Volgens mij komt ze ergens in Februari terug.Heeft iemand Nelly gespot? haar vaste stekkie is stenen passage k10
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij komt ze ergens in Februari terug.Heeft iemand Nelly gespot? haar vaste stekkie is stenen passage k10
overigens weet ik niet wie hij bedoeld met Rosanne, misschien moet wandelaar even duidelijk maken wat het werkadres is van zijn Rosanne.Recensies tellen alleen bij een ingevuld recensieformulier met algemene beoordeling.
stenen passage is de doubStenen passage weer
doub of geleen?
We krijgen niet allemaal 3 recensies op de teller kado van de forumleidingRecensies tellen alleen bij een ingevuld recensieformulier met algemene beoordeling.
Naambordje van Emma zojuist gezienIs Emma er in de Geleen?
En tussendoor, ik ben terug in de Doub en ik zie meerdere stickers met 40eu, 1x klaarkomen. Zag zelfs eentje met 50. Ze zijn gek geworden hier lmao
Hoe was verder de bezetting in de Doub? @ZaankantjeCarina Doubletstraat 26a k1 is er weer,beide gaatjes weer uitgelikt
Iets betere bezetting, pand 79 nog dichtHoe was verder de bezetting in de Doub? @Zaankantje
Nog rustig, of begint het al een beetje te lopen?
dus geen Kelly en haar twee "zusjes"Iets betere bezetting, pand 79 nog dicht
oma in badpak wel gezien dus was weldegelijk open.Iets betere bezetting, pand 79 nog dicht
Dora is er alleen overdag, Zaankantje bedoeld dat het s'avonds gesloten is.oma in badpak wel gezien dus was weldegelijk open.
ik had gelezen, hier dat ze zou stoppen.oma Elsa ook gezien
Kan ook te maken hebben dat ik van mijn vaste dame hoorde dat net voor oud en nieuw een dame illegaal werkte in de doublet (waarschijnlijk papieren van een look-a-like gebruikt). Ik vroeg , vorige week toen ik er was waarom er 3 dames van de zeden politie in de straat liepen, kamertje in kamertje uit. Ze vertelde me toen het bovenstaande.Iets betere bezetting, pand 79 nog dicht
Ik vroeg me hetzelfde af. Ze is wel flink voller geworden dan toen ze nog benenden stondHeeft er iemand ervaring met Layla, Geleen nr 100 boven? Kan nergens iets vinden op het forum over haar.