Johnny Walk
Meubelstuk
Of gewoon vriendelijk , schoon, respectvol zijn en normale prijs willen betalen, scheelt ook... of vriendin zoeken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwie weet op welke dagen zij werkt? ThanksNee. Geduld hebben tot je haar een keer ziet
Is ze er vanmiddag?Je kan het altijd hier vragen of ze er is.
Je bedoeld Claudia, Doublet 26 k2?Is ze er vanmiddag?
nee hij bedoelt Meesteres Denise van Geleenstraat 23 k8Je bedoeld Claudia, Doublet 26 k2?
Precies. Danknee hij bedoelt Meesteres Denise van Geleenstraat 23 k8
Zelfs als je vriendelijk, schoon en respectvol bent geven sommige dames nog steeds een slechte service.Of gewoon vriendelijk , schoon, respectvol zijn en normale prijs willen betalen, scheelt ook... of vriendin zoeken
Ik Ineke heel erg. Nooit meer zo'n persoon gevonden.
Toch ben ik in verhouding met dvp,s goedkoper uit dan met een vriendinZelfs als je vriendelijk, schoon en respectvol bent geven sommige dames nog steeds een slechte service.
Het kan aan jezelf liggen dat ze een slechte service geven en het kan ook aan de dame liggen, er zijn gewoon dames die standaard een slechte service geven, ook al ben je vriendelijk, schoon en respectvol. Dan ligt het gewoon aan de dame.
Een vriendin hebben is wel beter…maar het heeft ook zijn nadelen.
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt.Toch ben ik in verhouding met dvp,s goedkoper uit dan met een vriendin
En? Heb je haar nog getroffen?Precies. Dank
Dvp goedkoper?Toch ben ik in verhouding met dvp,s goedkoper uit dan met een vriendin
Zie er maar eens een te vinden die daar akkoord mee gaatHier heb je het over wat anders, jij hebt het over getrouwde personen met kinderen en het gevolg als je gaat scheiden etc.
Ik had het gewoon over een relatie met een dame 'een vriendin' zonder kinderen en geen 'huwelijkspartner' of geregistreerd partnerschap. Dan kies je gewoon voor een samenlevingscontract dat is goedkoper en beter en heeft minder rechten en plichten maar geeft ook meer duidelijkheid en zekerheid over jou rechten en plichten met het schrijftelijk vastleggen van jou afspraken met je vriendin. Je kan de kosten bijvoorbeeld dan ook eerlijk verdelen en vastleggen welke spullen van jou zijn of gezamenlijk.
En als je uit elkaar gaat dan heb je ook geen rechten en plichten meer naar elkaar, tenzij anders afgesproken in het contract. Dus dat heeft veel minder nadelen als je uit elkaar gaat.
Dit zal denk ik de beste keuze zijn als je zelfstandig woont en nog jong bent zo als ik en een leuke meid heb gevonden waar je voorlopig wel mee wilt blijven en samen wilt zijn en het minst nadelen heeft als je uit elkaar gaat, want ik ga nog lang niet trouwen en kinderen krijgen voorlopig ook niet.
Dus als je een vriendin hebt is het veel goedkoper en beter dan een dvp. En als je gaat leven op een manier met een dvp zoals je in een relatie zit of zelfs in een huwelijk met of zonder kinderen zonder scheiding, dan kan dat nooit voordeliger en beter zijn.
Bij een dvp investeer ik niet in etentjes, kleren, bioscoopbezoek, kleine attenties, schoonmoeder, kadootjes voor vriendin en familie...loopt bij mij althans, aardig in de papieren. voor dat geld kan ik wandelen.Hier heb je het over wat anders, jij hebt het over getrouwde personen met kinderen en het gevolg als je gaat scheiden etc.
Ik had het gewoon over een relatie met een dame 'een vriendin' zonder kinderen en geen 'huwelijkspartner' of geregistreerd partnerschap. Dan kies je gewoon voor een samenlevingscontract dat is goedkoper en beter en heeft minder rechten en plichten maar geeft ook meer duidelijkheid en zekerheid over jou rechten en plichten met het schrijftelijk vastleggen van jou afspraken met je vriendin. Je kan de kosten bijvoorbeeld dan ook eerlijk verdelen en vastleggen welke spullen van jou zijn of gezamenlijk.
