Kleinevieze
Newbie
- 14
- 23/01/23
- 6
Is er iemand die mij kan vertellen of teresa op 33-1 double. staat vandaag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn persoonlijke mening doubletstraatLeuke tip voor nu? Doublet of Geleen?
Ik zou zeggen: GeleenstraatLeuke tip voor nu? Doublet of Geleen?
Tegelijk?Allebei kan toch ook?
Als je het mij vraagt kijk even in beide straten voordat je een beslissing neemt. Vandaag is het de Doubletstraat en morgen de Geleenstraat. Het moment bepaald je keuzeLeuke tip voor nu? Doublet of Geleen?
Ligt aan t moment dat je wandelt.Doublet is droef, weinige goede looks
Mocht je met pasen gaan wandelen,.....laat dan de Dvp even eieren zoeken HE?Dank allemaal. Ik weet voldoende. Fijne paasdagen.
Mijn lat komt niet zo hoog meerDan heb ik de lat wat hoger liggen denk ik
Vandaag gezien op haar vaste plek. Ze was ook zo'n beetje de enigste in totaal misschien 12 dames geteld. Die 31 passage was zelfs helemaal uitgestorvenIs de prachtige Nancy van doublet straat 11 k3 alweer gesignaleerd??? Alvast bedankt! Review zal volgen!
Ik vind juist de oost europese dames in de geleenstraat er zeer goed uitzien maar bij de meeste is het afwerksex, je moet zo snel mogelijk klaarkomen en oprotten als het aan hun ligt, geldt niet voor allemaal maar voor de meeste welLigt aan t moment dat je wandelt.
Goede looks zie ik regelmatig In de Doub.
Ook in de geleen zie ik er waar ik geen 10Tjuh voor wil geven.
Is deze week ook al goed te merken bij de Doubletstraat helaas.hou er rekening broeders mee dat volgende week meer dames naar huis gaan vanwege orthodoxe pasen zondag 16 april hun pasen is 1 week later
hij heeft nog gelijk ook, slaat nergens op, dat je voor een uur betaald en na een half uur alweer naar buiten moet, dat zal inderdaad die hoer leren, die jongen is iedereen zo vergeten, maar die hoer krijgt op de manier een slechte naam.nou kom net uit de doubie staat er een gast te schreeuwen dat hij zijn geld terug wilt omdat hij had betaald voor een uurtje maar al na half uurtje al buiten stond echt hij stond daar met zijn bonnetje ik zei tegen hem heb je gepind hij zei ja ik zei misschien kan je declarern hahah niet normaal hij belde zelfs 112 van ja ik sta hier in de doubie maar die hoer wilt me geld niet terug geven niet normaal
er zijn er ook maar weinig, waar je kan pinnen. Voorzover ik weet moet dat in het gangetje zijn van de stenen passage bij Camela of Patricia, de twee Colombiaanse zussen van middelbare leeftijd.Dat is niet correct van die mevrouw
Bij coco heb ik een keer via tikkie betaald maar dan krijg je geen bonnetje. Het is iig niet netjes, wie weet kan hij maar 1 keer per maand oider zijn er ook maar weinig, waar je kan pinnen. Voorzover ik weet moet dat in het gangetje zijn van de stenen passage bij Camela of Patricia, de twee Colombiaanse zussen van middelbare leeftijd.
Vergane glorie, zoals iemand zei.
het blijft toch een vreemd verhaal, die gozer voelt zicht gewoon bedrogen, kan ik mij nog wel voorstellen.het was bij K12 broeder en volgens mij bij dat kleintje met leuke gezichtje Elisa heet zij volgens mij zij schreeuwde tegen hem in de deuropening
ik neem aan, als je voor een uurtje afspreekt met een dame, dat er dan nog wel een tweede ronde inzit en dat je niet na een half uurtje buitenstaatAls je voor een uur betaald en je staat na een half uur weer buiten dan kun je gerust van oplichting spreken, dan mag ze wel wat terug geven