Bernardus
Meubelstuk
Jamaar zij willen dat alle dvps met hun neuken voor een appel en een ei want voor de een of andere reden denken zij dat zij daar recht toe hebben.99,999999% van de samenleving is vervangbaar. Wij zijn echt niet heel bijzonder, maar dat is niemand.
Als je een loodgieter per direct nodig hebt betaal je ook zo 300 euro minimaal. Nou hoeveel jaar hebben loodgieters gestudeerd?
Je moet doen waar je je goed bij voelt, maar laat dames vragen wat ze willen. Dan bezoek jij toch een andere? Ik snap niet zo goed wat het probleem hier steeds mee is. Zoals er al gezegd is er zijn nog genoeg dames die het voor minder doen.
Terwijl ze ook regelmatig laten weten dat ze kans genoeg hebben op gratis seks.
Maar toch willen ze alle dvps heel goedkoop neuken ook.
Eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon heel gefrustreerde mannen zijn die een heel laag denkbeeld hebben over vrouwen en er niet mee omkunnen dat een vrouw maar seks wil hebben met hun tegen betaling.
Ik heb een limiet waar ik niet overga (200/u all inn) dus dan zie je dat toch verkeerdDat zie je toch echt verkeerd het zijn juist de makkelijke gasten als jij die de prijzen omhoog krlkken door alles maar te willen betalen.