Dank je, ik zal dan wel een ander telefoonnummer van haar hebben.Den haag last month in nl dat staat er.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDank je, ik zal dan wel een ander telefoonnummer van haar hebben.Den haag last month in nl dat staat er.
Op welke dagen werken hun allemaal, ik wil zoals vanouds weer effe een bezoekje brengen aan onze mamacita'shoe heet die dame met die gigantisch dikke kont in de stenen passage ? K4 uit m'n hoofd. Tattoos op haar kont en voor mij is ze nieuw. De stenen passage begint sowieso een beetje een dikke konten walhalla te worden . Katalina Yessy Sandra en nu deze . Ze staat tegenover Sandra en heeft ook een naam bordje maar ben de naam kwijt
Deze dames werken dagelijks zowel in de dag als in de avond shift, wellicht dat ze een vrije dag nemen wekelijks.Op welke dagen werken hun allemaal, ik wil zoals vanouds weer effe een bezoekje brengen aan onze mamacita's
Zou kunnen dat ze een geldboete moeten betalen of zelfs een gevangenisstraf? Het is ook een behoorlijk zwaar vergrijp, als je kijkt wat voor straffen je kunt krijgen.ìk denk dat de dame beboet zou kunnen worden, zeker als de klant jonger is dan 18, dan is het pedofolie, lijkt mij.
Ik dacht zelfs nog, dat dat een behoorlijk zwaar vergrijp is.
Ook toen werd er nergens naar gekeken,....alleen wandelen, of ook...............
Nr eindigd met 120Dank je, ik zal dan wel een ander telefoonnummer van haar hebben.
Toen ik in de 20 was kon ik wel vijf keer achtereen klaarkomen en soms deed ik dat bij een DVP. De meeste dames hebben juist liever wat oudere klanten. Die rammen niet zo en zijn al na 1 keer klaar. Graag vrouwvriendelijk neuken heren, anders houden ze er nog mee op.Tuurlijk wel zijn net konijnen 2 kwer stoten en ze komen klaar hop weer 1 afgewerkt in 5 minuten
Ja, dat heb ik ook. Heeft ze die mededeling soms in haar gebruikersnaam staan?Nr eindigd met 120
Ja, dat heb ik ook. Heeft ze die mededeling soms in haar gebruikersnaam staan?
Ik heb haar onder een door mij toegekende naam in mijn contactenlijst staan en dan zie je de naam niet die degene zichzelf heeft gegeven.
Meestal zetten dames medelingen in dat "Info"-tekstje, maar dat is nu leeg bij haar.
Donderdag sowieso ochtendOp welke dagen werken hun allemaal, ik wil zoals vanouds weer effe een bezoekje brengen aan onze mamacita's
Dat is wel een tijdje geleden.In de tijd vd poeldijksestraat werkte er meerdere die onder de 18 jaar waren,....dat was begin jjaren 80. Dat was Ook bekend
Zijn dit dan ook van die thick women, small waist grote kont..?Donderdag sowieso ochtend
niet echt, deze dames hebben overal wel een maatje meer.Zijn dit dan ook van die thick women, small waist grote kont..?
In de tijd vd poeldijksestraat werkte er meerdere die onder de 18 jaar waren,....dat was begin jjaren 80. Dat was Ook bekend
Met de Poeldijksestraat is het ook niet goed afgelopen!In het verleden zijn om die reden meerdere keren panden gesloten.
Maar Sonja, is werkzaam in de Geleenstraat."small waist grote kont", als je dat zoekt moet je bij Sonja zijn.
Helemaal waar.Maar Sonja, is werkzaam in de Geleenstraat.
IK HEB HET ER ZEKER VOOR OVER!!! Op welke dagen werkt zij en hoelaatHelemaal waar.
Maar misschien is @lovebigbooty wel bereid om voor deze "small waist grote kont" die paar honderd meter naar de Geleenstraat te lopen.
Zijn keus.
Voorzover ik weet: maandag overdag; donderdag/vrijdag/zaterdag 's avonds.IK HEB HET ER ZEKER VOOR OVER!!! Op welke dagen werkt zij en hoelaat
Weet je dit zeker topper?Ze zou vanavond ook werken.
Dat hoorde ik maandag van haar, maar ben niet in de straat dus kan het niet bevestigen.
IkNee, ze was er niet. Woensdagavond weer.
Ik ben er nu, weet je welke kamer ze zit en wat voor kleur haar ze heeftDat hoorde ik maandag van haar, maar ben niet in de straat dus kan het niet bevestigen.
Hahaha k4 is bezet helaas, gordijn dichtJe had ook even kunnen zoeken.......
Recensie - Sonja (Kaz), Den Haag, Geleenstraat 122 k4
Ja inderdaad een vaste kamer, maar het gordijn staat altijd open EN het rode licht brandt altijd, ook als ze er kennelijk niet is. Er liggen dan ook geen spullen op het plankje of de stoel. op die manier, ik dacht dat je misschien niet haar kamer kon vinden oid. Overigens ben ik zelf ook wel...www.girlsreview.nl
ja he?? HahaDat is wel een tijdje geleden.