En Catherine moet ook weer terug zijn, want momenteel is ze nog afwezig. Anna van Geleenstraat 110p k9 is overdag wel aanwezig.Ze moet alleen wel qua leeftijd je smaak zijn. Want als ik de recensies zo leest, is ze rond de vijftig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn Catherine moet ook weer terug zijn, want momenteel is ze nog afwezig. Anna van Geleenstraat 110p k9 is overdag wel aanwezig.Ze moet alleen wel qua leeftijd je smaak zijn. Want als ik de recensies zo leest, is ze rond de vijftig.
Beste broeder,Hi broeders weet iemand wie de curvy jongedame met piercings in de geleen 98k2 is ?
Ik loop er wel een keer eens langs om te kijken hoe ze eruit ziet. Maar heb liever tussen de leeftijd 20-40. Dan toch maar doublet hoewel er niet zoveel toppers voor mijn smaak nou zijn. Tenzij Cristal weer terug komtRecensie - Catherine, Den Haag, Geleenstraat 84 k4
Deze al wat oudere dame zit al heel lang in de Geleen, was na corona een tijd uit beeld maar is nu weer terug. Ik kan me herinneren dat ze op hookers Italiaans werd genoemd, maar volgens mij is ze gewoon een Latina. "Mi amor" is toch echt Spaans. Communicatie was moeizaam, beheersing van NL of...www.girlsreview.nl
Gisteren rondje doub gedaan, er staan wel wat Latina's maar een hoop zijn nog niet terug van kerstreces.Ik loop er wel een keer eens langs om te kijken hoe ze eruit ziet. Maar heb liever tussen de leeftijd 20-40. Dan toch maar doublet hoewel er niet zoveel toppers voor mijn smaak nou zijn. Tenzij Cristal weer terug komt
Ok heb haar volgens mij laast zien staan ja. Toen ik weer terugliep om te praten was ze steeds bezet. Toch maar weer een poging wagen danGisteren rondje doub gedaan, er staan wel wat Latina's maar een hoop zijn nog niet terug van kerstreces.
Misschien dat de Colombiaanse Natalya iets voor je is. Die heb ik gisteren even met een bezoekje vereerd.
Ze kijkt je lekker geil aan als ze je jodokus in haar mond heeft,
Nee die is er weer even niet.Joanna vandaag aanwezig in doublet?
Was vandaag weer aanwezig haar zus ook.Weet iemand wanneer Alina weer terug is? Alina van de Doubletstraat, de zus van Diana
Andra en Lori gisteren ook beide gezien, maar die waren dacht ik niet weg gegaan.Was vandaag weer aanwezig haar zus ook.
Ok heb haar volgens mij laast zien staan ja. Toen ik weer terugliep om te praten was ze steeds bezet. Toch maar weer een poging wagen dan
Kan je ook een recensie schrijven chef? Thnx alvast! @Rony80Gisteren rondje doub gedaan, er staan wel wat Latina's maar een hoop zijn nog niet terug van kerstreces.
Misschien dat de Colombiaanse Natalya iets voor je is. Die heb ik gisteren even met een bezoekje vereerd.
Ze kijkt je lekker geil aan als ze je jodokus in haar mond heeft,
Ze is vandaag weer begonnenKan iemand mij vertellen of Saskia/ Doubletstraat al aanwezig is?
Iemand een idee ?Anybody een idee wanneer Luna donkere Dominicaanse van doublet weer terug komt?
Dank je wel voor je reactieZe is vandaag weer begonnen
Nee, Wendy is er vandaag niet.Goedemorgen! Weet iemand of Wendy van de Geleenstraat vandaag aanwezig is? Thanks!
Thanks Paulus voor het doorgeven!Nee, Wendy is er vandaag niet.
Ik denk wel dat ik weet wie je bedoeld, je zegt niks te veel, door te zeggen dat ze er uit ziet als een heks. Eigenlijk past zij meer in het '' spookhuis'' kleine passage bij de pisbakken.Vanmiddag naar de Doubletstraat gegaan. Er staat inderdaad meer dan voorgaande weken maar daar is ook alles mee gezegd. Al mijn vaste dames weg dus dan maar weer Russisch roulette. Hopen op iets goeds.
Gekozen voor samantha Braziliaan begin van de straat links. Ziet er uit als een heks maar dit was mijn beste bezoek in al mijn wandel jaren. Iemand een recensie formulier van haar ? Kan zelf vreemd genoeg niks vinden terwijl ze er al wat jaartjes staat
Bedoel je niet Amanda?Gekozen voor samantha Braziliaan begin van de straat links. Ziet er uit als een heks maar dit was mijn beste bezoek in al mijn wandel jaren. Iemand een recensie formulier van haar ? Kan zelf vreemd genoeg niks vinden terwijl ze er al wat jaartjes staat
Hee ! Dat is haar inderdaad . Scherp van jou. Vreemd dat ze dan samantha zegt. Of ik heb het echt verkeerd begrepen. Iedergeval een mega topper qua serviceBedoel je niet Amanda?
Recensie - Amanda, Den Haag, Doubletstraat 8a k1
Amanda heeft Spaans of Latijns-Amerikaans bloed, was vroeger blond maar keerde voor de corona terug naar een donkerder kleur haar. Ze is de jongste niet en haar borsten zijn wat verbeterd. Ze is op het kwetsbare af lief maar vermoedelijk een van de meest professionele dames in de Doubletstraat...www.girlsreview.nl
Welk adres zit Luna?Is er echt niemand die weet wanneer Luna Dominicaanse van doublet terug komt?
Dan ben je geen oudgediende ze zat op verschillende adressen 24 en 30 maar heb r niet gezienWelk adres zit Luna?
Want ik ken geen Luna in de Doublet.
Jammer, wat een prachtige vrouw is ze