Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er iemand bekend met de slanke dame, lang zwart sluik haar, die op Geleenstraat 84 k5 staat? Ze zit nooit, want op haar kruk staat altijd een wit bord waarop met viltstift een hele waslijst kinky mogelijkheden geschreven zijn. Ze is best vaak bezet.
Ik vond de service matig en ze werkt met handschoenen.. bij mij was alle geilheid verdwenen.
 
Alles gelezen! Ik ben weer bij!

Maar als ik het goed begrijp biedt zo'n 35€ van de Doublet dus de nodige mogelijkheden.

• Gepast geld meenemen
• Hopen op de correctheid van de dame omtrent 5-15€ wisselgeld of toch duidelijk maken dat je daar op staat
• 50 geven en wat extra tijd of service krijgen (wat natuurlijk niet altijd nodig is of soms ook vanzelf gebeurt, 'ik betaalde 50 dus wil nog een napraatje van 10 minuten' klinkt zo raar)
• Toch voor 30 of zelfs 25 naar binnen mogen omdat je al een band met de dame hebt en armlastig genoeg overkomt.

Van de opmerking dat het niet meer zo druk gaat worden als het ooit was schrik ik wel een beetje. Ik mag toch hopen dat ik binnenkort weer eens op een vroeger tijdstip de Geleen in wandel en dan meer aanbod aantref. Zal toch wel?

Anderszijds snap ik heel goed dat allerlei verschillende hoeken van de samenleving stevig geraakt zijn door de pandemie en alle overheids-beperkingen en dat de boel daardoor flink is gaan schuiven.

Sommige dames mochten x aantal maanden niet, zijn in hun thuisland beland en daar langer dan verwacht gebleven, hebben prive-ontvangst ontdekt, stoeien met evt hoge kamer-huur en hoeveel opbrengsten daarvoor nodig zijn om winst te maken, zijn evt. nog overheids-steun gerechtigd etc etc.

Het is een rare tijd. En idd: Ik heb zo al 2 of 3 dames gesproken de laatste tijd die zeiden juist wel te werken in de zomer omdat ze dachten dat de boel rond november weer dicht zou gaan.

De schrik zit er, wellicht zelfs logischerwijs, goed in.
De een wil om gezondheidsrisico redenen nog niet werken tijdens een pandemie, de ander wil juist wel werken om iets op te sparen voor evt. komende lockdowns.
En vooral: Iedereen denkt iets anders.

Toch is het wel opvallend dat het tussen de 2 lockdowns voor mijn gevoel juist erg druk aanvoelde, maar wellicht speelt het feit dat augustus gewoon een vakantie-maand is natuurlijk ook een rol.
Ik hoop op het beste en zal volgende keer iig niet Antwerpen en Den Haag in 1 dag proberen te combineren.

Dat leek in al mijn geilheid ambitieus, maar was fysiek toch best pittig (en dan bedoel ik letterlijk qua afstanden wandelen).
 
Van de opmerking dat het niet meer zo druk gaat worden als het ooit was schrik ik wel een beetje. Ik mag toch hopen dat ik binnenkort weer eens op een vroeger tijdstip de Geleen in wandel en dan meer aanbod aantref. Zal toch wel?
Na de vakantietijd zal het heus wel weer drukker worden, maar zoals het vroeger was wordt het nooit meer. Dan heb ik het niet over pakweg anderhalf jaar geleden maar over veel langer geleden toen er echt wachtlijsten waren voor een kamer.
 
Mijn ervaring is dat je voor het instaptarief niet veel krijgt, net als bij de snackbar een patatje zonder voor een Euro, met een sausje kost het al vaak het dubbele.
Maar na de lockdown zijn de prijzen nog wat verder naar boven afgerond, pzc is tegenwoordig met Covid al een extra risico, volgens de dames.
 
Je kunt het natuurlijk altijd duurder maken met extra's, maar ik met mijn relatief beperkte wensen ben in de Geleen altijd voor 50 euro geweest en mij valt juist op dat de dames niet zoals in Amsterdam je proberen te bedonderen maar echt 50 als basis rekenen en dat waardeer ik daar juist zo enorm.
 
Wellicht is dit een logische verandering waar ik met mijn 'hoe betaal je 35 euro?' vraag ook al een beetje naar hintte.

Als je pint komen er twintigjes of vijftigjes uit de machine, enige optie om aan een vijfje te komen is 'm bewaren als je bv een blikje of frietje ergens koopt.
Ik weet nog dat er hier een hoop gebekvecht was toen de prijs van 30 naar 35 ging, maar daar waar 30, 40 of 50 makkelijk betaald, moet je 35 euro net toevallig contant op zak hebben.

