld heeft gezet zonder te blurren. Te zien is onder meer zelfs dat een wandelaar zich omkeert nadat die de camera ziet, en dan toch blurren ze hem niet.

Ik zou mailen om netjes te vragen mn gezicht te blurren

Er zijn wel meer van dit soort filmpjes van de Geleenstr. en de Doubletstraat op YouTube. Het blurren van alle klanten was teveel werk. De dames wel want Youtube staat niet toe dat de dames herkenbaar in beeld komen. De klanten maakt kennelijk niet uit. Zet maar een (zonne-)bril op of zo en een andere jas. Hopelijk zijn ze een keer uitgefilmd.

Verder is dit de volgende fase in de salami tactiek.

wie is de vrouw met haar geweldige grote tieten , vermoedelijk Zuid Amerikaanee, die vaak op de dag op Doubletstraat 37/ 2 zit. Leeftijd denk ik 45 +. Wie heeft ervaring met haar?

Wie is de dame overdag op Doubletstraat 77k1? Oost Europees, rond de 30 jaar, veel tatoeages op het lichaam en armen, normale lichaamsbouw. Vaak zag ik achter het raam dansen. Is zij de moeite waard?

Wie is de dame overdag op Doubletstraat 77k1? Oost Europees, rond de 30 jaar, veel tatoeages op het lichaam en armen, normale lichaamsbouw. Vaak zag ik achter het raam dansen. Is zij de moeite waard?
ik weet wie je bedoeld, tijdje geleden zag ik haar naar een collega aan de overkant lopen. Wat mij opviel in het daglicht, was dat ze een pokdalig gezicht had, dat ze probeerde te camoufleren met makeup.

Ik ben het met Ronmy eens, op afstand en make up ziet ze er erg aantrekkelijk uit. Gisteren zag ik haar en ze was niet volledig opgemaakt. Dan ziet ze er toch minder leuk uit. Ze kwam aan het raam ook niet erg vriendelijk over toen ik om de prijs vroeg. Misschien te vaak de vraag gehad zonder dat iemand naar binnen is gegaan. Ik ben toen bij Dotti naar binnen gegaan op 40 K2. Ze was daar niet erg happy mee. Als blikken konden doden dan was ik er niet meer 🤣. Verder helaas geen ervaring om te delen.

Ik ben het met Ronmy eens, op afstand en make up ziet ze er erg aantrekkelijk uit. Gisteren zag ik haar en ze was niet volledig opgemaakt. Dan ziet ze er toch minder leuk uit. Ze kwam aan het raam ook niet erg vriendelijk over toen ik om de prijs vroeg. Misschien te vaak de vraag gehad zonder dat iemand naar binnen is gegaan. Ik ben toen bij Dotti naar binnen gegaan op 40 K2. Ze was daar niet erg happy mee. Als blikken konden doden dan was ik er niet meer 🤣. Verder helaas geen ervaring om te delen.
goed om te horen dat Dottie er weer is heb haar al lange tijd niet gespot bedankt broeder @Michel851

Weet iemand of er al een recensie is van Bianca Doubletstraat 29 K2.
Kleine jonge Roemeense met lang donkerblond/bruin haar en kleine tietjes.
Ze droeg een wit topje. Werkt hier een maand, maar heeft een aantal jaar geleden ook in de Doublet gewerkt. Ze was er in de avond.

Waarschijnlijk deze?

Het is weer een mooie wandeldag. Zou fijn zijn als er nog veel mooi natuurschoon in de Haagse straten te bewonderen is. Hopelijk zijn Alex/Anna van 100b2 en Linda (NL) er vandaag ook weer.

@Paulus2 : ik hoor het graag van je als ze aanwezig zijn. Bedankt alvast voor het melden hier…

Ik herken me niet in hoe jij de doubletstraat beschrijft, ook in het weekend niet.

Ik kom er al meer dan 5 jaar meerdere keren per maand, op verschillende tijden van de dag en heb dit nooit zo ervaren. 'S ochtends om 10:30, s middags en s avonds.

Je leest hier vaker onzinverhalen, misschien zijn dat die huiseigenaren die een hogere prijs voor hun huis willen en de straat willen laten sluiten.

"Schimmige sfeer" en ander onzin, niks om het hard te maken.
De reden dat mensen een capuchon dragen daar is om niet herkend te worden door bekenden. Alleen een schijtzak of leugenaar zou de doubletstraat omschrijven als schimmig.

Tussen de dames op geleenstraat en doubletstraat zie ik ook geen verschil in de praktijk qua "ongelukkigheid/ongezondheid", als er al een vrouw in de straten een ongelukkige indruk op me maakte was dat op hetzelfde niveau als de caissières in de supermarkt die liever niet werken maar thuis willen zitten

@Harris, je zegt: "Alleen een schijtzak of leugenaar zou de doubletstraat omschrijven als schimmig." Het is jammer voor de discussie als je zo persoonlijk word. Ik geloof niet dat dergelijke opmerkingen bevorderlijk zijn voor een inhoudelijke discussie. Misschien heb jij niet dezelfde ervaringen bij de Doubletstraat, maar dat maakt mij nog geen schijtzak of leugenaar.

Het perspectief van een wandelaar op een roze buurt is natuurlijk anders dan een omwonende. Ik lees hier andere mensen zeggen dat de Doubletstraat heel veilig is omdat er camera's hangen. Dat er ergens veel camera's hangen creëert niet voor mij een gevoel van veiligheid, integendeel... Ik vind een straat met veel camera's, wandelaars met capuchons op, slecht onderhouden pandjes en echt veel vrouwen die op mij een diep bedroevende indruk achterlaten wel 'schimmig' te noemen. Het stinkt er ook regelmatig.

En zelfs als wandelaar, die echt jarenlang rondloopt in Den Haag, sla ik meestal de Doubletstraat over. Deels omdat het niet mijn smaak is qua vrouwen maar ook omdat ik het een heel onprettig straatje vind. En zeker in de late uren heb ik een paar keer meegemaakt dat daar jongens liepen die flink aan de drugs zaten en ook jongens rondliepen die ernstig verward leken.

@Harris, je zegt: "Alleen een schijtzak of leugenaar zou de doubletstraat omschrijven als schimmig." Het is jammer voor de discussie als je zo persoonlijk word. Ik geloof niet dat dergelijke opmerkingen bevorderlijk zijn voor een inhoudelijke discussie. Misschien heb jij niet dezelfde ervaringen bij de Doubletstraat, maar dat maakt mij nog geen schijtzak of leugenaar.

Het perspectief van een wandelaar op een roze buurt is natuurlijk anders dan een omwonende. Ik lees hier andere mensen zeggen dat de Doubletstraat heel veilig is omdat er camera's hangen. Dat er ergens veel camera's hangen creëert niet voor mij een gevoel van veiligheid, integendeel... Ik vind een straat met veel camera's, wandelaars met capuchons op, slecht onderhouden pandjes en echt veel vrouwen die op mij een diep bedroevende indruk achterlaten wel 'schimmig' te noemen. Het stinkt er ook regelmatig.

En zelfs als wandelaar, die echt jarenlang rondloopt in Den Haag, sla ik meestal de Doubletstraat over. Deels omdat het niet mijn smaak is qua vrouwen maar ook omdat ik het een heel onprettig straatje vind. En zeker in de late uren heb ik een paar keer meegemaakt dat daar jongens liepen die flink aan de drugs zaten en ook jongens rondliepen die ernstig verward leken.
Nog steeds onzin.
Het is jou gevoel.
Slecht onderhouden?
Veel panden zijn achter de gevel totaal tot de grond afgebroken geweest en 100% weer opgebouwd.
Onzin dus.
Als een capuchon jou een rotgevoel geeft,....dan zit t probleem bij jou.
Mijn jas heeft een capuchon,...Oh jee wat ben Ik gevaarlijk

Terug
Bovenaan Onderaan