De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is maar net wat een gek ervoor geeft
Mannen die geleefd worden door hun pik betalen alles wat hun gevraagd wordt maar als hun kwakkie in het condoom zit hebben ze toch vaak een kater
Nu... ik waardeer toch enorm... dat ik bij zoveel leuke sexy dames lekker m'n gang mag gaan!
Er zijn weinig dames bij wie je echt je gang mag gaan en alles kan doen wat er in jouw steeds geiler wordende hersens op komt

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Minder klanten... zelfde inkomen. Nu, als je dat dan kan waarmaken... mooi toch voor haar!
Zeker als je het van haar kant bekijkt wel. Al denk ik niet dat alle dvp's goed verdienen nu ze meer vragen ik denk dat het aantal klanten ook afneemt dus minder omzet, maar dat maakt hun waarschijnlijk niets uit zolang ze per klant dik betaald worden.

Zeker als je het van haar kant bekijkt wel. Al denk ik niet dat alle dvp's goed verdienen nu ze meer vragen ik denk dat het aantal klanten ook afneemt dus minder omzet, maar dat maakt hun waarschijnlijk niets uit zolang ze per klant dik betaald worden.
Ja, denken kunnen we allemaal vanalles en zo veel we willen.
Het zou goed zijn om eens met iets af te komen dat je weet i.p.v. veronderstelt.

Dat gejank over te dure dames is bijna net zo oud als de weg naar Rome. Als de wandelaar eens eerlijk naar zijn eigen inkomen kijkt, ziet ie toch ook dat dat substantieel gestegen is? Jaren terug, toen ik begon te wandelen vond ik het tarief van 150 (voor kwaliteit) normaal. Nu is dat volgens mij 200,00 euro. Niks mis mee, aangezien we jaren verder zijn en wij allemaal ook minimaal 30% meer (waarschijnlijk nog veel meer) zijn gaan verdienen. Onze huizen ook tonnen meer waard zijn geworden en onze vakanties duurder. Ik vind het zelfs bizar dat je bij de ramen in Den Haag nog terecht kunt voor 4 of 5 tientjes.

Het zou goed zijn om eens met iets af te komen dat je weet i.p.v. veronderstelt.
De man (Rimon)heeft enorm veel aannames over van alles en nog wat

tja, als we meningen en aannames hier gaan verbieden blijft er weinig over om over te praten hè. Dat sommigen hier moeite hebben met een hen niet welgevallige mening was mij allang bekend.

Wat niet wegneemt dat ik ook liever minder uren werk tegen een hoger uurtarief dan veel uren tegen een laag uurtarief. Dus blijkbaar zijn die DVP's slimmer dan de goegemeente hier!
:ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan