Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op Geleen 122A k2 stond afgelopen zaterdagmiddag een leuke vrolijke jonge blanke dame van rond de 25 met zo te zien kleine tieten. Aan het raam heb ik even gesproken, haar naam is Betty en zij is nieuw hier. Heeft iemand ervaring met haar?
Vandaag bezocht, recensie volgt. Ze stond op 126a k4 en verhuisde later in de middag naar 126a k1.

Laatst bewerkt:
Weet iemand wie de dame op Geleenstraat 84 k4 (het raam naast Rose) overdag is? Lijkt wel een Oost Europese lange dame van rond 50 jaar. Zij begint altijd heel vroeg, heeft veel klanten, constant bezig en haar kamer is aan het eind van de gang rechts. Is er al een recensie aanwezig over haar hier?

Dat moet wel Catherine zijn @Rainyday .

Laatst bewerkt:
er zijn er ook maar weinig, waar je kan pinnen. Voorzover ik weet moet dat in het gangetje zijn van de stenen passage bij Camela of Patricia, de twee Colombiaanse zussen van middelbare leeftijd.
Vergane glorie, zoals iemand zei.
Bij Jazmin op 24 ook pinapparaat. Maar dan komt er €5 bij. Nooit gedaan, want ik hou het toch liever apart. Je weet nooit wat ze met die gegevens kunnen doen.

laatste tijd ik soms een indonesche bij 96k4 in de geleen. erg slank. iemand geweest? is dit een dame? lastig soms in te schatten bij 96.
de meeste omgebouwde staan in 72BP vooraan tegen over de pisbakken en soms achter in bij 128 maar zeker weet ik dit niet ze hebben ook blauw licht in plaats van rood licht is mij ooit eens verteld door andere broeders in de straat

Dat moet wel Catherine zijn @Rainyday .
Sinds afgelopen dinsdag voor 4 weken op vakantie.

Terug
Bovenaan Onderaan