Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Groeten vanuit Berlijn.

Heb zitten Googlen hoe het er hier "aan toe gaat"....

Hier durf ik het niet......

Ik ben een leuke meisje tegen gekomen tijdens mijn heenvlucht, maar interesse krijgt ze 3/5 sterren.

Ben benieuwd hoe snel ik een local in mijn hotel kamer krijg 😏😂🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪

Is Ebru al gezien na haar vakantie? Ze ging nu een maand geleden voor een week tot tien dagen weg. Heb haar daarna niet meer gezien en vrijdag was er een kamer te huur bordje op het bed in haar kamer.

Ik kom net van de wallen (Amsterdam) en er stonden veel hele knappe dames. Ze waren ook veel leuker in omgang dan de doubletdames eerlijkgezegd. Wat zijn er eigenlijk veel chagerijnen bij Doublet...

Ik was vrijdag nacht in Amsterdam. Was daar al lang niet geweest.

Klopt totaal wat er eerder werd geschreven over €100 etc.

Of ze weigerden mij nadat ze erachter komen dat ik geen toerist ben of ze vragen €100 per 10 minuten (letterlijk).

Qua extra's kan je weinig verwachten in Amsterdam.

Heb ene Kim bezocht en heb haar €240 gegeven. Wou zeker weten klaar te kunnen komen. Kon geen recensie pagina vinden en ga later moeite doen om een recensie te schrijven.

Ze heeft me fucking lang gepijpt en heeft echt haar best gedaan om mij klaar te pijpen.

Was eerlijk gezegd een top pijpbeurt die ik kreeg. Sara van Geleenstraat pijpt ook fucking goed.

Heb die avond 2x lang geneukt, Sara in Den Haag en Kim (met DD tieten) in Amsterdam.

Kim gaf ook haar nummer....

Hahaha.

Ik moet soms lachen van alles wat ik hier lees.....

😉😅😇

Terug
Bovenaan Onderaan