Likgoeroe
Wandelaar
- 44
- 18/02/22
- 34
Ze gaat vandaag om 18.00u beginnenWeet iemand of Vicky aanwezig is en a.u.b. graag haar werktijden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe gaat vandaag om 18.00u beginnenWeet iemand of Vicky aanwezig is en a.u.b. graag haar werktijden
Paulus, Er zat een jaar geleden een Cristina op 84k3 blond, slank, maar jij bedoelt een andere Christine?Christine/Catherine van Geleenstraat 84 k4 is weer terug.
dat gaat je nu toch goed af.Ik weet niet hoe ik een nieuw bericht in dh algemeen moet zetten dus als ik niet goed doe help me dan ff hoe t wel moet.
Weet iemand de werkdagen en tijden van deze dame.
Mona/Simona, Den Haag, Geleenstraat 122 k1
Nee alleen bericht in dh algemeen dus was goed zo.dat gaat je nu toch goed af.
Of bedoel je dat je een recensie wilt schrijven, maar niet goed weet hoe je dat moet plaatsen ?
Dan was ze lang bezet zeker bedankt.Maandag, dinsdag en donderdag overdag.
dat is Ariana broeder zij is best vriendelijk en goeie serviceHoe heet de mooie blonde dame met de bril die vaak samen met Alexandra op de doublet staat kamer 16a? Zijn daar ook recensies van?
Paulus heeft al geantwoord, zie ook haar topic: https://www.girlsreview.nl/threads/mona-simona-den-haag-geleenstraat-122-k1.10354/Ik weet niet hoe ik een nieuw bericht in dh algemeen moet zetten dus als ik niet goed doe help me dan ff hoe t wel moet.
Weet iemand de werkdagen en tijden van deze dame.
Mona/Simona, Den Haag, Geleenstraat 122 k1
Dat er minder wordt uitgegeven waardoor sommige dames er mee stoppen omdat ze de huur niet terug verdienen of quitte draaienDus jouw hoge rekeningen zorgen voor dichte ramen?
Je zou ook kunnen denken dat de rekeningen voor de dames ook omhoog gegaan zijn en ze dus meer willen verdienen...
Als je ziet hoeveel armoedige figuren er rondlopen in bv de Doubletstraat zou je dat niet zeggen...Dat er minder wordt uitgegeven waardoor sommige dames er mee stoppen omdat ze de huur niet terug verdienen of quitte draaien
Armoedige figuren?Als je ziet hoeveel armoedige figuren er rondlopen in bv de Doubletstraat zou je dat niet zeggen...
Dat is niet best Ted.Donderdagavond en meer dan de helft van de ramen dicht in de Doub.. Gaat echt de verkeerde kant op met raamprostitutie.
Ik ben net ook 3x heen en weer gelopen maar ook weer naar huis gegaan..Waarom ga je daar rondlopen als je geen geld uit wilt geven dan?
Vandaar je bezoek, het was meer voor het gratis soa onderzoekje dan voor de dames, maar als je er dan toch bent....Zitten allemaal verveeld op hun telefoon achter de ramen..
Geen opwindend gezicht vind ik.
Prikje gehaald en in potje geplast en naar huis maar weer.
Wat zullen die meiden denken als ze steeds dezelfde gezichten voorbij zien lopen, dag in dag uit...Na 4 jaar amper Doublet zie ik bijna alleen maar oude bekende..
Er is door de jaren heen niet zo veel nieuwe aanwas.
Lavinia
Maya met haar brede glimlag
Kira die lekker uit gedijd is inmiddels
Haar zus einde van de straat links (ramen tikster)
Dudo88 z'n vriendin Tatiana
Andra 4 (ik zeg niks)
Lori die ik nog nooit bezocht heb
Tja, wat de meiden denken zullen we nooit weten.Wat zullen die meiden denken als ze steeds dezelfde gezichten voorbij zien lopen, dag in dag uit...
Maya en Lori, vroeger stonden die altijd bij elkaar. Aan Maya is ook wel het mooister er vanaf.Na 4 jaar amper Doublet zie ik bijna alleen maar oude bekende..
Er is door de jaren heen niet zo veel nieuwe aanwas.
Lavinia
Maya met haar brede glimlag
Kira die lekker uit gedijd is inmiddels
Haar zus einde van de straat links (ramen tikster)
Dudo88 z'n vriendin Tatiana
Andra 4 (ik zeg niks)
Lori die ik nog nooit bezocht heb