Linda werkt momenteel niet in Den Haag, misschien weer in Amsterdam.Welke tijden werkt ze dan ga ik morgen mijn geluk beproeven?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLinda werkt momenteel niet in Den Haag, misschien weer in Amsterdam.Welke tijden werkt ze dan ga ik morgen mijn geluk beproeven?
Witte passageWaar staat zij. dan?
Voor zover ik weet werkt ze zowel in de dagploeg als mede in de avondploeg.Witte passage
Ik heb haar van de week nog zien zitten.Beste heren werkt Bianca met de grote schaamlippen nog op k22 in de Doublet?. Is ze aanwezig dit weekend?
Ben tussen zes en kwart voor zeven in de straat geweest maar er zat toen niemand bij 22k1, wel in twee andere ramen maar die voldeden niet aan de hier gegeven beschrijving, overigens een was een dame die al lang in de doublet werkt weet naam even niet.Ik heb haar van de week nog zien zitten.
Geen aanrader dus?Dat zal Ariana zijn.. ik zeg niks
Dat zeg ik niet.. ik heb alleen geen mening.Geen aanrader dus?
Dan sla ik hem denk ik even over hahaDat zeg ik niet.. ik heb alleen geen mening.
Je kan beter niks zeggen want Ariana werkt op 16ADat zal Ariana zijn.. ik zeg niks
Ik heb haar vorige week op 16K2 zien staan, ik weet het zeker.Je kan beter niks zeggen want Ariana werkt op 16A
ik heb haar afgelopen vrijdag ook op 16k2 gezien.Ik heb haar vorige week op 16K2 zien staan, ik weet het zeker.
met bril op.
Deze had geen bril op, er word veel geswitcht op die kamer van damesIk heb haar vorige week op 16K2 zien staan, ik weet het zeker.
met bril op.
misschien had ze haar contactlenzen in.Deze had geen bril op, er word veel geswitcht op die kamer van dames
Dat is Ina.Kan er geen recensie van vinden. Kan iemand mij vertellen wie die dame op 45K3 bij de Geleenstraat is? Ze heeft helaas geen naambordje. Kwa uiterlijk is ze 100% mijn type (Roemeens), maar ze lijkt me zo'n dame die je bij binnenkomst al de deur uit kijkt. Als er iemand ervaring kan delen hoor ik het graag. Lijkt op een Roemeense dame, heeft een pony, schat haar tussen de 25-30 jaar. Op haar bordje staat 'normale sex'.
Thanks Paulus! Scheelt me weer een paar tienen. Was al bang voor deze dame.Dat is Ina.
Recensie - Ina (Roe), Den Haag, Geleenstraat 45 k3
Ina werkt al langer in de Geleenstraat, tot nu toe nooit een recensie gezien. Toch ziet ze er lekker uit en ze trekt aandacht, omdat ze niet net als andere dames achter hun mobiel zit maar ze maakt juist contact met wandelaars. Eenmaal binnen ging alles vrij vlot. Cd gaat om slappe pik en ze...www.girlsreview.nl
Volgens mij bedoelen jullie catrine duck die op de hoekje altijd met ze 2e staan want die er gister stond had geen bril en pikzwart haar heb der verder ook nog nooit in die gang gezien dus iemand die gister in de doub is geweest en het zich nog kan herrineren?misschien had ze haar contactlenzen in.
Overigens zag ik Lisa met het beertje in haar casual kloffie de straat in lopen, jezus wat is zij afgetakeld.
Was vroeger best wel een leuke vrouw om te zien, maar ziet er nu niet meer uit.
Ik weet wie je bedoeld, volgens mij is die dame ook vrij mager.Volgens mij bedoelen jullie catrine duck die op de hoekje altijd met ze 2e staan want die er gister stond had geen bril en pikzwart haar heb der verder ook nog nooit in die gang gezien dus iemand die gister in de doub is geweest en het zich nog kan herrineren?
Dat klopt Ted, ze had het altijd druk en was bovendien weinig te bewonderen aan het raam, omdat ze het altijd druk had,Met name vrouwen kunnen soms in korte tijd lichamelijk behoorlijk veranderen. Ik weet nog dat een jaar of 4 geleden opstoppingen waren voor haar raam. Velen beleven stilstaan en stonden zich te vergapen aan haar sexy looks.
Ja die staat altijd in de steeg maar de dame met zwart haar van gister zag ik daar voor het eerst. Ze had wel een bekend smoeltje alleen kan dat ook zijn omdat al die import roemeentjes op elkaar lijkenIk weet wie je bedoeld, volgens mij is die dame ook vrij mager.
De dame waar we het over hadden, heeft geen zwart haar.
Is er geen eigen recentiedraad van deze dame? Toch bijzonder als dat zo is. Ze zit er al een tijdje. En lelijk is ze ook niet.Rebecca van Geleenstraat 110p k12 is weer terug.
er staan wel twee recensiedraadje van Rebecca, maar daar staat ze op Geleenstraat 84 k2 en 86 k5.Is er geen eigen recentiedraad van deze dame? Toch bijzonder als dat zo is. Ze zit er al een tijdje. En lelijk is ze ook niet.