Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren, ik wil graag mijn ervaring delen in een recensie. Echter weet ik niet zeker of ik het goede "huisnummer" heb. Ik was er gister, aan de Doublet, en stond op (ik denk) 35 K1!

Ik was er gister zaterdag 4 mei in de avond. Dame was oost Europees, lang zwart haar, wit gekleed en denk tussen de 25 en 30 jaar. Stelde zich voor als "kyra"?

Wie van de doubletstraat wandelaars weet nog hoe de volgens mij bg dame heet die een tijdje in doubletdtr. op nr 75 k1 werkte later is ze ergens midden in de straat gaan werken . ze was brildragend en mooi figuurtje en waar ze echt bekend om stond dat ze regelmatig klanten de kamer uitstuurde en die konden dan hun kleren buiten aantrekken. wie weet haar naam nog?

Ik kan het er helaas niet uit opmaken, zonde!
Ik dacht even dat je naar de dame zocht maar nu zie ik dat je het juiste adres zoekt.
De Kira die bekend is rond nr 35 heeft nog geen review met adres, althans ik kan er geen vinden.
Meestal is ze te vinden ergens tussen 33-37 dus waar jij was.
Ik zou zeggen, maak je review aan op het adres waarvan jij denkt dat het (ongeveer) klopt.
Het kan altijd nog worden aangepast als het een raampje verder blijkt te zijn.

Kira staat er al 10 jaar denk ik. Dat die nog geen recensie heeft zeg.
Ik ben er jaren geleden eens geweest. Zelfs nog een keer een trio gedaan samen met die tattoo meid die ergens bij nummer 40 staat. De laatste keer dat ik bij haar was had ze een chagerijnige bui dus daarna nooit meer geweest 😂

Ik was vorige week in de doubletstraat, de meeste roemeense dames waren er niet. Er waren er wel een paar zoals Andrea en Raluca.

Er waren ook hongaarse meiden, die hebben blijknaar geen pasen.

Ik wilde naar binnen in de witte passage k6, donkerblonde latina met kort krullend haar, ik kon geen review vinden. Dus maar even gekeken of iemand naar binnen ging.
Ging een jongeman naar binnen en kwam teleurgesteld terug na 8 minuten en zei "slecht" tegen mij. Dank daar voor.

Ben toen dus bij raluca geweest, die gipsy van 1.45m ofzo met die dikke reet, niet die andere raluca. Service was goed, wel gehaast.

Ik was die dag ook in de geleenstraat gaan wandelen, echt vreselijk, heel weinig dames en een forse shemale, schrok me wezenloos

Laatst bewerkt:
Ik wilde naar binnen in de witte passage k6, donkerblonde latina met kort krullend haar, ik kon geen review vinden. Dus maar even gekeken of iemand naar binnen ging.
Ging een jongeman naar binnen en kwam teleurgesteld terug na 8 minuten en zei "slecht" tegen mij. Dank daar voor.
ik vermoed dat je onderstaande dame bedoeld.

Terug
Bovenaan Onderaan