Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was zaterdag voor het eerst bij haar.
Was goed bevallen, pijpen, zij (even) bovenop en daarna afgemaakt in doggy.
Ik kan dus (nog) niks zeggen over de diverse mogelijkheden waar ze wel of niet in mee zou gaan, daar ga ik de 1e keer ook nooit voor.
Leuke dame, leuke babbel (gewoon nederlands).
Mooi koppie, en een top lichaam voor de specifieke liefhebber😉.

bedoel je deze dame, dat is al een oudje

Nee die bedoelen we niet.
De dame waar ik op doel is 27 jaartjes.

Ik was zaterdag voor het eerst bij haar.
Was goed bevallen, pijpen, zij (even) bovenop en daarna afgemaakt in doggy.
Ik kan dus (nog) niks zeggen over de diverse mogelijkheden waar ze wel of niet in mee zou gaan, daar ga ik de 1e keer ook nooit voor.
Leuke dame, leuke babbel (gewoon nederlands).
Mooi koppie, en een top lichaam voor de specifieke liefhebber😉.
Gigantische kont?

Nee die bedoelen we niet.
De dame waar ik op doel is 27 jaartjes.
Dan moet het deze dame zijn, die had ik een tijdje geleden ook gezien op k14. Maar haar kont was mij niet opgevallen, naar mijn idee, was die niet echt bijzonder,

Dan moet het deze dame zijn, die had ik een tijdje geleden ook gezien op k14. Maar haar kont was mij niet opgevallen, naar mijn idee, was die niet echt bijzonder,

Nee, oke niet. Ze heet Jenny, 27jr, dominicaanse, en niets fake😁

Te mijden meid.
Gaat dit over die geblondeerde met die dikke reet op kamer 3 of 4 in de witte passage?
Zo ja, dan snap ik niet goed wat jullie daaraan vinden. Gigantische cellulitis op haar billen.
Dat is een ander Jenny, TMM. Een dame met tattoo op buik, te vinden in de kamers rechts bij de ingang. De hier bedoelde Jenny staat om de hoek in de andere gang.

Laatst bewerkt:
Over taalfouten in berichten gesproken, dat is toch niet zo erg. De inhoud van het verhaal is veel belangrijker. Wat ik persoonlijk vervelender vind is dat sommige mensen verhalen schrijven zonder komma's, punten en hoofdletters. Het is dan 1 lang verhaal waar geen touw aan vast te knopen is. Ja ik weet het, het is weer off-topic.

Waar ik zelf last van heb is dat ik niet echt weet wanneer het d of dt is dus dat gok ik altijd maar, vroeger blijkbaar niet goed opgelet op school
Tip (op de lagere school geleerd eind jaren '60).
Zet het werkwoord "lopen" er voor in de plaats.
  • Is het "hij word" of "hij wordt"? Het is "hij loopt" (met t), dus ook "hij wordt".
  • Is het "word je" of "wordt je"? Het is "loop je" (zonder t), dus ook "word je".
  • enz.

• Is het "hij word" of "hij wordt"? Het is "hij loopt" (met t), dus ook "hij wordt".
  • Is het "word je" of "wordt je"? Het is "loop je" (zonder t), dus ook "word je".
  • enz.
Oke da's een goede, die zal ik voortaan gebruiken 👍

• enz.
Rotterdammers zeggen vaak, ik loopt, ipv ik loop.
Wellicht kan een echte Rotterdammer hier iets over zeggen.

Terug
Bovenaan Onderaan