Vandaag Roemeens Pasen. In de Geleenstraat maar 2 meisjes gezien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kan het er helaas niet uit opmaken, zonde!Oh dat is misschien eentje van die twee raamtikkers
Resultaten voor zoekopdracht: kira doublet
www.girlsreview.nl
Ik dacht even dat je naar de dame zocht maar nu zie ik dat je het juiste adres zoekt.Ik kan het er helaas niet uit opmaken, zonde!
Helaas, heb niet aanwezig kunnen zijn vanmiddag.Alex/Anna is weer terug, Geleenstraat 100 b2.
Vandaag nog aanwezig.Ik begreep dat ze paar dagen na Orthodox Pasen vertrekt naar thuisland, voor een korte periode.
Is Joann (van Geleen, doublet voorheen) er weer?Nee, het was niet Melody, maar Joann en Rianne (weet niet of ik de namen juist schrijf), die waarschijnlijk hiervoor in Antwerpen hebben gewerkt.
Vorige week bij Kate geweest, einde van straat, nr 72, herhaling vatbaarPaulus2 bedoeld met beide uiteinde bij de kamers van 72b en de kamers van 128/130
Of weet iemand wanneer ze er is ?Ik zou Jennifer (geleenstraat 74 k5) willen bezoeken straks.
Weet iemand of ze aanwezig is nu ?
ik vermoed dat je onderstaande dame bedoeld.Ik wilde naar binnen in de witte passage k6, donkerblonde latina met kort krullend haar, ik kon geen review vinden. Dus maar even gekeken of iemand naar binnen ging.
Ging een jongeman naar binnen en kwam teleurgesteld terug na 8 minuten en zei "slecht" tegen mij. Dank daar voor.
Welke kamer zit ze?Iemand toevallig ervaring met Jenny uit de witte passage? Ik hoor veel slechte verhalen uit die passage.