ik vraag me af, of die meiden uberhaupt wel denken, of is dat een fout grapje?Tja, wat de meiden denken zullen we nooit weten.
Waarschijnlijk maar beter ook![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik vraag me af, of die meiden uberhaupt wel denken, of is dat een fout grapje?Tja, wat de meiden denken zullen we nooit weten.
Lori wil ik nog wel eens bezoeken, maar ze staat altijd naast Andra..Maya en Lori, vroeger stonden die altijd bij elkaar. Aan Maya is ook wel het mooister er vanaf.
Lavinia, die nog steeds klanten aan het oplichten is.
Kira ken ik waarschijnlijk alleen van gezicht net als zus de ramentikster. Die is trouwens ook de jongste niet meer.
Tatiana gaat ook al wat jaartjes mee, ik zie haar zelfs wel eens overdag.
Andra, weet ik alles van.
Lori, geen interesse in. is niet mijn type
vind je Ruby dan niet leuker dan Lori,Lori wil ik nog wel eens bezoeken, maar ze staat altijd naast Andra..
En dat weerhoud mij![]()
Ik sprak pas een dvp die in het verleden in de doublet heeft gewerkt, zij beschreef het publiek als ' garbage people'Tja, wat de meiden denken zullen we nooit weten.
maar wat is ze dan zelf?Ik sprak pas een dvp die in het verleden in de doublet heeft gewerkt, zij beschreef het publiek als ' garbage people'
Het zal je maar gezegd worden
Ik denk dat ze gelijk heeft.maar wat is ze dan zelf?
Wij gaan na, het wandelen weer naar huis, maar ze moet er nog de hele dag staan, en de dag daarna ook en die daarna ook weer.
Ze zal waarschijnlijk het gedrag van sommige heren bedoeld hebben, ik moest er wel om lachenmaar wat is ze dan zelf?
Wij gaan na, het wandelen weer naar huis, maar ze moet er nog de hele dag staan, en de dag daarna ook en die daarna ook weer.
Ruby is ook mooi maar die zag ik vanavond nietvind je Ruby dan niet leuker dan Lori,
Ik vind die scheve neus en die te kleine tietjes van Lori nogal een afknapper.
Tja.. nou ja, als prostituee in een €40 straat ben je nou ook niet echt van adelIk sprak pas een dvp die in het verleden in de doublet heeft gewerkt, zij beschreef het publiek als ' garbage people'
Het zal je maar gezegd worden
ik weet niet wie er carbage people is, de wandelaar die bijvoorbeeld eens per maand wegens hoge nood zijn zak komt kloppen, en daarna weer verder gaat met zijn dagelijkse dingen.Ze zal waarschijnlijk het gedrag van sommige heren bedoeld hebben, ik moest er wel om lachen
ik zag haar pas nog, maar wellicht was het haar vrije dag, of was ze "busy"Ruby is ook mooi maar die zag ik vanavond niet
Misschien had ze veel klanten van de roteb?ik weet niet wie er carbage people is, de wandelaar die bijvoorbeeld eens per maand wegens hoge nood zijn zak komt kloppen, en daarna weer verder gaat met zijn dagelijkse dingen.
Of die meiden die 20 lullen per dag moeten afwerken. dag in dag uit.
dat zal het wel zijn.Misschien had ze veel klanten van de roteb?
Kwam dat niet omdat het urenlang door had geregend? Waardoor mensen liever binnen bleven. Ik kom zelf niet uit Den Haag maar bij ons regende het heel lang door en hard ook.Donderdagavond en meer dan de helft van de ramen dicht in de Doub.. Gaat echt de verkeerde kant op met raamprostitutie.
Nou vaak meer dan de gemiddelde klant die daarcloopt en probeert af te dingenik vraag me af, of die meiden uberhaupt wel denken, of is dat een fout grapje?
Zoals een meubelstuk uit de Doub mij vertelde: ze ziet alleen maar geld.Wat zullen die meiden denken als ze steeds dezelfde gezichten voorbij zien lopen, dag in dag uit...
Dit is volgens mij de enige reden.- Veel dames werken tegenwoordig via Kinky of Onlyfans.
Dat klopt wel ,toch hebben deze ook minder klandizie. Je hebt natuurlijk minder klanten nodig en betaald weinig tot geen belasting.Dit is volgens mij de enige reden.
Je moet wel gek zijn om achter de ramen te gaan werken.
Of het geld heel hard nodig hebben.
Meer opties zijn er niet: er is er niet een die het voor de lol doet.
Belasting betalen en het raam huren voor veel teveel geld.
Honderd man per week die eroverheen gaat.
Probeer je dat eens voor te stellen.
Elke dag van de week een compleet voetbal elftal afwerken PLUS het elftal van de tegenpartij ook nog.
En dat weken, maanden, jarenlang.
Dat is toch niet normaal.
Dan maar liever een beetje illegaal via thuisontvangst werken.
Minder werk, meer geld.
Ik zou het wel weten als dvp.
Dit lijkt mij ook. Ik heb dit aan meerdere dvps in de doublet en Geleen gevraagd. Waarom doe je niet gewoon kinky adverteren en hotel boeken ofzo? Ze zeggen allemaal dat het aan het eind van de rit niet zoveel uitmaakt en dat het nadeel van thuis/hotel ontvangst is dat je geen idee hebt wie en of iemand komt opdagen en dat je schijnbaar non stop wordt geappt door allemaal geilerds die je alleen maar bezig houden met praat.Dit is volgens mij de enige reden.
Je moet wel gek zijn om achter de ramen te gaan werken.
Of het geld heel hard nodig hebben.
Meer opties zijn er niet: er is er niet een die het voor de lol doet.
Belasting betalen en het raam huren voor veel teveel geld.
Honderd man per week die eroverheen gaat.
Probeer je dat eens voor te stellen.
Elke dag van de week een compleet voetbal elftal afwerken PLUS het elftal van de tegenpartij ook nog.
En dat weken, maanden, jarenlang.
Dat is toch niet normaal.
Dan maar liever een beetje illegaal via thuisontvangst werken.
Minder werk, meer geld.
Ik zou het wel weten als dvp.
Weet je haar werktijden?Ik denk koningin Maxima
Jij kraamt alleen maar selfish rubbish uit. Hoe hoog denk je dat de nood van die dames is?ik weet niet wie er carbage people is, de wandelaar die bijvoorbeeld eens per maand wegens hoge nood zijn zak komt kloppen, en daarna weer verder gaat met zijn dagelijkse dingen.
Of die meiden die 20 lullen per dag moeten afwerken. dag in dag uit.