The fishermen
Vaste klant
Vandaag een nieuwe dame gespot op 77 k2 naast die Argentijnse in de doublet... veel Tattoeages denk Roemeens en een ontzettende hoerige look maar ook een beetje TMM feeling. Iemand ervaring met haar of weet wie zij is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendie heb ik ook al een paar keer gezien, ik dacht met een grote opvallande tatoo op haar bovenbenen.Vandaag een nieuwe dame gespot op 77 k2 naast die Argentijnse in de doublet... veel Tattoeages denk Roemeens en een ontzettende hoerige look maar ook een beetje TMM feeling. Iemand ervaring met haar of weet wie zij is?
Vraagt standaard instaptarief van €40 en €50 extra voor pzc en binnen 20 minutenVandaag een nieuwe dame gespot op 77 k2 naast die Argentijnse in de doublet... veel Tattoeages denk Roemeens en een ontzettende hoerige look maar ook een beetje TMM feeling. Iemand ervaring met haar of weet wie zij is?
Ik kom dat hooguit 1x per jaar tegen dat het echt slecht is of niet ok. Weet niet waar of watvoor dames jij dan bezoekt?Zelfs als je vriendelijk, schoon en respectvol bent geven sommige dames nog steeds een slechte service.
Het kan aan jezelf liggen dat ze een slechte service geven en het kan ook aan de dame liggen, er zijn gewoon dames die standaard een slechte service geven, ook al ben je vriendelijk, schoon en respectvol. Dan ligt het gewoon aan de dame.
Een vriendin hebben is wel beter…maar het heeft ook zijn nadelen.
Oogcontact en een knikje volstaatHoe benader je eigenlijk die meiden op de bovenverdieping? Moet je de trap oplopen en gewoon kloppen?
Ik genoeg toppers, kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een slechte ervaring had in het HaagseKLANT IS KONING, NIET ANDERSOM! Een prostituee hoort (zelfs al is de klant niet perfect) redelijke service te geven. Vroeger was ik enorm nerveus en onzeker voordat ik naar dvp's ging. Totdat ik vaak waardeloze service kreeg. 90 procent van de hoeren zijn waardeloze oplichters. Jammer dat de toppers zijn verdwenen in Den Haag...
Wat voor u een topper is kan voor een ander een afknapper zijn , iedereen heeft de lat op een andere hoogte ,ook ondanks recensies die worden geschreven gaat men aannames vormen die achteraf toch niet geheel de werkelijkheid zijn geworden .Ik kom dat hooguit 1x per jaar tegen dat het echt slecht is of niet ok. Weet niet waar of watvoor dames jij dan bezoekt?
Oogcontact en een knikje volstaat
Ik genoeg toppers, kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een slechte ervaring had in het Haagse
Het is volgens mij algemeen bekend dat Kelly uit Big Brother een omgebouwde is die regelmatig achter de Haagse ramen staat, of dacht jij dat ze specifiek in de Doublet van iedere dame eerst een DNA-test deden?Dit is een omgebouwde en ik wist niet dat dit in de doublet was toegestaan?
Iets over chromosoompjes XX, YX neem ik aan .Als ze er is staat Kelly in de Geleenstraat/Hunsestraat en wat heeft een DNA test ermee te maken?
Correct, maar het lijkt me sterk dat de Doublet ineens afwijkende eigen regels heeft tav post op transgenders.Als ze er is staat Kelly in de Geleenstraat/Hunsestraat en wat heeft een DNA test ermee te maken?
Nooit opgevallen eigenlijk...wie is dat en welk nummer (zodat ik er niet per ongeluk naar binnenstap)Er staat overigens toch al jaren een latina transgender in de eerste passage van de Doubletstraat. Zij heeft ook netjes blauw licht
Huh wat zeg jijEr is veel vraag voor transgenders. Wellicht wel meer vraag dan voor normale dames. Dit zal je verbazen. Maaaaaar
Ik vind dat dit altijd aangegeven moet worden doormidden van blauw licht zoals in Amsterdam . Want je wordt er anders echt ingesluisd. En als je er na dien achterkomt dat het een omgebouwde is en je dat absoluut niet fijn vind is dit gewoon naar en kan ik mij voorstellen dat het als oplichting etc voelt. Transgenders prima. Maar geef het aan doormiddel van blauw licht
Er staat overigens toch al jaren een latina transgender in de eerste passage van de Doubletstraat. Zij heeft ook netjes blauw licht
ik ben ook wel benieuwd wie Carlito bedoeld, naar mijn idee staan er geen Latina transgender in de Doublet.Nooit opgevallen eigenlijk...wie is dat en welk nummer (zodat ik er niet per ongeluk naar binnenstap)
Misschien je bril opzetten?Nooit opgevallen eigenlijk...wie is dat en welk nummer (zodat ik er niet per ongeluk naar binnenstap)
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Ik liep ook ff terug om haar beter te bekijken. Eén van de kamers op 34. Vond het toch maar niks.Beste wandelbroeders....
Van een medewandelaar vernomen dat er een omgebouwde in de doublet was zelf na eigen onderzoek ( paar rondjes goed gekeken en met hem/haar gesproken aan het raam ) geconcludeerd dat dit inderdaad het geval is.
In de doublet ergens bij 34 en vorige week bij 37 /39 ergens een ontzettend lange met donkere huidskleur "Dame" met witte lingerie . Dit is een omgebouwde en ik wist niet dat dit in de doublet was toegestaan? Is dit nieuw? Wat mij betreft een slechte ontwikkeling.
Wees alvast gewaarschuwd wandelbroeders !
Ik vind dat je de laatste tijd wel erg veel vingertje wijst naar wat er wel en niet hier allemaal geschreven mag worden . Een onderwerp dat trending is en een verwijzing heeft tot de Haagse straten vindt ik persoonlijk vele malen intressanter dan het meermaals vermelden van dames die er in de geleenstraat zijn namens jou. Want als het aan jou lag zou Den Haag algemeen een doorgeef Luik zijn van dames die er werken. Zolang het niet over de tante van iemands oom haar fiets gaat zie ik niet in waarom je steeds maar op een schoolmeesters toon mensen moet wijzen wat wel en niet mag. Verder even goeie vrienden natuurlijkIk kan begrijpen dat het niet ieders voorkeur is, de mijne ook niet, maar sommige reacties vind ik wel erg overdreven en het er is in mijn ogen ook een behoorlijk verschil tussen pre-op en post-op.
Overigens ontstaat hier nu weer een hele discussie die niet in Den Haag Algemeen hoort, behalve dan de eventuele naam en kamer van de eventuele transseksueel in de Doubletstraat.
Heeft tegenwoordig vooral een grote mond. Roept uit het raam of al en keer bij haar geweest bent want dan ken je regels. Staat ook s avonds vaak voor het raam raar te doen met andere meiden.In het verleden een aantal keren Layla bezocht toen ze nog werkte in de Hunsestraat 51. Opzich hele geile sessies met haar gehad. De laatste jaren heb ik haar niet meer bezocht.
Ik heb er niets over te zeggen wat er wel of niet mag worden geschreven, maar mag wel mijn mening geven en ik vind dit meer een algemene discussie behalve dan als er info is over een trans die in de Doubletstraat zou werken.Ik vind dat je de laatste tijd wel erg veel vingertje wijst naar wat er wel en niet hier allemaal geschreven mag worden . Een onderwerp dat trending is en een verwijzing heeft tot de Haagse straten vindt ik persoonlijk vele malen intressanter dan het meermaals vermelden van dames die er in de geleenstraat zijn namens jou. Want als het aan jou lag zou Den Haag algemeen een doorgeef Luik zijn van dames die er werken. Zolang het niet over de tante van iemands oom haar fiets gaat zie ik niet in waarom je steeds maar op een schoolmeesters toon mensen moet wijzen wat wel en niet mag. Verder even goeie vrienden natuurlijk