Ik zag dat per 1 mei iets wijzigt, weet niet wat.Let op dat je bij de Doublet zaterdag en zondag tot 02:00 uur moet betalen niet tot 24:00 zals elders en door de week.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zag dat per 1 mei iets wijzigt, weet niet wat.Let op dat je bij de Doublet zaterdag en zondag tot 02:00 uur moet betalen niet tot 24:00 zals elders en door de week.
Ik heb vanmiddag haar bordje niet gezien, weet niet of ze er vanavond wel is.is meesteres Jesica vandaag wel aanwezig?
In Amsterdam zit op de Ruysdaelkade 125 lks vandaag ook een meesteres Jessica (twee ss-en).Ok hopelijk is ze er wel ander is het voor niks rijden
Ja, maar dat is een compleet andere meesteres JessicaIn Amsterdam zit op de Ruysdaelkade 125 lks vandaag ook een meesteres Jessica (twee ss-en).
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/amsterdam/515530-meesteres-jessica
Ik bedoelde zone 2215 Hooftskade langs het water of Koningstraat, bruggetje oversteken Zuidwal en dan de Doublet in aan de kant van de pisbakkenIk parkeer trouwens gewoon voor 2,50 bij de doublet. Zone 2160, dan loop je het bruggetje over en kom je vanaf de pisbakken de doublet binnen
daar zet ik ook altijd mijn auto, via de hoefkade, oranjeplein kom je vanzelf in de spinozastraat.Jazeker, Spinozastraat en omgeving.
Parkeren, bruggetje over en je wandelt zo de Doub in.
Als je naar Roemeens opzoek bent is de bezetting minimaal in beide straten.Zijn er vandaag een beetje dames in de Geleenstraat, of is het merendeel nog Paaseieren eten?
Er zijn nog meer dan genoeg Roemeense dames en ook andere nationaliteiten.Als je naar Roemeens opzoek bent is de bezetting minimaal in beide straten.
Zojuist gezien.En misteres Jessica vandaag wel aanwezig
Is dat niesje wat dan? Heb het gevoel dat die roemeense muur aan afwerkseks doet aangezien ik al een aantal verhalen heb gehoord over der buurvrouwtjesIemand die weet of Laura van geleen 45 k7 er is of is ze ook voor pasen naar huis?
Over welk niesje heb jij het? En welke muur?Is dat niesje wat dan? Heb het gevoel dat die roemeense muur aan afwerkseks doet aangezien ik al een aantal verhalen heb gehoord over der buurvrouwtjes
Laura van geleen of heb je nog geen ervaring met der?Over welk niesje heb jij het? En welke muur?
Twee SS-ers!? Dat is pas een SM ervaring!In Amsterdam zit op de Ruysdaelkade 125 lks vandaag ook een meesteres Jessica (twee ss-en).
Maandag t/m Vrijdag aanwezig overdag
Ben jij ook zo benieuwd naar een geweldige ervaring met een sexy ervaren sm-meesteres? Ik breng jou in extase met een spannende kinky en/of sm-sessie. Of je nu begin...www.kinky.nl
Ik wil haar ook graag eens bezoeken maar haar klanten staan altijd zo weer buiten dat houdt me tegenHeeft iemand de Braziliaanse rijpe Fatima doubletstraat gezien?
Vandaag was ze aanwezig.Iemand die weet of Laura van geleen 45 k7 er is of is ze ook voor pasen naar huis?