Daarom altijd het voordeel van de twijfel nemen, je kan beter spijt hebben van iets wat je wel gedaan hebt als nietNiemand?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaarom altijd het voordeel van de twijfel nemen, je kan beter spijt hebben van iets wat je wel gedaan hebt als nietNiemand?
Dan zou ik nog even lekker thuis bij de kachel gaat zitten.Hoe is de bezetting momenteel in beide straten? Weinig zin om 3 kwartier voor jan l*l te rijden
Nelly was er niet, ik hoorde van haar buurvrouw dat ze in Zuid Amerika zit, vanaf voor oud en nieuwHeeft iemand Nelly gespot? haar vaste stekkie is stenen passage k10
In de Doublet niet, of je moet Ebru typeren als Arabisch, ondanks dat ze turks is, volgens eigen zeggen.Zijn er Marokkaanse/Arabische dames actief in de straten? Ik ken alleen Layla maar zijn er meer?
Hij heeft het over beide straten, er is ook nog de Geleenstraat......Dan zou ik nog even lekker thuis bij de kachel gaat zitten.
Naar mijn idee, is het de moeite niet waard om 3 kwartier te rijden, om dan te ontdekken dat er niet veel soeps zit in de Doublet, Ik zou nog even een paar weekjes wachten.
Tenzij je van oude uitgewoonde latinas houd of van Oostblokkers die een kut services geven.
Dat klopt Paulus, daarom had ik het ook specifiek over de DoubletHij heeft het over beide straten, er is ook nog de Geleenstraat......
Bedankt voor de info. Ik wist dat zij op vakantie is, ben gewoon even vergeten voor hoe langNelly was er niet, ik hoorde van haar buurvrouw dat ze in Zuid Amerika zit, vanaf voor oud en nieuw
In Doubletstraat zijn er 2 Arabische dames bij 18K1 Coco dame is Iraans en 18k4 Alice dame is half Spaans en half Arabisch. Maar Iran valt volgens mij niet onder Arabische landen, maar de advertentie van Coco op kinky zie je wel afkomst "Arabisch".Zijn er Marokkaanse/Arabische dames actief in de straten? Ik ken alleen Layla maar zijn er meer?
werk layla nog ik hoorde dat ze gestopt wasZijn er Marokkaanse/Arabische dames actief in de straten? Ik ken alleen Layla maar zijn er meer?
Layla Geleenstraat 100 k1 is nooit weg geweest, vandaag ook gewoon aanwezig.werk layla nog ik hoorde dat ze gestopt was
beide gaatjes?Carina Doubletstraat 26a k1 is er weer,beide gaatjes weer uitgelikt
Schrijf eerst maar eens een recensie, over Rosanne.is rosanne uit passage ook aanwezig in de doub
heb ik al eerder gedaan ben er al 3 keer geweestSchrijf eerst maar eens een recensie, over Rosanne.
Je hebt volgens mij, deze vraag al zeker dertig keer gesteld.
volgens mij staat er bij je profiel, niet vermeld dat je recensies hebt geschreven.heb ik al eerder gedaan ben er al 3 keer geweest
Of je het nooit zou vragenis rosanne uit passage ook aanwezig in de doub
Recensies tellen alleen bij een ingevuld recensieformulier met algemene beoordeling.volgens mij staat er bij je profiel, niet vermeld dat je recensies hebt geschreven.