Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee die is een week weg als het volgens haar eigen zeggen.weet iemand of Joanna van doublet 6k1 vandaag aanwezig is?
Misschien weet @Paulus2 meer?@Marcov12 Misschien heeft deze: https://www.girlsreview.nl/threads/jessica-roe-den-haag-geleenstraat-126a-k1.17660/ haar haar geblondeerd?
Ik ben niet in de Geleenstraat dus kan het niet checken.
Ik was rond 15 uur in de Geleenstraat. Op 126a k1 stond duidelijk een blonde dame.Zag Jessica wel vanmiddag op 126a k1.
Maar ze was niet blond of geblondeerd en ze is ook wel duidelijk onder de 25.
Zoiets leek me ook al, iemand van een ander raam van 126a (zijn er vier) verhuisd naar k1 of daar even plaatsgenomen...Misschien dat de blonde dame van k4 later op de dag is verhuisd naar k1, maar Jessica is niet blond.
Waarschijnlijk bedoelen ze onderstaande dame.Werkt ze ook onder de naam Rosi? Die stond in 11/25 k7 of k8
Helaas was de aanbod matig rond 15uurReed vanmiddag lang Geleenstraat,....
Wauw ,...facking druk
De kans is wel groot dat een van deze dames aanwezig is, afgelopen donderdagmiddag alle drie de dames gezien. Heb je nog een voorkeur voor een van deze dames?Wie is in de Doubletstraat en kan mij vertellen of Ruby, Lori of Andra aanwezig is? Werken trouwens allemaal op nr 4
Ze is wel lekker, dat ben ik met je eens.Ruby is toch wel het lekkerst
Is dat misschien dezelfde Jenny die ook in Amsterdam zat? Komt uit de dominicaanse republiek, beetje speeltje tussen dr tanden, en grote tepelhof? Dat zou super zijn !!Heren, weet iemand of Jenny, de wat dikkere latina van de witte passage k14 aanwezig is?