De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Optie 1 is het beste een tijdje niet gaan en de dames laten voelen alhoewel optie 2 ook geen slecht idee is als je een leuk zusje hebt die zich goedkoop wil aanbieden zeg ik ook geen nee tegen.🤣🤣
ik zal het voorstellen. Maar be ware, het is geen zusje maar een zus en de 50 gepasseerd. Daar is het mooie ook wel vanaf inmiddels kan ik je verzekeren.
Doe jij intussen even een goed woordje bij Rimona?

Ik ga binnenkort richting Polen, zal kijken wat ik kan doen :p
That's the spirit! Als iedereen dat doet hebben we zo een paar duizend dames (want in dat soort getallen moet je denken) extra!

ik zal het voorstellen. Maar be ware, het is geen zusje maar een zus en de 50 gepasseerd. Daar is het mooie ook wel vanaf inmiddels kan ik je verzekeren.
Doe jij intussen even een goed woordje bij Rimona?

That's the spirit! Als iedereen dat doet hebben we zo een paar duizend dames (want in dat soort getallen moet je denken) extra!
Ik breng er volgend jaar enkele mee uit Japan dan

Dat gejank over te dure dames is bijna net zo oud als de weg naar Rome. Als de wandelaar eens eerlijk naar zijn eigen inkomen kijkt, ziet ie toch ook dat dat substantieel gestegen is? Jaren terug, toen ik begon te wandelen vond ik het tarief van 150 (voor kwaliteit) normaal. Nu is dat volgens mij 200,00 euro. Niks mis mee, aangezien we jaren verder zijn en wij allemaal ook minimaal 30% meer (waarschijnlijk nog veel meer) zijn gaan verdienen. Onze huizen ook tonnen meer waard zijn geworden en onze vakanties duurder. Ik vind het zelfs bizar dat je bij de ramen in Den Haag nog terecht kunt voor 4 of 5 tientjes.
In een opzicht klopt dat; we verdienen meer, maar de prijzen stijgen net zo hard, zo niet harder. Niet alleen van de dames, maar ook van hetgeen we dagelijks gebruiken.
Die 30% meer verdienen zal zeker niet voor eenieder van toepassing zijn.

In een opzicht klopt dat; we verdienen meer, maar de prijzen stijgen net zo hard, zo niet harder. Niet alleen van de dames, maar ook van hetgeen we dagelijks gebruiken.
Die 30% meer verdienen zal zeker niet voor eenieder van toepassing zijn.
De gemiddelde Nederlander is niet met 30% loon gestegen Sexsebas kletst uit ze nek. En ja de kosten zijn veel harder gestegen dan de loon, veel Nederlanders houden in vergelijking met jaren geleden minder geld over dus hier gaan roepen dat we op vooruit zijn gegaan is klinkklare onzin. Feit is dat dvp's hun prijzen veel meer zijn gaan stijgen dan de inflatie zelf.

Laatst bewerkt:
Ik heb het hier niet over de ramen maar over prive-ontvangst, we weten het inmiddels wel ramen zijn niet duurder geworden behalve bj de wallen. En als je het mij vraagt zijn de ramen altijd al duur geweest 1 vluggertje van 15 minuten is nog steeds 200 euro per uur dus wat nou goedkoop.

Vind ik ergens wat gaan eten heel duur geworden. Bij de ramen heb ik dat gevoel niet
Omdat de ramen niet zijn gestegen zoals bij een restaurant logisch dat je het gevoel niet hebt.
Thuisontvangst is voor mij een no go, teveel onzekerheden en als dat te duur is waarom gaat men daar nog heen als er betere en goedkopere prostitutievormen zijn???
Omdat niet iedereen dicht bij een raambuurt of een goede privehuis woont het aanbod prive-ontvangst is ook veel groter.

Thuisontvangst is voor mij een no go, teveel onzekerheden en als dat te duur is waarom gaat men daar nog heen als er betere en goedkopere prostitutievormen zijn???
Prive ontvangst lees je de meeste teleurgestelde recensies van .
Maar is voor de mannen met weinig tijd , die zich zelf zelden kunnen vrijmaken uit het keurslijf van hun werk of huwelijk.
Dat is al niet fijn , en dan treffen ze ook nog vaak een slechte service bijna tot oplichting toe

Terug
Bovenaan Onderaan