Roxas
Meubelstuk
Ik ben iemand die 9 jaar geleden nog gewerkt heeft aan de toen heel gangbare prijs van €80/30min en €130/ uurtje.
3 jaar geleden nog aan €100/30min en €150/ uur en sinds 2 jaar het tarief dat ik nu hanteer.
Ik heb wel degelijk mijn klanten zien evolueren…. Sorry dat ik dit moet zeggen maar klanten van een lager segment in prijs behandelen u als stront. 1/4 was lief en ook oprecht geïnteresseerd in jou als persoon en liet het al toe eens een gesprekje aan te gaan.
'Hoe is het werk' 'kindjes'.
Nu is het helemaal anders. Ik zou niet meer terugwillen.
Dit bedoel ik en andere dames met prijzen opkrikken om enkele klanten te vermijden
Edit: Roxas het kan zeker zijn dat jij bij die 25% zit. Maar een dame moet echt heel veel mindere/ 'oké' ervaringen hebben vooraleer ze een leuk klantenbestand heeft opgebouwd en eikels ervan tussen gefilterd heeft. Hoofdpijn dus
dat begrijp ik. Maar het is toch jammer voor die 25% klanten die jou niet als stront behandeld hebben. Zij zijn een leuke of mss hun favoriete dame kwijt door het gedrag van anderen.Ik ben iemand die 9 jaar geleden nog gewerkt heeft aan de toen heel gangbare prijs van €80/30min en €130/ uurtje.
3 jaar geleden nog aan €100/30min en €150/ uur en sinds 2 jaar het tarief dat ik nu hanteer.
Ik heb wel degelijk mijn klanten zien evolueren…. Sorry dat ik dit moet zeggen maar klanten van een lager segment in prijs behandelen u als stront. 1/4 was lief en ook oprecht geïnteresseerd in jou als persoon en liet het al toe eens een gesprekje aan te gaan.
'Hoe is het werk' 'kindjes'.
Nu is het helemaal anders. Ik zou niet meer terugwillen.
Dit bedoel ik en andere dames met prijzen opkrikken om enkele klanten te vermijden
Edit: Roxas het kan zeker zijn dat jij bij die 25% zit. Maar een dame moet echt heel veel mindere/ 'oké' ervaringen hebben vooraleer ze een leuk klantenbestand heeft opgebouwd en eikels ervan tussen gefilterd heeft. Hoofdpijn dus
Er zijn volgens mij andere dingen die een dvp kan doen daar tegen dan de prijs op te trekken.
de manier hoe dat iemand een dvp behandeld heeft niets te maken met wat hij op zijn rekening heeft staan. Maar heeft te maken met zijn persoonlijkheid, ingeteldheid en opvoeding.
in elke job is dat zo. Soms moet je een tijdje op je tanden bijten en ervaring op doen. Om uiteindelijk te zijn waar je wil.