Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou vooruit dan maar, maar alleen omdat je zo aandringt. Je hebt Sjans!!Laat ons in de waan dat we 'sjans' hebben met de dames a.u.b.S
"The chase is better than the catch!"De jacht stopt nooit.
Er zijn weinig dames bij wie je echt je gang mag gaan en alles kan doen wat er in jouw steeds geiler wordende hersens op komtNu... ik waardeer toch enorm... dat ik bij zoveel leuke sexy dames lekker m'n gang mag gaan!
Dat zijn ook de heren die deze hobby duurder maken gezond verstand is ver te zoeken.Het is maar net wat een gek ervoor geeft
Mannen die geleefd worden door hun pik betalen alles wat hun gevraagd wordt maar als hun kwakkie in het condoom zit hebben ze toch vaak een kater
Hooguit die waar je bereid bent flink in de buidel te tasten.Er zijn weinig dames bij wie je echt je gang mag gaan en alles kan doen wat er in jouw steeds geiler wordende hersens op komt
Na een spannende 'chase'... een superleuke 'cach'."The chase is better than the catch!"
Gelukkig niet altijd
Niet zo erg ver; ongeveer een halve meter lager...Dat zijn ook de heren die deze hobby duurder maken gezond verstand is ver te zoeken.
Werkelijk??Er zijn weinig dames bij wie je echt je gang mag gaan en alles kan doen wat er in jouw steeds geiler wordende hersens op komt
We hebben er eentje op dit forum...Het is maar net wat een gek ervoor geeft
Mannen die geleefd worden door hun pik betalen alles wat hun gevraagd wordt maar als hun kwakkie in het condoom zit hebben ze toch vaak een kater
het is denk ik eerder andersom, doordat ze meer vragen zijn er minder klanten. En de enige die dan nog komen zijn degene die het er wel voor over hebben.Het lijkt erop hoe minder klanten de dvp's hebben hoe meer ze vragen zo gaat dat tegenwoordig. Want de klanten die ze hebben die betalen de verhoogde prijzen toch wel.
deze topic is een goed voorbeeld hoe een gemiddelde wandelaar denkt. Deze dame geeft slecht service maar weet de klanten te lokken zelfs bij slechte recensies. De gemiddelde klant denkt niet na kijkt alleen naar uiterlijk.het is denk ik eerder andersom, doordat ze meer vragen zijn er minder klanten. En de enige die dan nog komen zijn degene die het er wel voor over hebben.
Minder klanten... zelfde inkomen. Nu, als je dat dan kan waarmaken... mooi toch voor haar!Het lijkt erop hoe minder klanten de dvp's hebben hoe meer ze vragen zo gaat dat tegenwoordig. Want de klanten die hun bezoeken die betalen de verhoogde prijzen toch wel.
Zeker als je het van haar kant bekijkt wel. Al denk ik niet dat alle dvp's goed verdienen nu ze meer vragen ik denk dat het aantal klanten ook afneemt dus minder omzet, maar dat maakt hun waarschijnlijk niets uit zolang ze per klant dik betaald worden.Minder klanten... zelfde inkomen. Nu, als je dat dan kan waarmaken... mooi toch voor haar!
Ja, denken kunnen we allemaal vanalles en zo veel we willen.Zeker als je het van haar kant bekijkt wel. Al denk ik niet dat alle dvp's goed verdienen nu ze meer vragen ik denk dat het aantal klanten ook afneemt dus minder omzet, maar dat maakt hun waarschijnlijk niets uit zolang ze per klant dik betaald worden.
De man (Rimon)heeft enorm veel aannames over van alles en nog watJa, denken kunnen we allemaal vanalles en zo veel we willen.
Het zou goed zijn om eens met iets af te komen dat je weet i.p.v. veronderstelt.
Het zou goed zijn om eens met iets af te komen dat je weet i.p.v. veronderstelt.
De man (Rimon)heeft enorm veel aannames over van alles en nog wat