Overigens zag ik afgelopen weekend in de Doublet idd ook wat dames staan waarvan ik dacht: Hoe in hemelsnaam kunnen die hier hun brood verdienen?
Dat klinkt botter dan ik het bedoel, maar als de dag-huur idd 150 euro is, moeten ze dus minimaal 7 x 35 = 245 draaien om het leuk te houden.
Als je dus een vrouw ziet staan die echt zo lelijk als de nacht is (sorry, niet aardig, i know), dan zullen er desondanks die dag 7 mannen moeten zijn die bij haar naar binnen stappen.

Lelijk als de nacht >> 7 bezoekers >> 1 dag.....hoe dan? Maar blijkbaar past er echt op elk potje een (tijdelijk) dekseltje.
 
Wellicht is dit een logische verandering waar ik met mijn 'hoe betaal je 35 euro?' vraag ook al een beetje naar hintte.

Als je pint komen er twintigjes of vijftigjes uit de machine, enige optie om aan een vijfje te komen is 'm bewaren als je bv een blikje of frietje ergens koopt.
Ik weet nog dat er hier een hoop gebekvecht was toen de prijs van 30 naar 35 ging, maar daar waar 30, 40 of 50 makkelijk betaald, moet je 35 euro net toevallig contant op zak hebben.

Overigens zag ik afgelopen weekend in de Doublet idd ook wat dames staan waarvan ik dacht: Hoe in hemelsnaam kunnen die hier hun brood verdienen?
Dat klinkt botter dan ik het bedoel, maar als de dag-huur idd 150 euro is, moeten ze dus minimaal 7 x 35 = 245 draaien om het leuk te houden.
Als je dus een vrouw ziet staan die echt zo lelijk als de nacht is (sorry, niet aardig, i know), dan zullen er desondanks die dag 7 mannen moeten zijn die bij haar naar binnen stappen.

Lelijk als de nacht >> 7 bezoekers >> 1 dag.....hoe dan? Maar blijkbaar past er echt op elk potje een (tijdelijk) dekseltje.
Of je doet gewoon boodschappen en je pint extra 35 euro bij de kassa ?.
 
Ja, grappig, dat heb ik dus nog nooit gedaan. Dat is een handeling die ik zelfs niet helemaal snap.

Dan zal die Albert Heijn in de buurt van de Doublet wel vaak mannen hebben die 35€ bijpinnen haha....

En zou er tijdens die onderweg-naar-huis-15 tot 20 minuten-wippen dan ook een AH-plastic tas met boodschapjes even in de hoek van het peeskamertje staan? ;)
 
Je kan natuurlijk ook even bij de bank voor bijvoorbeeld €500,- briefjes van €5,- bestellen. Kan je er voorlopig weer even tegenaan :D.

Was zojuist even in Den Haag en daarna in Amsterdam. Veel panden gesloten in de Geleenstraat/Hunsestraat, rose page, 37, 49, 84. Denk ga naar Amsterdam, daar is het vast beter, nah La Vie en Rose dicht, weinig dames aan het werk en zeer weinig publiek. Stad leek wel uitgestorven :cry:.
 
Wellicht is dit een logische verandering waar ik met mijn 'hoe betaal je 35 euro?' vraag ook al een beetje naar hintte.

Als je pint komen er twintigjes of vijftigjes uit de machine, enige optie om aan een vijfje te komen is 'm bewaren als je bv een blikje of frietje ergens koopt.
Ik weet nog dat er hier een hoop gebekvecht was toen de prijs van 30 naar 35 ging, maar daar waar 30, 40 of 50 makkelijk betaald, moet je 35 euro net toevallig contant op zak hebben.

Overigens zag ik afgelopen weekend in de Doublet idd ook wat dames staan waarvan ik dacht: Hoe in hemelsnaam kunnen die hier hun brood verdienen?
Dat klinkt botter dan ik het bedoel, maar als de dag-huur idd 150 euro is, moeten ze dus minimaal 7 x 35 = 245 draaien om het leuk te houden.
Als je dus een vrouw ziet staan die echt zo lelijk als de nacht is (sorry, niet aardig, i know), dan zullen er desondanks die dag 7 mannen moeten zijn die bij haar naar binnen stappen.

Lelijk als de nacht >> 7 bezoekers >> 1 dag.....hoe dan? Maar blijkbaar past er echt op elk potje een (tijdelijk) dekseltje.
Ik weet wat je bedoeld.. Er zit heel veel verschil in.
Als ik een uurtje of 2 wandel in de Doublet zie ik dames die constant de ene naar de andere man naar binnen hengelen, maar ik zie er ook die echt de hele tijd voor het raam zitten ?
Maar toch zullen ook hun wel uit de kosten komen, als er geld bij zou moeten is het snel over.
 
daghuur is 150 in de doub en 200 in de leen. als de zeg maar mindere/oudere dames met action prijzen en/of vaste klantjes werken kunnen ze toch wel behoorlijk wat binnen harken ? in ieder geval ruim voldoende om de huur te betalen.
Het verschilt per kamer en per verhuurder.
Ik ken een Doub dame die 175 per dag betaalt voor een kamer aan de straatkant.
Een andere Doub dame betaalt 200 voor een kamer in de 11/25p.
En dan krijg je een krakkemikkig kamertje zonder airco of wifi.
En ze moeten zelf het beddengoed wassen enz.
Duurder dan het Hilton misschien wel...stelletje oplichters.
 
Laatst bewerkt:
Het verschilt per kamer en per verhuurder.
Ik ken een Doub dame die 175 per dag betaalt voor een kamer aan de straatkant.
Een andere Doub dame betaalt 200 voor een kamer in de 11/25p.
En dan krijg je een krakkemikkig kamertje zonder airco of wifi.
En ze moeten zelf het beddengoed wassen enz.
Duurder dan het Hilton misschien wel...stelletje oplichters.
Huur is zeker buitensporig hoog, maar bedenk wel dat de straten ook een middel zijn om geld te verdienen. Als je zelfstandig loodgieter bent moet je ook een pand huren/kopen, bestelbus, veel gereedschap, enz enz.
De dames komen met alleen een sexy pakje en een GSM.
En neem van mij aan dat een groot aantal dames uitstekend verdienen hoor.. meer dan ik ?
 
moguh weer hele discussies over wisselgeld man man man. Wat zielig weer zeg die fucking 5 euro als het instaptarief 35 euro is bij de doubletstraat. Wat maken jullie je druk het is al bar weinig 35 euro. Voor degene die hier moeilijk overdoen gun ze die 5 euro het is al crisis. ze zouden geen eens hun lichaam moeten verkopen voor 35 euro.
 
Ik wilde morgen naar TS Daisy (Geleen)....zie dat ze "last minute" haar online agenda heeft aangepast, waarin staat "Voorlopig niet". damn!

Vanavond vroeg dan maar naar Doublet ;)
Daisy heeft haar online agenda aangepast, met de mededeling dat zij waarschijnlijk vrijdag a.s. weer op de Geleen staat (zeer waarschijnlijk in andere kamer, want "gedoe" met de huurder van huidige pand) @Paulus2 uw heads-up zal zeer worden gewaardeerd, waarna zoals te doen gebruikelijk een recensie zal volgen. ?
 
Daisy heeft haar online agenda aangepast, met de mededeling dat zij waarschijnlijk vrijdag a.s. weer op de Geleen staat (zeer waarschijnlijk in andere kamer, want "gedoe" met de huurder van huidige pand) @Paulus2 uw heads-up zal zeer worden gewaardeerd, waarna zoals te doen gebruikelijk een recensie zal volgen. ?
Als ik Daisy zie zal ik het laten weten.
 
Ik heb het bordje van Jenny, Geleenstraat 23 k9, weer zien hangen.
Dat betekent niet dat ze op dit moment al aanwezig is, maar waarschijnlijk in de loop van de middag.
 
Ik snap de frustratie van het kleingeld opzich wel. Maar tegenwoordig ga ik alleen voor een langere tijd langs bij een dame en dan betaal ik gewoon een stuk meer en is t getal rond. Kan me echt niet meer herinneren wanneer ik voor t laatst een 'nieuwe' dame heb uitgeprobeerd, in de straten dan tenminste
 
Het ging me er puur om of 35€ een handige prijs was @indomen, that's all. Beetje babbelen. ;)

Ah, vandaar dat ik het bijpinnen nooit zo snap @Paulus2, woon tussen 2 AH's in, dus het komt er nooit van om naar een andere, helaas wel vaal veel goedkopere supermarkt te gaan.

Dat even een blikje kopen idee had ik ook al.

Sowieso is het dus misschien ook zo dat de Doublet dus 'schijn goedkoper' is dan de Geleen. De een zegt dat de prijs 50 is, de ander zegt 35 of inmiddels 40, maar als er vervolgens 5 minuten extra wordt geboden ipv geld terug gegeven is het prijs-niveau eigenlijk grofweg hetzelfde.
Dat zou weer een voordeel voor de Geleen kunnen zijn waar ik zelf de dames doorgaans knapper vind en de sfeer, om daadwerkelijk ergens binnen te stappen, relaxter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan