Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat Flinstone even moet aangeven welke Karina hij bedoeld, Want zo is het onduidelijk.Karina vanaf 18:00 volgens mij
Die Carina bedoelde ik inderdaad.. Is het al bekend wanneer ze terug is?Ik denk dat Flinstone even moet aangeven welke Karina hij bedoeld, Want zo is het onduidelijk.
De Carina die werkt op 26A K1 is volgens @Zaankantje vanaf 20 oktober jl. op vakantie
ik heb geen idee wanneer Carina terug komt.Die Carina bedoelde ik inderdaad.. Is het al bekend wanneer ze terug is?
En hoe zit dat met Joanna welke dagen tijden kan je haar het beste treffen?
dank voor de reactie maar denk niet dat het Sisi is. Ik denk dat ze 25 jaar oud was, ook van dichtbij.Is dat niet deze?
Zwart haar, maar of ze tatoeages heeft weet ik even niet meer. Lijkt van een afstandje jonger dan van dichtbij.Recensie - Sisi, Den Haag, Geleenstraat 96 k2
(Niet te verwarren met de Sisi van Hunsestraat 49 k1) Ik was redelijk vroeg in de Geleenstraat, rond 12 uur, en vond dat het weer eens tijd wordt voor een PZC-sessie. Sisi van Geleen 96 k2 lacht altijd erg vriendelijk als ik langsloop (hoewel ik haar nog nooit bezocht heb), dus vandaag de gok...www.girlsreview.nl
Na 18 uur meestalDie Carina bedoelde ik inderdaad.. Is het al bekend wanneer ze terug is?
En hoe zit dat met Joanna welke dagen tijden kan je haar het beste treffen?
Afgelopen zaterdag stond ze er wel overdag,maar idd meestal vanaf 6Joanna zie ik overdag nooit
Je kunt ook mensen negeren. Ik bedoel als je op zijn naam klikt en dan "negeer". Dat heb ik een tijdje geleden gedaan en zie m niet meer.Inderdaad Chello329 je hebt helemaal gelijk, ik ben dus niet de enige die zich aan AngelBatman zijn onbegrijpelijke teksten irriteer.
Dankje, zal het een andere keer nog eens proberen. Ze is namelijk wel mijn type, blond, slank en Oost-Europees. Ben vrij zeker dat ik nog nooit bij haar binnen ben geweest, ik heb eingenlijk geen flauw idee waarom ze mij afwees.Mogelijk deze dame
Recensie - Sabrina, Den Haag, Geleenstraat 110p k1
Ik zag een nieuw gezicht. Zij is vaak bezet en trekt veel aandacht van de wandelaars. Ik twijfelde eerst want ik zie binnen half uur dat ik in de straat was twee klanten naar binnen gaan en vreesde dat het een afwerker zal zijn, maar dat viel wel mee. Ze is superslank met hele kleine borstjes...www.girlsreview.nl
Zat misschien op een afspraak te wachten?ik heb eingenlijk geen flauw idee waarom ze mij afwees.
Zou kunnen ja, ze maakte geen aanstalten om haar raam te openen en een reden te geven. Er was niet eens een woordenwisseling geweestZat misschien op een afspraak te wachten?
Inderdaad, maar goed. Volgende keer beterDan kun je dat ook gewoon zeggen toch? Niet aankijken en nee schudden.. Ik zou er niet eens meer naar binnen willen.
Inderdaad Ted, het is graag of heel niet.Dan kun je dat ook gewoon zeggen toch? Niet aankijken en nee schudden.. Ik zou er niet eens meer naar binnen willen.
Dat heb je goed verwoord.Volgende keer beter?? dikke middelvinger
Je gaat toch niet op je knietjes lopen smeken of je naar binnen mag? Wie is nou de baas hier?
Ik ben ooit door Cristal geweigerd, maar toch heb ik een tijd later een tweede poging gewaagd.Bij weigering of slechte ervaring doe ik maar zeer zelden een tweede poging. De kans dat het niks gaat worden is dan te groot, en het gevoel is dan gelijk weg.
Is Cristal niet dat leuke meisje dat heel, maar dan ook heel heel heel heeel lang geleden in kamer 75k12 ontving (op de 1e etage) en daarna verhuisd is naar 31 kamer 3 witte passage? Om de een of andere duistere reden word ik door haar geweigerd. Ik heb echt geen flauw idee waarom. Is er iets voorgevallen in kamer 12 op de 1e etage zoveeeeel jaren terug? Dacht dat dat best leuk was, maar ja. Ik heb me er bij neergelegd. Loop haar kamer nu ook telkens zonder blikken of blozen voorbijIk ben ooit door Cristal geweigerd, maar toch heb ik een tijd later een tweede poging gewaagd.
Achteraf bleek dat een van haar collegaatje wat nare dingen over mij had gezegd.
Ik heb dat toen ook met haar uit gepraat, maar ze vertelde ook dat ze nadien ook goede verhalen over mij had gehoord.
Cristal heeft naar mijn weten altijd in witte passage gestaan, 31 k2 en niet kamer 3.Is Cristal niet dat leuke meisje dat heel, maar dan ook heel heel heel heeel lang geleden in kamer 75k12 ontving (op de 1e etage) en daarna verhuisd is naar 31 kamer 3 witte passage? Om de een of andere duistere reden word ik door haar geweigerd. Ik heb echt geen flauw idee waarom. Is er iets voorgevallen in kamer 12 op de 1e etage zoveeeeel jaren terug? Dacht dat dat best leuk was, maar ja. Ik heb me er bij neergelegd. Loop haar kamer nu ook telkens zonder blikken of blozen voorbij
Dat is wel heel lang geleden, ik weet niet anders dan dat ze gestaan heeft waar ze nu staat, 31 k2Cristal heeft inderdaad zo'n 15 jaar geleden op 75 1e etage gestaan.
Ze was de mooiste in de doubletstraat, jong en sprak enkel spaans