modjomaster
Stamgast
er zit Kim met die bril grote tieten en grote kont, daarnaast Elisa smal figuur en kleine tieten mooi gezichtje en een iets stevigere dame die altijd met haar kont naar buiten zit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhet is een Roemeense dame. ik dacht dat het een dame was in de stenen passage.er zit Kim met die bril grote tieten en grote kont, daarnaast Elisa smal figuur en kleine tieten mooi gezichtje en een iets stevigere dame die altijd met haar kont naar buiten zit
Die met 2 vlechten is volgens mij een Dominicaanse die heet Rosi, daar ben ik een paar keer geweest maar daarna kreeg ze dollar tekens in haar ogen dus daar ga ik niet meer heen, ik heb ook haar telnr nogof is het die meid die vaak 2 vlechten in heeft, een soort van Hiawatha en altijd een corset aan heeft.
15 minuten geleden niemand aanwezig in de kamer.is nelly (stenen passage k10) nog aanwezig?
Vandaag bezocht, recensie volgt. Ze stond op 126a k4 en verhuisde later in de middag naar 126a k1.Op Geleen 122A k2 stond afgelopen zaterdagmiddag een leuke vrolijke jonge blanke dame van rond de 25 met zo te zien kleine tieten. Aan het raam heb ik even gesproken, haar naam is Betty en zij is nieuw hier. Heeft iemand ervaring met haar?
Wie is Linda als ik vragen magLinda is vandaag weer in de Geleenstraat 98.
Wie is Linda als ik vragen mag
Of zoals ze in Juinen zeggen een pielekesnuisterIk denk een prostituee uit de Geleenstraat
JazekerIs de Geleenstraat open vandaag?
Kijk eens een paar berichten terug en trek je conclusies.Is de Geleenstraat open vandaag?
Bij Jazmin op 24 ook pinapparaat. Maar dan komt er €5 bij. Nooit gedaan, want ik hou het toch liever apart. Je weet nooit wat ze met die gegevens kunnen doen.er zijn er ook maar weinig, waar je kan pinnen. Voorzover ik weet moet dat in het gangetje zijn van de stenen passage bij Camela of Patricia, de twee Colombiaanse zussen van middelbare leeftijd.
Vergane glorie, zoals iemand zei.
de meeste omgebouwde staan in 72BP vooraan tegen over de pisbakken en soms achter in bij 128 maar zeker weet ik dit niet ze hebben ook blauw licht in plaats van rood licht is mij ooit eens verteld door andere broeders in de straatlaatste tijd ik soms een indonesche bij 96k4 in de geleen. erg slank. iemand geweest? is dit een dame? lastig soms in te schatten bij 96.
ik heb het ook nooit gedaan, maar op het raam staat, hier pinnen.Bij Jazmin op 24 ook pinapparaat. Maar dan komt er €5 bij. Nooit gedaan, want ik hou het toch liever apart. Je weet nooit wat ze met die gegevens kunnen doen.
Jazeke
nee, geen sonja gezien vanmiddag.Heren ik kwam net van de geleen en kwam voor sonja. Had ze toevallig vandaag een rode setje aan ? Kon niet exht weten of zij het was ?
ook niet gezien.Ok dank voor info . En camelia ook niet gezien klopt dit ook ? Voor de rest vond ik er vrij weinig aan
Als ze er is staat ze altijd in de Geleenstraat 122 k4, dus daaruit had je het wel kunnen weten.Heren ik kwam net van de geleen en kwam voor sonja. Had ze toevallig vandaag een rode setje aan ? Kon niet exht weten of zij het was ?
Sinds afgelopen dinsdag voor 4 weken op vakantie.Dat moet wel Catherine zijn @Rainyday .
Recensie - Catherine, Den Haag, Geleenstraat 84 k4
Deze al wat oudere dame zit al heel lang in de Geleen, was na corona een tijd uit beeld maar is nu weer terug. Ik kan me herinneren dat ze op hookers Italiaans werd genoemd, maar volgens mij is ze gewoon een Latina. "Mi amor" is toch echt Spaans. Communicatie was moeizaam, beheersing van NL of...www.girlsreview.nl