Roxas
Meubelstuk
Ik ben het met je eens een dvp talentloos noemen of enkel zeggen dat ze haar benen open doet zeg je niet. Het is niet omdat een andere dvp enkel op het bed ligt en niets doet dat jij of een andere dvp geen moeite doen.Begrijp jouw punt. En het is niet mijn bedoeling iemand aan te vallen over zijn mening van prijzen. Waar krijg ik wel het schijt van is als mannen hier regelrecht respectloos zijn over sekswerkers.
Talentloos? Is maar benen openen?
Daar mag op gereageerd worden. En niet lief ook. Ipv de dames aan te pakken zou je beter eens kijken wie het vuurtje aansteekt. Niet?
Maar dat is ook een beetje als dat dvp´s bezoeken of boeken een luxe is. En daar heb je volgens mij gedeeltelijk gelijk in. Ja het is een luxe voor veel mannen een extratje of een hobby. Ze gaan naar de dames puur uit plezier. Maar er zijn ook mensen die de dvp´s bezoeken uit noodzaak. Ik heb het dan niet over mannen die enkel hun zak komen legen ofz. Maar gewoon nood hebben aan contact met iemand, zich geliefd voelen en ja ook eens intiem zijn met iemand. Dat is toch geen luxe.