Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, kamer 2 in de witte passage. Ik was in de war. Vroeger stond ze inderdaad op de eerste etage nummer 75. Toen was het een lekker jong ding en heel enthousiast. Maar goed, 15 jaar geleden moet er dus iets gebeurd zijn waardoor ze me negeert en ik weet niet wat 😆
Vreemd, ze heeft mij ook een hele tijd geweigerd, bleek dat een collega van haar in de witte passage tegen haar gezegd had, dat ik een vervelende klant was oid. Wie dat was wilde ze niet zeggen, alleen dat de dame al een tijd niet meer werkte.

Zou kunnen ja, ze maakte geen aanstalten om haar raam te openen en een reden te geven. Er was niet eens een woordenwisseling geweest 😅

Is haar goed recht om klanten te weigeren maar was gewoon benieuwd of ze er om bekend staat om kieskeurig te zijn.

Inderdaad, maar goed. Volgende keer beter :)
de roemeense dames hebben het hoog in de bol, denken dat ze allemaal diva's zijn sommige kijken soms zo fucking arrogant, denk elke keer chick je staat niet op de catwalk beetje dankbaar zijn dat je een kut hebt gekregen en je daar nu de vruchten van mag plukken en de mannen die jou hun zuur verdiende centen geven dus je mag weigeren maar dat kan ook met respect !!!!!

zo jammer dat de straten zo overspoelt zijn door voornamelijk zulke dames waren tijden dat er ook latin's stonden en dan bedoel ik latina's met looks en andere nationaliteiten nu is het voornamelijk maar 1 smaak en het ergste smaak met attitude .

de roemeense dames hebben het hoog in de bol, denken dat ze allemaal diva's zijn sommige kijken soms zo fucking arrogant, denk elke keer chick je staat niet op de catwalk beetje dankbaar zijn dat je een kut hebt gekregen en je daar nu de vruchten van mag plukken en de mannen die jou hun zuur verdiende centen geven dus je mag weigeren maar dat kan ook met respect !!!!!
je verwoord het goed. Het zijn inderdaad vaak uitsluitend Roemeense dames, die het hoog in hun bol hebben, Gezien hun thuis situatie is dat wel verwonderlijk, Vaak zijn het het ook nog zigeuner dames, deze dames mogen God op hun blote knieetjes danken dat ze met een Germaanse belhamer mogen neuken. :sneaky:

Laatst bewerkt:
zo jammer dat de straten zo overspoelt zijn door voornamelijk zulke dames waren tijden dat er ook latin's stonden en dan bedoel ik latina's met looks en andere nationaliteiten nu is het voornamelijk maar 1 smaak en het ergste smaak met attitude .
In de stenen passage en de witte passage in de Doubletstraat zitten allemaal Latinas. Daarvan is wel een groot deel Dominicaans, en helaas wat minder Colombiaanse dames. En met een groot vetpercentage en aantal die al over de houdbaarheidsdatum heen zijn.

Maar even; is Rosanna in de passage aanwezig? En kan je kijken wie op nr 33 staat?🤣
Volgens mij is Rosanna nog steeds in haar thuisland de DR. Ze is lekker aan het genieten, overdag lekker naar het strand met een El Presidente in de hand, en s'avond de merengue dansen in een danstent met een Cuba Libre in haar hand. Heb met Rosanna maar geen medelijden.
Was 33 niet de kamer van Teresa?

Terug
Bovenaan Onderaan