is goed Jimmy, even mijn haar kammen en mijn tanden poetsen, dan zie ik je zoZullen we samen gaan?
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenis goed Jimmy, even mijn haar kammen en mijn tanden poetsen, dan zie ik je zoZullen we samen gaan?
Ik kan me anders niet aan de indruk onttrekken dat - wat een verrassing - het gratis daten voor jou niet zo wil lukken en dat dáár juist je frustratie vandaan komt: je neemt het vrouwen eigenlijk kwalijk dat je hen moet betalen om aan seksuele diensten te geraken en daar vloeit je vijandige houding tegenover dvp's uit voort. Dat is althans mijn theorie.Nee niet nodig er bestaat ook zoiets als gratis daten maar daar weetje jij natuurlijk niets van.
Pak een van gratis sex dames van Rimon. Die heeft er toch zat blijkbaar ....Ik stond op het punt om onbetaalde sex te hebben maar die trut heeft afgezegd
Er komt nog eens een tijd dat jullie samen op vakantie gaanPak een van gratis sex dames van Rimon. Die heeft er toch zat blijkbaar ....
ik zie het al helemaal voor mij.Er komt nog eens een tijd dat jullie samen op vakantie gaan
Ze klinken wel als een stel dat al 30 jaar getrouwd is.Er komt nog eens een tijd dat jullie samen op vakantie gaan
Zulke klanten en mannen bestaan al heel lang hoor Roxas. Kijk maar naar de eerste playboy bunnies. Of de prachtige dames die aan de arm hangen van hoogstaande mannen op events. Een knappe vrouw aan de arm of tussen de lakens is wel degelijk een statussymbool.Er zijn klanten en dvp´s die van dvp´s een statussymbool willen maken en dat vind ik niet oké
Wat een slijmballen! En betalen zij extra en of geven ze een dikke fooi?Ik krijg ook regelmatig het commentaar van dames dat ik een dief ben van mn eigen portemonee door relatief laag te zitten in prijs. Echter gooi ik mn prijzen niet omhoog om de drempel laag te houden voor gemiddelde de hardwerkende man in dit land
fuck de hardwerkende man in dit land!Echter gooi ik mn prijzen niet omhoog om de drempel laag te houden voor gemiddelde de hardwerkende man in dit land.
En... ga je haar snel een bezoekje brengen?Mooie kleine tetten! En... net een popje. Je kent m'n smaak.
Natuurlijk niet, ze zit in België, da's veel te ver weg!En... ga je haar snel een bezoekje brengen?
Met de trein ben je er zo hoor!Natuurlijk niet, ze zit in België, da's veel te ver weg!
Dat is toch jammer want vaak zijn voor die rijke die vrouwen een speeltjes. Dat is gewoon eens showen en is hij ze beu of is het nieuwtje er van af dan zoekt hij een nieuwe. Ze zijn voor hem niets meer dan de schoennen dat hij draagt.Zulke klanten en mannen bestaan al heel lang hoor Roxas. Kijk maar naar de eerste playboy bunnies. Of de prachtige dames die aan de arm hangen van hoogstaande mannen op events. Een knappe vrouw aan de arm of tussen de lakens is wel degelijk een statussymbool.
Vrouwen kunnen dit overigens ook doen hoor. Veel vrouwen van middelbare leeftijd die een sugarboy hebben.
Je mag jou daar nog zo hard tegen verzetten, het gaat niet helpen
Kan zijn maar voor mij komt het echt over dat voor haar de gewoone hardwerkende man niet goed genoeg is.Of... misschien gewoon iemand die haar koos... omdat ze boeiend en sexy is?
En... ook nog een heel leuke, bedreven bedpartner...
als klant?Kan zijn maar voor mij komt het echt over dat voor haar de gewoone hardwerkende man niet goed genoeg is.
Je gaat het iets te ver gaan zoeken Roxas.wie heeft er meer baat bij om jou met respect behandelen. De hardwerkende man die net ongeveer 1/4de van zijn loon betaald heeft om 2 uurtjes te mogen door brengen met jou. of die hoogstaande man die 550€ ergens had rondslingeren?
Graag, mn tripjes naar Curacao zijn duurfuck de hardwerkende man in dit land!
pun intended
Ja. Ik ben van mening dat je anders niet zegt dat dvp´s een satussymbool zijn. Een statussymbool is iets waar mee je aan geeft dat je tot een bepaalde klasse behoord.als klant?
Respect krijgen heeft niks met inkomen te maken. Het is ook echt onzin dat rijkere mannen je met minder respect behandelen. Ik weet niet waar jij je ervaring vandaan haalt.wie heeft er meer baat bij om jou met respect behandelen. De hardwerkende man die net ongeveer 1/4de van zijn loon betaald heeft om 2 uurtjes te mogen door brengen met jou. of die hoogstaande man die 550€ ergens had rondslingeren?
Dat vraag ik mij van meer mensen af hierRespect krijgen heeft niks met inkomen te maken. Het is ook echt onzin dat rijkere mannen je met minder respect behandelen. Ik weet niet waar jij je ervaring vandaan haalt.
Zit je nou beelden in ons hoofd te stoppen van mensen die masturberen op dit geklaag?!Zo komen ze misschien klaar
Natuurlijk niet, ze zit in België, da's veel te ver weg!
We doen hier niet aan kinkshaming.Zit je nou beelden in ons hoofd te stoppen van mensen die masturberen op dit geklaag?!
"Oooh 500 Euro veel te duur" flats, flats.
"Aaah Nederlandse dames eerst" hup nog een klodder.
"Coronavacci.." hop weer een toetsenbord onder de plak.
Walgelijk!