De keren dat ik er was K9 tot nu toe onbezet. Ik heb alleen nog K13, K4 en K1 als bezet gezien (nooit gelijktijdig overigens) Dat gezegd, ik ben er ook niet 24/7Werkt Jenny eigenlijk nog ? rose passage kamer 9
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe keren dat ik er was K9 tot nu toe onbezet. Ik heb alleen nog K13, K4 en K1 als bezet gezien (nooit gelijktijdig overigens) Dat gezegd, ik ben er ook niet 24/7Werkt Jenny eigenlijk nog ? rose passage kamer 9
In de grote SM-kamers van Geleenstraat 23 en 74 in ieder geval.Zijn er in de geleenstraat ook kamers met Jacuzzi? En zo ja, welke kamers zijn dat?
Er zijn er nog wel.meer, maar daar probeer ik later op terug te komen.In de grote SM-kamers van Geleenstraat 23 en 74 in ieder geval.
Op 122 zit ook een ruime kamer met het gevraagde.In ieder geval Geleenstraat 23/Hunsestraat 51, Hunsestraat 37
Er zijn er nog wel.meer, maar daar probeer ik later op terug te komen.
Meestal moet er wel extra voor worden betaald.
Ik zoek ook iemand die me wil vergezellen want anders heeft ze me op een minuut tijd leeggezogen als ik haar laat doen. Dure tijdsbesteding als ik haar 40 ~ 50€ betaal...Kan iemand zeggen of Lorena in Doublet stenen passage morgen aanwezig is? Of is woensdag haar vrije dag?
Of gewoon met 2 naar binnen en eens staan toekijken hoe ze een andere klant haar service aanbied. Lijkt me wel interessant. Wil eens weten hoe ver men kan gaan bij haar (iets bruter zijn en haar hoofd vastnemen en lul in haar mond stampen).Ik zoek ook iemand die me wil vergezellen want anders heeft ze me op een minuut tijd leeggezogen als ik haar laat doen. Dure tijdsbesteding als ik haar 40 ~ 50€ betaal...
De dame heet Didi, terug na lange afwezigheid.Was weer een trieste bedoening in de Haagse straten, bijna geen dames aanwezig, zag wel een Milf op hunse 51 k4, is die aan te raden?
Kinky July van Geleen 23 k1 vertelde me dat kinky Jessica binnenkort weer terug is, maar ik weet geen precieze datum.Weet iemand of kinky Jessica uit de Geleenstraat alweer terug is van vakantie? Ze vertelde wel dat ze deze keer wat langer zou wegblijven.
Jongens,Net weer een uur voor lul rondjes gelopen in de Doub van 11.30 tot 12.30u.
Bijna geen dames aanwezig en sowieso geen interessante.
Een dame zei tegen een wandelaar € 40 toen hij vroeg wat het kost.
Als ze dat allemaal gaan vragen is de Doub heel snel uitgestorven.
Maar dat gebeurt in de nabije toekomst sowieso.
Paupers! bahJongens,
Niemand houdt ervan om (veel) te betalen…. Maar los van de eerdere discussies op dit punt, is 35,00 toch ook niet meer van deze tijd ?
Ik hoorde kort geleden mannen in de doublet vragen of het ook voor 25,00 en zelfs 20,00 'kon'.
Ik ben maar weggelopen…. Ik was misselijk ?
Heb je een link van je recensie?Vanavond 18:30-19:00 range was 11/25 K12 bezet, Latina, Milf -en zag er best lekker uit- is Lorena?
Ik begrijp wel waarom mensen haar bezoeken, deed goed haar best met lieve lach mij naar binnen te lokken....Echter was het Turkse snoepje aanwezig 7K4 -zie recensie-
De bezetting was niet overdreven hoog, maar bijna geen dames in de Geleenstraat klopt ook niet, er waren naar schatting toch wel een stuk of 50 dames aanwezig.Was weer een trieste bedoening in de Haagse straten, bijna geen dames aanwezig, zag wel een Milf op hunse 51 k4, is die aan te raden?
Staat er nu, was ff bezig met typenHeb je een link van je recensie?