Toen strak als Haagse bluf, maar nu waarschijnlijk Haagsche Kakker.Hoe zullen die billen er nu uitzien Ted?
Vast niet zo mooi meer als toen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToen strak als Haagse bluf, maar nu waarschijnlijk Haagsche Kakker.Hoe zullen die billen er nu uitzien Ted?
We pleuren gewoon overal een t achter lekker tochhh rotterdammert tot in hart en nierenRotterdammers zeggen vaak, ik loopt, ipv ik loop.
Wellicht kan een echte Rotterdammer hier iets over zeggen.
lekker achter op de brommert, zoals Rene van der Gijp altijd zegt.We pleuren gewoon overal een t achter lekker tochhh rotterdammert tot in hart en nieren
Vrees ook wel een beetje het ergste ja.. maar geen idee eigenlijk.Hoe zullen die billen er nu uitzien Ted?
Wij zijn wandelaars en kunnen het woord "wandelen" beter onthouden .Tip (op de lagere school geleerd eind jaren '60).
Zet het werkwoord "lopen" er voor in de plaats.
- Is het "hij word" of "hij wordt"? Het is "hij loopt" (met t), dus ook "hij wordt".
- Is het "word je" of "wordt je"? Het is "loop je" (zonder t), dus ook "word je".
- enz.
Wat heb ik toch een hekel aan typische Rotterdammers...We pleuren gewoon overal een t achter lekker tochhh rotterdammert tot in hart en nieren
Werkt ook met neuken en pijpen, bij de laatste wordt "hij" wel vervangen voor "zij" anders klopt het niet meerTip (op de lagere school geleerd eind jaren '60).
Zet het werkwoord "lopen" er voor in de plaats.
- Is het "hij word" of "hij wordt"? Het is "hij loopt" (met t), dus ook "hij wordt".
- Is het "word je" of "wordt je"? Het is "loop je" (zonder t), dus ook "word je".
- enz.
Zeker klappen gehad van de Rotterdammers in je ''bajestijd''.Wat heb ik toch een hekel aan typische Rotterdammers...
Standaard is 40 euro geworden. Dames die 50 euro vragen moet je overslaan. Voor dat geld kan je beter naar Geleen gaanOoit las ik iets over een prijsverhoging in doublet, ik kwam er in de periode al niet meer en liet de discussie voorbij gaan. Kan iemand me een update geven zonder dat ik 308paginas door hoef? Is €35 p/n nog de standaard?
wat een nare kerel plaats er liever iets leuks op
Inderdaad Engie, ik loop nog steeds met een grote boog om de meiden heen, die het aandurven om € 50,00 te vragen.Standaard is 40 euro geworden. Dames die 50 euro vragen moet je overslaan. Voor dat geld kan je beter naar Geleen gaan.
Weten jullie dat parkeren in de Zaanstraat de enige straat is in Den Haag waar je 1.75 per uur betaald?en nog eens binnen 5 minuten in de doubie en 10 minuten in de geleen
Helemaal mee eens. Een favo dame van me is zelfs arrogant geworden en vraagt nu ook 50 euro. Haar service is slechter en de hoofdprijs vragen. Daar heb ik geen zin meer in ook al mis ik haar een beetje.Inderdaad Engie, ik loop nog steeds met een grote boog om de meiden heen, die het aandurven om € 50,00 te vragen.
Voor zover ik weet is dat de kamer van Cristina. Colombiaanse dame achter in de twintig, Daar is als het goed is een recensie vanIemand info over de dame die op doubletstraat 31p k09 zit?? Ze lijkt latina zwart haar staart naar achteren met een getinte huidskleur, ben al een tijdje aan het twijfelen om haar te bezoeken maar zie wandelbroeders soms binnen 10 min naar buiten komen
GR RF
ThnxVoor zover ik weet is dat de kamer van Cristina. Colombiaanse dame achter in de twintig, Daar is als het goed is een recensie van
Laura van Geleenstraat 45 k7 is weer terug.
@jatsee doe je weer de groeten van me? Zeg maar dat ik ergens volgend jaar weer langs kom wippen.Laura van Geleenstraat 45 k7 is weer terug.
Je moet nog even sparen ?@jatsee doe je weer de groeten van me? Zeg maar dat ik ergens volgend jaar weer langs kom wippen.
Ik zal haar de groeten doen!@jatsee doe je weer de groeten van me? Zeg maar dat ik ergens volgend jaar weer langs kom wippen.
Ook als je eenmaal binnen bent ,en heb betaald?Ik kom net van de wallen (Amsterdam) en er stonden veel hele knappe dames. Ze waren ook veel leuker in omgang dan de doubletdames eerlijkgezegd. Wat zijn er eigenlijk veel chagerijnen bij Doublet...
Dorussie, je moet die jongen geen aandacht geven, hij is er alleen maar op uit om te rellen op het forum.Ook als je eenmaal binnen bent ,en heb betaald?
Precies. Dames halen hun inkomsten voor 90% uit toeristen. Daar hoef je geen service voor te verlenen want je ziet ze toch nooit meer terug en nieuwe aanwas blijft gelijk.Ook als je eenmaal binnen bent ,en heb betaald?