En als je uit elkaar gaat dan heb je ook geen rechten en plichten meer naar elkaar, tenzij anders afgesproken in het contract. Dus dat heeft veel minder nadelen als je uit elkaar gaat.
Dit zal denk ik de beste keuze zijn als je zelfstandig woont en nog jong bent zo als ik en een leuke meid heb gevonden waar je voorlopig wel mee wilt blijven en samen wilt zijn en het minst nadelen heeft als je uit elkaar gaat, want ik ga nog lang niet trouwen en kinderen krijgen voorlopig ook niet.
Dus als je een vriendin hebt is het veel goedkoper en beter dan een dvp. En als je gaat leven op een manier met een dvp zoals je in een relatie zit of zelfs in een huwelijk met of zonder kinderen zonder scheiding, dan kan dat nooit voordeliger en beter zijn.
Dat klopt de meesten willen financiële zekerheid en willen daar zo weinig mogelijk zelf voor werken .Wij zijn geen €ash €ows.Zie er maar eens een te vinden die daar akkoord mee gaat
Meestal willen ze iets meer (financiële) zekerheden.
Maar helemaal gelijk heb je wel hoor.
Als Zij tussen de 80/85 is, dan zou t mn overbuurvrouw kunnen zijn.Iemand enig idee wie de dame is die gisteravond ergens midden in de doublet stond (geen idee welke kamer nr). Zwarte lingerie, zwart haar, 1.65/1.70, volle rondingen en een wat grotere neus. Afkomst oost europees.
Ik precies om dezelfde redenenBij een dvp investeer ik niet in etentjes, kleren, bioscoopbezoek, kleine attenties, schoonmoeder, kadootjes voor vriendin en familie...loopt bij mij althans, aardig in de papieren. voor dat geld kan ik wandelen.
Zie er maar eens een te vinden die daar akkoord mee gaat
Meestal willen ze iets meer (financiële) zekerheden.
Maar helemaal gelijk heb je wel hoor.
Ja dat zijn gewoon golddiggers, zulke vrouwen zal ik ook nooit nemen. Meestal heb je al gauw door dat zij zo'n type is als je haar beter leert kennen, dan moet je gewoon gelijk afkappen.Dat klopt de meesten willen financiële zekerheid en willen daar zo weinig mogelijk zelf voor werken .Wij zijn geen €ash €ows.
Investeren in etenjes, kleren, bioscoopbezoek, schoonmoeder, kadootjes voor vriendin en familie is ook geen verplichting in een relatie en er is ook niks mis mee als je dat wel doet. Maar dat doe je dan allemaal zelf, zij kan ook kleren voor haarzelf kopen of voor jou, zij kan ook etentjes betalen, kadootjes kopen voor haar vriend of familie.Bij een dvp investeer ik niet in etentjes, kleren, bioscoopbezoek, kleine attenties, schoonmoeder, kadootjes voor vriendin en familie...loopt bij mij althans, aardig in de papieren. voor dat geld kan ik wandelen.
Ik had afgelopen zomer wel een dame die zo was die had mij eigenlijk buiten van de straat geplukt..ik gaf haar een compliment toen ik langs haar liep en toen raakte wij in gesprek en wou ze met mij afspreken en vroeg ze mijn nummer, alleen ik was en ben op het moment niet in staat om een relatie aan te gaan om prive-redenen. Dus ik kon helaas niet verder gaanEn jij hebt al zo iemand gevonden?
Pov: Je geilheid leidt ertoe dat je geroast wordtAls Zij tussen de 80/85 is, dan zou t mn overbuurvrouw kunnen zijn.
Das jammer manIk had afgelopen zomer wel een dame die zo was die had mij eigenlijk buiten van de straat geplukt..ik gaf haar een compliment toen ik langs haar liep en toen raakte wij in gesprek en wou ze met mij afspreken en vroeg ze mijn nummer, alleen ik was en ben op het moment niet in staat om een relatie aan te gaan om prive-redenen. Dus ik kon helaas niet verder gaan