Begin jij alvast met het 'goede voorbeeld' te geven! Haha!Ik voorzie een toekomst met minder hoeren en meer rukkers dan ooit alles wijst die richting uit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBegin jij alvast met het 'goede voorbeeld' te geven! Haha!Ik voorzie een toekomst met minder hoeren en meer rukkers dan ooit alles wijst die richting uit.
dat is geen passie voor het vak, maar passie voor geld. Niks mis mee, maar maak je zelf niet wijs, dat die dames met je naar bed gaan, omdat ze zo van sex houden.Laat er nu genoeg meiden zijn die wel een echte passie voor het vak hebben. Ja, er zijn echt meiden die 'wildvreemde kerels neuken' als een levensdroom hebben.
We bezoeken vaak genoeg events waar we betalen voor de entree. Wat is je punt? Zonder liefhebbers waren die tenten aardig gevuld ... zonder vrouwen.dat is geen passie voor het vak, maar passie voor geld. Niks mis mee, maar maak je zelf niet wijs, dat die dames met je naar bed gaan, omdat ze zo van sex houden.
Zijn die dames ook zo gepassioneerd als het met gesloten beurs is, ik denk het niet.
Maar wie is er nou gekker, die bimbo's die zulke extremen prijzen vragen, met nauwelijks een tegen prestatie, of die mannen die het betalen.Again ze vinden waarschijnlijk iemand die zo gek is om het te doen en daarom vragen ze er ook zulke bvedragen voor maar ik vind het toch raar dat de denkwijze zo extreem aan het worden is.
Je kunt ook klokjes kopen die allemaal laten zien hoe laat het is maar voor de ene betaal je een paar tientjes en een ander koopt er een voor tienduizend euro.Een paar voorbeelden die ik tegen ben gekomen met een vreemde verhouding):
[...]
Again ze vinden waarschijnlijk iemand die zo gek is om het te doen en daarom vragen ze er ook zulke bvedragen voor maar ik vind het toch raar dat de denkwijze zo extreem aan het worden is.
Dus... een profvoetballer... kan geen passie hebben voor voetbal...dat is geen passie voor het vak, maar passie voor geld. Niks mis mee, maar maak je zelf niet wijs, dat die dames met je naar bed gaan, omdat ze zo van sex houden.
Zijn die dames ook zo gepassioneerd als het met gesloten beurs is, ik denk het niet.
ook de woke gedachten is bij de dames door gedrongen. Maar laat je niet gek maken door dat soort dames.Een paar voorbeelden die ik tegen ben gekomen met een vreemde verhouding):
- Een vrouw zie ik 500 euro vragen en dan ook nog aangeven hoe de man eruit moet zien, extra reiskosten laten betalen en daarna niets anders laat doen dan intiem voor 30 minuten.
- Een vrouw vraagt een aanbetaling voor 75 euro voor een kennismaking voor dat je echt op bezoek kan (lijkt mij echt op een scam maar goed).
- Een andere vrouw vroeg 150 voor een half uur maar zei dat zij ook moest klaarkomen en dat de man niet alleen aan zichzelf mocht denken.
- Andere vrouw gaf aan alleen maar aftrekken en aan haar borsten mag zitten voor 80 euro en alleen in de auto.
Sorry maar deze vergelijking slaat nergens op.Je kunt ook klokjes kopen die allemaal laten zien hoe laat het is maar voor de ene betaal je een paar tientjes en een ander koopt er een voor tienduizend euro.
De een vindt het oplichterij, de ander noemt het op hoog niveau klokkijken ;-)
Het is geen enkel probleem, voor niemand.
Haha! Dat klokje is waard... wat een gek ervoor geeft...Sorry maar deze vergelijking slaat nergens op.
Als of je een breitling of Rolex gaat vergelijken met een klokje van de Hema.
Vergeet niet dat dure klokjes zijn waarde behouden en soms zelfs stijgen ivm beperkte oplage.
volgens mij ben ik vrij duidelijk wat ik wil zeggen.Dus... een profvoetballer... kan geen passie hebben voor voetbal...
Want... hij wordt zwaar betaald... en doet het dus 'enkel' voor het geld!
Is dat waar je op doelt???
Dat is niet wat een gek er voor geeft Marco, dat weet je best.Haha! Dat klokje is waard... wat een gek ervoor geeft...
Precies, de aanbieder van het horloge vraagt wat hij wil, de collectionneur betaalt wat hij makkelijk kan missen, iedereen blij.Haha! Dat klokje is waard... wat een gek ervoor geeft...
En... zo zijn we dus bij het begin van de discussie...
En als je duizenden euro's betaald voor een neprolex?Precies, de aanbieder van het horloge vraagt wat hij wil, de collectionneur betaalt wat hij makkelijk kan missen, iedereen blij.
Idem voor de dame die haar diensten aanbiedt.
Omdat de tweede een vrouw betreft schiet dat sommige mannen in het verkeerde keelgat.
"Wát! een vrouw die dik verdient?! Schande!"
Dan heb je je huiswerk niet goed gedaan!En als je duizenden euro's betaald voor een neprolex?
AkkoordDan heb je je huiswerk niet goed gedaan!
Net... zoals je dan terecht komt bij een 'andere' DVP dan je 'gedacht' had.
Dan kun je proberen erover te zeuren op een horlogeforum waar je hartelijk wordt uitgelachen.En als je duizenden euro's betaald voor een neprolex?
hij vraagt niet wat hij wil, vaak zit daar een weldoordacht verhaal achter, maar ik merk dat je in dit soort dingen niet thuis bent, dan heeft het ook weinig zin om hier met je over te discussieren, want voor jou is een horloge een horloge idem met een vrouw.Precies, de aanbieder van het horloge vraagt wat hij wil, de collectionneur betaalt wat hij makkelijk kan missen, iedereen blij.
Precies!hij vraag niet wat hij wil, vaak zit daar een weldoordacht verhaal achter, maar ik merk dat je in dit soort dingen niet thuis bent, dan heeft het ook weinig zin om hier met je over te discussieren, want voor jou is een horloge een horloge idem met een vrouw.
Ik denk dat je iets te simpel bent om dit soort dingen te begrijpen.
ik heb niet alleen enkel ervaring met de Doublet, dat maakt jij er van.Precies!
Daarom ook... als een individu dat (blijkbaar) enkel ervaring heeft in de Doubletstraat... dat dan extrapoleert (een moeilijk woord, ik weet het!) naar 'alle DVP's'... je dat ook best met een (stevig) korreltje zout neemt!
Gewoon effe kijken naar je recensies bro!ik heb niet alleen enkel ervaring met de Doublet, dat maakt jij er van.
mijn zeggen die recensies helemaal niks. Ik kan moeilijk een recensie schrijven over een dame die ik in de kroeg tegen kwam.Gewoon effe kijken naar je recensies bro!
Iemand die vnl uit eten gaat bij de friettent of bij een vriendin met airfryer gaat dan op afstand sterrenkoks afkraken ;-)mijn zeggen die recensies helemaal niks. Ik kan moeilijk een recensie schrijven over een dame die ik in de kroeg tegen kwam.
Voor mij zijn de dvp alleen maar, om even snel mijn zak te kloppen, niet meer en niet minder.
De echte klagers zijn de forumleden die andere forumleden het zwijgen willen opleggen terwijl ze zelf in topic zitten waar je over de prijzen mag hebben. Als sommige moeite hebben dat er geklaagd wordt over de prijzen dan negeer je deze topic gewoon heel simpel.Ik zie meer berichten voorbij komen over dat er geklaagd zou worden door Jan en alleman dan dat er daadwerkelijk wordt geklaagd hier
Als iemand je het zwijgen oplegt dan kun je bij de forumleiding klagen.De echte klagers zijn de forumleden die andere forumleden het zwijgen willen opleggen terwijl ze zelf in topic zitten waar je over de prijzen mag hebben. Als sommige moeite hebben dat er geklaagd wordt over de prijzen dan negeer je deze topic gewoon heel simpel.
Nee hoogstens de mensen die het restaurant bezoeken. Overigens gebeurt dat bij oneindig veel dingen dat mensen t gedrag en de uitgaven van anderen belachelijkIemand die vnl uit eten gaat bij de friettent of bij een vriendin met airfryer gaat dan op afstand sterrenkoks afkraken ;-)
wederom weer zo;n rare vergelijking, blijkbaar kan je het niet helemaal meer bijbenen op jou leeftijd.Iemand die vnl uit eten gaat bij de friettent of bij een vriendin met airfryer gaat dan op afstand sterrenkoks afkraken ;-)
Dat mag gerust, er staat nergens dat het niet is toegestaan!Waarom zou je het niet belachelijk mogen vinden dat iemand 600€ bij een DVP betaalt?
Waarschijnlijk #2686 gemist .....Ik zeg niet dat je je mond moet houden, maar ik vind het wel vreemd dat juist iemand met een minimum inkomen, iedere keer maar die hoge prijzen goed praat van de dames.
Vergeet niet, dat als een dame per uur € 200,00 vraagt, dit voor jou een half weekinkomen is (uitgaande van een netto uitkering van € 1500,00 a € 1600,00) vind je dat dan in verhouding staan met je eigen inkomen?
Ik 1.800€ netto per maand. Dus als ik het kan om 150-200€ te betalen moet iemand die 2000 en meer betaald dat toch ook kunnen. Het is ook geen plicht om elke week of maand te gaan. Wat moet ik doen tegen een dvp zeggen ik heb een beperking ik eis korting?Ik zeg niet dat je je mond moet houden, maar ik vind het wel vreemd dat juist iemand met een minimum inkomen, iedere keer maar die hoge prijzen goed praat van de dames.
Vergeet niet, dat als een dame per uur € 200,00 vraagt, dit voor jou een half weekinkomen is (uitgaande van een netto uitkering van € 1500,00 a € 1600,00) vind je dat dan in verhouding staan?
Waarom... altijd.... zoveel punten... in het midden.... van een zin?Dus... een profvoetballer... kan geen passie hebben voor voetbal...
Want... hij wordt zwaar betaald... en doet het dus 'enkel' voor het geld!
Is dat waar je op doelt???
Waar slaat dat op?Waarschijnlijk #2686 gemist .....