Seks in het algemeen, ja, maar commercieel seks aanbieden aan een minderjarige? Dat weet ik niet zeker. Ik vermoed dat dat niet mag.Met wederzijdse instemming is het toegestaan vanaf 16 jaar .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSeks in het algemeen, ja, maar commercieel seks aanbieden aan een minderjarige? Dat weet ik niet zeker. Ik vermoed dat dat niet mag.Met wederzijdse instemming is het toegestaan vanaf 16 jaar .
Die staat er nog steeds tochCamela uit de Doub was de eerste publieke dame die aan me rode dop zoog. Mocht na het neuken een snoepje van der pakken van het rieten mandje op het nachtkastje.
Er zijn huisregels en die horen ze te handhaven, als die huisregels worden overtreden dan zal de politie maar ook overheidsorganisaties sancties opleggen bij overtredingen. Paulus2 zegt toch dat er in het verleden panden werden gesloten om die reden. Wellicht kan de dame niet meer werken in de straat? Of ik weet niet wat voor straf ze zullen krijgen.Ik vraag me wel af wat de consequenties zijn voor de dame als ze minderjarige klanten ontvangt ?
dus dan is de beheerder verantwoordelijk als een dame een minderjarige klant binnen laat?Als ze er achter komen gaat het pand een paar maanden dicht.
Klopt inderdaad Rony! Al jaaaaaren terug. Denk dat ik toen 20 eu heb betaald in die periode! (Haar zusje heb ik trouwens ook gehad haha)Die staat er nog steeds toch![]()
Zusje van Patricia, in het gangetje van de stenen passage ?
Er zijn huisregels en die horen ze te handhaven, als die huisregels worden overtreden dan zal de politie maar ook overheidsorganisaties sancties opleggen bij overtredingen. Paulus2 zegt toch dat er in het verleden panden werden gesloten om die reden. Wellicht kan de dame niet meer werken in de straat? Of ik weet niet wat voor straf ze zullen krijgen.
@Preach Ik denk niet dat zo iets in de huisregels staat, "Vanaf je 16e mag je seks met dvp's hebben als zij er ook akkoord mee gaat", dat zou absurd zijn. Je denkt wel erg makkelijk en nuchter over dit soort dingen aangezien jou berichten.
Regels ,regels zijn prima ,en gelukkig maar ,je zou ze zomaar kunnen overtreden . Wij zijn niet heiliger dan de paus .Er zijn huisregels en die horen ze te handhaven, als die huisregels worden overtreden dan zal de politie maar ook overheidsorganisaties sancties opleggen bij overtredingen. Paulus2 zegt toch dat er in het verleden panden werden gesloten om die reden. Wellicht kan de dame niet meer werken in de straat? Of ik weet niet wat voor straf ze zullen krijgen.
@Preach Ik denk niet dat zo iets in de huisregels staat, "Vanaf je 16e mag je seks met dvp's hebben als zij er ook akkoord mee gaat", dat zou absurd zijn. Je denkt wel erg makkelijk en nuchter over dit soort dingen aangezien jou berichten.
Oh ja maar ik bedoelde meer de specifieke huisregel van wat de minimumleeftijd is om een prostituee te bezoeken als je die overtreedt, dan kan je wel met de politie te maken krijgen.De huisregels zijn 1 ding, de zedenwet is iets anders. De politie heeft niet zo veel te maken met lokale huisregels.
Er zijn voorbeelden van minderjarige DvP's waarvan de bezoekers toch echt zwaar onder handen zijn genomen, ook al was er wederzijdse toestemming... En als het goed is maakt het voor de wet niets uit of de minderjarige nou een man of een vrouw is.
Volgens mij heb je het toch echt over de zedenwet.Oh ja maar ik bedoelde meer de specifieke huisregel van wat de minimumleeftijd is om een prostituee te bezoeken als je die overtreedt, dan kan je wel met de politie te maken krijgen.
Camela nog nooit bezocht, haar patrica of Carolina zoals ze zich zelf tegenwoordig noemt wel, dat was vroeger, een lekker ding, maar ik vind haar nu wat te oud, en ze heeft ook best wel raar gedrag en een zware irritante stem.Klopt inderdaad Rony! Al jaaaaaren terug. Denk dat ik toen 20 eu heb betaald in die periode! (Haar zusje heb ik trouwens ook gehad haha)
wellesIk snap niet zo goed waarom er pagina's lang discussie is en over en weer 'welles/nietes', als het een vaststaand feit betreft dat met één google search te vinden is.
Is maar voor een maand dan voorgoed weg staat in haar whatsapp
Ja, dat denk ik wel, anders zouden ze het pand niet kunnen sluiten.dus dan is de beheerder verantwoordelijk als een dame een minderjarige klant binnen laat?
Ja, dat zou heel goed kunnen kloppen.Het ging toen om een minderjarige dvp.
ìk denk dat de dame beboet zou kunnen worden, zeker als de klant jonger is dan 18, dan is het pedofolie, lijkt mij.Ja, dat zou heel goed kunnen kloppen.
Wat de consequenties zijn als een minderjarige klant wordt binnen gelaten weet ik niet.
was dat niet iets van Melissa of zo iets ?hoe heet die dame met die gigantisch dikke kont in de stenen passage ? K4 uit m'n hoofd. Tattoos op haar kont en voor mij is ze nieuw. De stenen passage begint sowieso een beetje een dikke konten walhalla te worden . Katalina Yessy Sandra en nu deze . Ze staat tegenover Sandra en heeft ook een naam bordje maar ben de naam kwijt
Den haag last month in nl dat staat er.(Maria van Geleenstraat 74 k4)
ik zie niets staan in haar WhatsApp. Maar het zal wel kloppen. Helaas. Nog maar een paar keer van haar genieten dan.
Ik ging vroeger al bij de dames op bezoek toen ik nog geen brommer mocht rijden, staan ze tegenwoordig de hele dag en nacht id's te controleren?Ja, dat zou heel goed kunnen kloppen.
Wat de consequenties zijn als een minderjarige klant wordt binnen gelaten weet ik niet.
Dank je, ik zal dan wel een ander telefoonnummer van haar hebben.Den haag last month in nl dat staat er.
Op welke dagen werken hun allemaal, ik wil zoals vanouds weer effe een bezoekje brengen aan onze mamacita'shoe heet die dame met die gigantisch dikke kont in de stenen passage ? K4 uit m'n hoofd. Tattoos op haar kont en voor mij is ze nieuw. De stenen passage begint sowieso een beetje een dikke konten walhalla te worden . Katalina Yessy Sandra en nu deze . Ze staat tegenover Sandra en heeft ook een naam bordje maar ben de naam kwijt
Deze dames werken dagelijks zowel in de dag als in de avond shift, wellicht dat ze een vrije dag nemen wekelijks.Op welke dagen werken hun allemaal, ik wil zoals vanouds weer effe een bezoekje brengen aan onze mamacita's
Zou kunnen dat ze een geldboete moeten betalen of zelfs een gevangenisstraf? Het is ook een behoorlijk zwaar vergrijp, als je kijkt wat voor straffen je kunt krijgen.ìk denk dat de dame beboet zou kunnen worden, zeker als de klant jonger is dan 18, dan is het pedofolie, lijkt mij.
Ik dacht zelfs nog, dat dat een behoorlijk zwaar vergrijp is.