Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb het ook gelezen. Staat in Antwerpen Algemeen d.d. 25 maart meen ik.Ik heb dat nog niet gelezen, maar als ze weer in Den Haag terugkomt, meld ik dat hier.
Die is terug van weggeweest. Was 2 a 3 weken wegheeft iemand trouwens die nieuwe blonde dame gezien bij 38K1
Rebecca had op de oude hookers site wel een topic kan het helaas niet meer tevoorschijn toveren.er staan wel twee recensiedraadje van Rebecca, maar daar staat ze op Geleenstraat 84 k2 en 86 k5.
Ik neem gemakshalve maar aan dat het niet om deze dames gaat, recensies zijn ook al wat ouder.
Recensie - Rebecca (Roe), Den Haag, Geleenstraat 86 k5
Guys help me even met het juiste raamnummer ben niet 100% zeker dat dit 86 k3 is waar ze zit. Zondagavond liep langs blonde Rebecca en die kende ik nog van voor de lockdown, altijd een pretje om haar poesje uit te likken omdat het me telkens lukt haar te laten finishen. Dus maar weer naar...www.girlsreview.nl
Recensie - Rebecca, Den Haag, Geleenstraat 84 k2
Weet niet of ik de naam helemaal goed schrijf, maar hierbij een review. Leuke dame kijkt nooit vrolijk als je er langs loopt, maar als je eenmaal binnen bent is die lach er wel. Je kan er lekker een praatje mee maken, maar gaat al snel over tot de zaak in handen (letterlijk :P ) heeft mooie...www.girlsreview.nl
Zijn gekrompen,.... Te heet gewassenWie zijn de lange dames (+178 cm op blote voeten) in Den Haag?
Oh Hoezo dan?12:30u. Dominicaanse Erika gezien op 11/25k2 met witte kimono.
Minipassage t/o urinoirs nog steeds rolluik voor.
De doublet is ook een grote happy familyRegelmatig noemen dvp die in dezelfde straat werken elkaar als zijnde zussen of familie.
Ik was bij een Dvp die haar overbuurvrouw haar zus noemde.
Vervolgens zei ik haar dat haar zgn zus uit een ander land dan zij kwam.
Haha zei ze,.... veel collegas noem Ik zuster,....
Dat is niet t geval met wandelaars Dat zijn toch collega's?De doublet is ook een grote happy family
Doubletstraat niet, Geleenstraat (10 min loopafstand vanaf Doubletstraat) heb je kans op 1 a 2 stuks vroeger in de avond.heren werk er op zaterdagavond ook nederelandse dames van 50 jaar of ouder in de double
Zou goed kunnen.Ik zag vanmiddag op de geleenstraat 23 k6, net na de deur een dame staan met blond, misschien wel gingerkleurig haar. Knap gezicht. Ze maakte niet erg contact door te glimlachen bijvoorbeeld. Is dat Andrea?
Volgens mijn nietheren werk er op zaterdagavond ook nederelandse dames van 50 jaar of ouder in de double
Overdag staat er één, een geblondeerde die op Corrie Konings lijkt. Ik wandel niet in de avond dus ik weet niet of ze dan ook werktheren werk er op zaterdagavond ook nederelandse dames van 50 jaar of ouder in de double
is dat niet Ana uit Portugal?Overdag staat er één, een geblondeerde die op Corrie Konings lijkt. Ik wandel niet in de avond dus ik weet niet of ze dan ook werkt
Is ze wel wat jonger dan Corrie Konings of niet?Overdag staat er één, een geblondeerde die op Corrie Konings lijkt. Ik wandel niet in de avond dus ik weet niet of ze dan ook werkt
Doublet is meestal redelijk bezet met vooral oudere dames. De jonge, aantrekkelijke dames beginnen vanaf een uur of 1, half 2 voor de middag en avondshift. Geleen idem, maar daar is het aanbod van vooral op oudere latina's beperkter.Is er op woensdag rond 11/12 h in de ochtend ook een goed aanbod van dames ? Waar kan ik beste zijn geleen of doublet ?
Hij vroeg naar 50 jaar of ouder, dat is ze zekerIs ze wel wat jonger dan Corrie Konings of niet?