Gelaarsde kat
Stamgast
Ik ga binnenkort richting Polen, zal kijken wat ik kan doenGa je op vakantie, neem dan minstens drie vrouwen mee terug.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ga binnenkort richting Polen, zal kijken wat ik kan doenGa je op vakantie, neem dan minstens drie vrouwen mee terug.
ik zal het voorstellen. Maar be ware, het is geen zusje maar een zus en de 50 gepasseerd. Daar is het mooie ook wel vanaf inmiddels kan ik je verzekeren.Optie 1 is het beste een tijdje niet gaan en de dames laten voelen alhoewel optie 2 ook geen slecht idee is als je een leuk zusje hebt die zich goedkoop wil aanbieden zeg ik ook geen nee tegen.
That's the spirit! Als iedereen dat doet hebben we zo een paar duizend dames (want in dat soort getallen moet je denken) extra!Ik ga binnenkort richting Polen, zal kijken wat ik kan doen
Ik breng er volgend jaar enkele mee uit Japan danik zal het voorstellen. Maar be ware, het is geen zusje maar een zus en de 50 gepasseerd. Daar is het mooie ook wel vanaf inmiddels kan ik je verzekeren.
Doe jij intussen even een goed woordje bij Rimona?
That's the spirit! Als iedereen dat doet hebben we zo een paar duizend dames (want in dat soort getallen moet je denken) extra!
In een opzicht klopt dat; we verdienen meer, maar de prijzen stijgen net zo hard, zo niet harder. Niet alleen van de dames, maar ook van hetgeen we dagelijks gebruiken.Dat gejank over te dure dames is bijna net zo oud als de weg naar Rome. Als de wandelaar eens eerlijk naar zijn eigen inkomen kijkt, ziet ie toch ook dat dat substantieel gestegen is? Jaren terug, toen ik begon te wandelen vond ik het tarief van 150 (voor kwaliteit) normaal. Nu is dat volgens mij 200,00 euro. Niks mis mee, aangezien we jaren verder zijn en wij allemaal ook minimaal 30% meer (waarschijnlijk nog veel meer) zijn gaan verdienen. Onze huizen ook tonnen meer waard zijn geworden en onze vakanties duurder. Ik vind het zelfs bizar dat je bij de ramen in Den Haag nog terecht kunt voor 4 of 5 tientjes.
Dat geldt zeker niet voor de hele Geleenstraat.Hoorde toevallig dat de kamerhuur in de Geleen ook 40% duurder zijn geworden de laatste 2 jaar