misschien dat ik haar van gezicht zou kennen. Zo heel erg vaak kom ik nou ook weer niet in Den Haag.Dan ben je geen oudgediende ze zat op verschillende adressen 24 en 30 maar heb r niet gezien
Hoe oud is deze dame?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmisschien dat ik haar van gezicht zou kennen. Zo heel erg vaak kom ik nou ook weer niet in Den Haag.Dan ben je geen oudgediende ze zat op verschillende adressen 24 en 30 maar heb r niet gezien
Rond de 50 maar is volgens mij nu vaker in Spanje thuis dan in Nederlandmisschien dat ik haar van gezicht zou kennen. Zo heel erg vaak kom ik nou ook weer niet in Den Haag.
Hoe oud is deze dame?
Dan ken ik haar zeker niet.Rond de 50 maar is volgens mij nu vaker in Spanje thuis dan in Nederland
Nou dan weet ik het ook niet ik ken een andere Luna maar deze is niet donker.Hier haar resencie
Recensie - Luna, Den Haag, Doubletstraat 31 k6
Had al vaker naar haar gekeken, mooie donkere dame. Maar ja, behalve Perla op de Doublet niet de beste ervaringen met donkere dames. Bovendien zit ze in de witte passage wat ook geen goed teken is........maar ik kon het toch niet laten want ik vind haar zo mooi. Luna blijkt een hele vriendelijke...www.girlsreview.nl
Hier haar resencie
Had al vaker naar haar gekeken, mooie donkere dame. Maar ja, behalve Perla op de Doublet niet de beste ervaringen met donkere dames. Bovendien zit ze in de witte passage wat ook geen goed teken is........maar ik kon het toch niet laten want ik vind haar zo mooi. Luna blijkt een hele vriendelijke...www.girlsreview.nl
ik ken wel vaag iets herinneren dat deze dame in de witte passage stond, maar ik heb haar zeker al een half jaar niet gezien. Een hoop dames wisselen vaak van dame omdat ze geen vaste kamer hebben.Hier haar resencie
Bedankt Fletch, dit weekend ga ik er weer eentje pakken of allebeiWas vandaag weer aanwezig haar zus ook.
Als het de Dominicaanse Luna met krullen is, dan heb ik slecht nieuws voor je, want die vertelde mij 3 maanden geleden dat ze nooit meer terug komt.Anybody een idee wanneer Luna donkere Dominicaanse van doublet weer terug komt?
Vandaag wel aanwezig.Nee, Wendy is er vandaag niet.
Werkt bij mij primaAls ik deze site klik krijg ik een waarschuwing:
Schadelijke site geblokkeerd!
U probeert toegang te krijgen tot:
Deze webpagina is een bekende schadelijke webpagina. Het is uiterst raadzaam deze pagina NIET te bezoeken.
Nog mensen last van...?
Het is een blog en dan moet je naar laatste berichten kijjen plus ze staat ok kinky.nl werkt 2 weken op en af , nu op vakantieHet is een oud bericht, dus datums die genoemd worden kloppen nu niet meer. Maar werktijden wel nog, bij mijn weten.
Duuuhhh, tig dames , tig werknamen , tig dezelfde gebruikte namen, is toch heel normaal?Voor degene die teveel in Den Haag rond hangen en toe zijn aan een vakantie:
Duitsland heeft iets wat ze "saunaclubs" noemen.
Blijkbaar is Reina niet de enige Reina (of is het nou Raina).............
Happy Garden Saunaclub, vlak over de grens bij Venlo.
Reina (Roe), Happy Garden Saunaclub, Duitsland
Na mijn waardeloze bezoek aan Berlijn afgelopen jaar, waar blijkbaar niet eens degelijke voorzieningen zijn voor "werkende dames", heb ik op internet gevonden dat als je in Duitsland een goede ervaring wil doen, je naar een FKK of Saunaclub moet gaan. En na enige zoektocht op internet heb ik...www.girlsreview.nl
Algemeen - Planet Happy Garden algemeen
Adres : Butzenstr. 41 47918 Tönisvorst www.happygarden-saunaclub.com Openingsuren : elke dag van 11:00u tot 05:00u. Entree : 60 euro, voor 16:00u 40 euro. Aanvullingen en correcties steeds welkom.www.girlsreview.nl
op 4 staan Andra en Lorivolgens mij heeft
Arina/Irina (Roe), Den Haag, Doubletstraat 5 k1
haar zus meegenomen. die stond gisteren op nr 4.
2 druppels water
Ik wacht wel even voorlopig, want @Likgoeroe kennende is hij al aan het bewerken..en er zal een rij staan bij haar..even wachten voor mij dat ze minder uitgerekt is Ze is zeker deze week begonnen?Bedankt, @MEIDENGEK, dan ga ik maar even kijken of ze mij kan verwennen vandaag
en Natalya het kan naast de kamer van Andra en Lori zijn.op 4 staan Andra en Lori
4k4 ja. ze lijken wel familie. ze lachen ook steeds naar elkaar.en Natalya het kan naast de kamer van Andra en Lori zijn.
Dat kan niet, Vicky heeft 5 k3, is dit niet gewoon de buurvrouw die een tijd naast vicky zat, ik heb haar verleden week zien buurten bij Lori en Andra.Ik zag inderdaad een leuke dame op 4k4. Ze stond eerder in de kamer van Vicki op 5k2 en ergens op 28. Ze is klein en ik ben wel nieusgierig naar haar. Wie is er al eens bij haar geweest?