De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet iedereen is van de recensies natuurlijk.

Ook al is dit een "review forum"

Heb zelf genoeg leergeld betaald in de jaren , alleen krijg je er wel een steeds betere neus door.

En zeg nu eerlijk , jou ervaring met een dame hoeft bij mij toch niet het zelfde te zijn .

Als een dame mij tegen viel of zelfs voor mij "zeer slecht " was , heb ik daar nog nooit iets over geschreven . Gewoon uit respect, ook zij doet het om geld te verdienen.

Al ziet ze mij nooit meer , wie ben ik om een dame af te branden ??
Als wij allemaal zo dachten dan bestond dit forum niet meer. Negatieve recensies kunnen ervoor zorgen dat dvp's voortaan hun best gaan doen anders leert zo'n dame het nooit af en blijft ze slachtoffers maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben iemand die 9 jaar geleden nog gewerkt heeft aan de toen heel gangbare prijs van €80/30min en €130/ uurtje.
3 jaar geleden nog aan €100/30min en €150/ uur en sinds 2 jaar het tarief dat ik nu hanteer.
Ik heb wel degelijk mijn klanten zien evolueren…. Sorry dat ik dit moet zeggen maar klanten van een lager segment in prijs behandelen u als stront. 1/4 was lief en ook oprecht geïnteresseerd in jou als persoon en liet het al toe eens een gesprekje aan te gaan.
'Hoe is het werk' 'kindjes'.
Nu is het helemaal anders. Ik zou niet meer terugwillen.
Dit bedoel ik en andere dames met prijzen opkrikken om enkele klanten te vermijden

Edit: Roxas het kan zeker zijn dat jij bij die 25% zit. Maar een dame moet echt heel veel mindere/ 'oké' ervaringen hebben vooraleer ze een leuk klantenbestand heeft opgebouwd en eikels ervan tussen gefilterd heeft. Hoofdpijn dus

Ik ben iemand die 9 jaar geleden nog gewerkt heeft aan de toen heel gangbare prijs van €80/30min en €130/ uurtje.
3 jaar geleden nog aan €100/30min en €150/ uur en sinds 2 jaar het tarief dat ik nu hanteer.
Ik heb wel degelijk mijn klanten zien evolueren…. Sorry dat ik dit moet zeggen maar klanten van een lager segment in prijs behandelen u als stront. 1/4 was lief en ook oprecht geïnteresseerd in jou als persoon en liet het al toe eens een gesprekje aan te gaan.
'Hoe is het werk' 'kindjes'.
Nu is het helemaal anders. Ik zou niet meer terugwillen.
Dit bedoel ik en andere dames met prijzen opkrikken om enkele klanten te vermijden

Edit: Roxas het kan zeker zijn dat jij bij die 25% zit. Maar een dame moet echt heel veel mindere/ 'oké' ervaringen hebben vooraleer ze een leuk klantenbestand heeft opgebouwd en eikels ervan tussen gefilterd heeft. Hoofdpijn dus
dat begrijp ik. Maar het is toch jammer voor die 25% klanten die jou niet als stront behandeld hebben. Zij zijn een leuke of mss hun favoriete dame kwijt door het gedrag van anderen.

Er zijn volgens mij andere dingen die een dvp kan doen daar tegen dan de prijs op te trekken.

de manier hoe dat iemand een dvp behandeld heeft niets te maken met wat hij op zijn rekening heeft staan. Maar heeft te maken met zijn persoonlijkheid, ingeteldheid en opvoeding.

in elke job is dat zo. Soms moet je een tijdje op je tanden bijten en ervaring op doen. Om uiteindelijk te zijn waar je wil.

Als wij allemaal zo dachten dan bestond dit forum niet meer. Negatieve recensies kunnen ervoor zorgen dat dvp's voortaan hun best gaan doen anders leert zo'n dame het nooit af en blijft ze slachtoffers maken.

Persoonlijk heb ik weinig tot geen belang bij dit forum .

Uiteindelijk is het al het zoveelste .

Vind het best sneu dat je de term "slachtoffers " neer zet .

Ofwel iemand die een paar tientjes vergooid aan een dame die niet aan de verwachting voldoet ,heeft al de eer zich slachtoffer te mogen noemen...........

Persoonlijk heb ik weinig tot geen belang bij dit forum .

Uiteindelijk is het al het zoveelste .

Vind het best sneu dat je de term "slachtoffers " neer zet .

Ofwel iemand die een paar tientjes vergooid aan een dame die niet aan de verwachting voldoet ,heeft al de eer zich slachtoffer te mogen noemen...........
Er zijn dvp's die keer op keer de fout in gaan en die je snel proberen af te werken zelfs bij een date van een uur. Als je zulke dvp's hun gang laat gaan dan zullen ze slachtoffers maken ja. En dat heeft niets met geen klik te maken het is gewoon hun werkwijze, omdat ze snel en makkelijk geld willen verdienen zonder er moeite voor te doen. Dvp's die alleen uit zijn op je geld en niets om service geven zijn ongeschikt om te werken als dvp, een klant is koning toch of verdienen hoerenlopers geen goed service.

Het gaat om het geld begrijp dat dan. Ze gebruikt het als excuus om haar dure prijzen goed te praten.

Het is net wat jij duur vind .

Gewoon wat feiten onder elkaar;

Voor 50€ kan je in het SKW +-15 min je gang gaan , meestal met heel beperkte service.

Een bedje van de kringloop winkel .

Met geluk een wasbakje waar je je "Staart " in mag wassen.

Een hoop volk buiten op straat.

Tel je dit om/wil je n uur blijven, kom je op € 200/ uur !!!

De dame waar jij rechtstreeks naar verwijst ( bijna aanvald) kost uiteindelijk precies het zelfde.

Alleen is de service totaal verschillend .

De locatie/ontvangst niet te vergelijken.

Qua hygiëne een factor 10 in de plus .

Dus mijn mening is dat 15 min SKW best heel erg duur is .

Onder aan de streep zal voor jou het probleem wel zijn dat de dame in kwestie niet aan 15 min ontvangst doet .

Iets anders kan het niet zijn toch ??

Onder aan de streep zal voor jou het probleem wel zijn dat de dame in kwestie niet aan 15 min ontvangst doet .

Rare opmerking om te suggereren dat ik alleen aan vluggertjes doe. Typisch iemand die geen weerwoord kan bieden en dan maar de discussie gaat veranderen. Beter schrijf je meer recensies!

ligt eraan of de dame verwijtbaar heeft gehandeld of niet

als afspraken niet worden nagekomen dan is de klant slachtoffer ja

als het "net niet lekker klikte" is het woord slachtoffer misplaatst

Het is net wat jij duur vind .

Gewoon wat feiten onder elkaar;

Voor 50€ kan je in het SKW +-15 min je gang gaan , meestal met heel beperkte service.

Een bedje van de kringloop winkel .

Met geluk een wasbakje waar je je "Staart " in mag wassen.

Een hoop volk buiten op straat.

Tel je dit om/wil je n uur blijven, kom je op € 200/ uur !!!

De dame waar jij rechtstreeks naar verwijst ( bijna aanvald) kost uiteindelijk precies het zelfde.

Alleen is de service totaal verschillend .

De locatie/ontvangst niet te vergelijken.

Qua hygiëne een factor 10 in de plus .

Dus mijn mening is dat 15 min SKW best heel erg duur is .

Daar bij valt lisa haar prijs mee 550€ voor 2 u dat is 275€ per uur dus voor 75€ komt ze in een straal van 20 km naar jou. En moet je geen brandstof op rijden.
ligt eraan of de dame verwijtbaar heeft gehandeld of niet

als afspraken niet worden nagekomen dan is de klant slachtoffer ja

als het "net niet lekker klikte" is het woord slachtoffer misplaatst
Idd

Rare opmerking om te suggereren dat ik alleen aan vluggertjes doe. Typisch iemand die geen weerwoord kan bieden en dan maar de discussie gaat veranderen. Beter schrijf je meer recensies!

Jij klaagt rechtstreeks over een dame haar prijs .

Screenshot_20231029-212207_Samsung Internet.jpg

Ik geef jou een snelcursus rekenen , en dan ben ik diegene die de discussie veranderd??

Helaas zal je van mij geen recensies gaan tegen komen hier .

Waarom niet , dat staat iets eerder vermeld .

Het punt blijft dat jij iemand duur vind die helemaal niet duur is .
@Rimon
Volgens mij heb je nu weer een bericht verwijderd, waardoor de discussie niet goed is te volgen.

Daarom terug geplakt.

Wel scherp opgemerkt 👍👍

Mits de dvp waar het over gaat deze site kent en weet dat er een topic over haar is, anders gebeurd er weinig.

Jij klaagt rechtstreeks over een dame haar prijs .

Bekijk bijlage 141432

Ik geef jou een snelcursus rekenen , en dan ben ik diegene die de discussie veranderd??

Helaas zal je van mij geen recensies gaan tegen komen hier .

Waarom niet , dat staat iets eerder vermeld .

Het punt blijft dat jij iemand duur vind die helemaal niet duur is .
275 is duur jij mag dat niet duur vinden maar ik vind dat dus wel. Maar suggereren dat ik alleen vluggertjes doe sloeg nergens op en is absoluut niet waar, als je mij niet kent dan moet je geen onzin uitkramen. En onze discussie ging eerst over de recensies en jij veranderde opeens van discussie en begon opeens over iets heel anders.

Bijlagen

• Screenshot_20231029-214821_Chrome.jpg
    Screenshot_20231029-214821_Chrome.jpg
    109,4 KB · Weergaven: 29
Ik krijg ook regelmatig het commentaar van dames dat ik een dief ben van mn eigen portemonee door relatief laag te zitten in prijs. Echter gooi ik mn prijzen niet omhoog om de drempel laag te houden voor gemiddelde de hardwerkende man in dit land.

Lekker laten commentaren die dames! Zij maken hun prijs uit en wij die v ons. Voordeel is dat mannen ons misschien toch eens gaan uitproberen omdat de prijs lager ligt. Wat hebben ze tenslotte te verliezen 🤷‍♀️

En de hoge prijzen beginnen bij vele heren toch al te knijpen, aangezien wij een luxe uitgave zijn en de rekeningen steeds hoger worden. Anders zou het topic van de prijzen niet zo uitpuilen...

275 is duur jij mag dat niet duur vinden maar ik vind dat dus wel. Maar suggereren dat ik alleen vluggertjes doe sloeg nergens op en is absoluut niet waar, als je mij niet kent dan moet je geen onzin uitkramen.

De waarheden ;

Wij kennen ons niet nee .

De onwaarheden ;

275€ . Die prijs is niet juist . ( jij pannenkoek)

Als je lang genoeg afspeekt is de prijs even duur . Daar ging het om , de prijs per uur .

Ik kraam dan ook geen onzin uit .

Echter jij luld gewoon wat slap uit je nek .

En dat laatste hoord weer thuis in het bovenste rijtje .........

😁😁😁

Met 2K kun je wel de Jan ( in jouw geval) de Jimmy uithangen, en aanzien verkrijgen in wandelaarsland.
Big big spender :sneaky:
Als een dame mij tegen viel of zelfs voor mij "zeer slecht " was , heb ik daar nog nooit iets over geschreven . Gewoon uit respect, ook zij doet het om geld te verdienen.
dat zijn mijn inziens nou juist de recensies waar de meeste wandelaars naar op zoek zijn.

Hij voegt niets toe heeft maar 1 recensies en vind het raar dat wij negatieve recensies schrijven over dvp's met ern slechte service. Maar wel profiteren van recensies van anderen.

Die ene die jij kon vinden , daar had de dame om gevraagd.

Zelf had ik hem liever niet neergezet.

Maar ik laat alles staan , en jij verwijderd iets wat jou ff slecht uitkomt.

Verder zet jij informatie neer die onjuist is , en probeerd zo een dame onterecht zwart te maken.

Over respect naar dames toe in jou post's nog maar te zwijgen ..........

I
Die ene die jij kon vinden , daar had de dame om gevraagd.

Zelf had ik hem liever niet neergezet.

Maar ik laat alles staan , en jij verwijderd iets wat jou ff slecht uitkomt.

Verder zet jij informatie neer die onjuist is , en probeerd zo een dame onterecht zwart te maken.

Over respect naar dames toe in jou post's nog maar te zwijgen ..........
Ik volg je niet meer beter blijf voortaan van de alcohol af rare gozer dat je bent.

Als je het nu nog niet snapt qua prijs , dan ben je echt dom.

Maar het is wel een verklaring natuurlijk.

Ofwel sommige zijn gratis naar school geweest en anderen voor niks ..........

🤣🤣🤣
Nogmaals kater ga recensies schrijven voeg je tenminst iets toe. En verander ook gelijk je naam. want Iemand die het lef niet heeft om een negatieve recensie te schrijven hoort zich geen kater te noemen daarvoor heb je ballen nodig.🤣🤣

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan