betekend zoiets, als kloten.Niet echt
Dat is kloten
Dat is kut met peren.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenbetekend zoiets, als kloten.Niet echt
Nou ja, zo heel vreemd is dat niet hoor..Zou het je niet absurd vinden om te claimen dat iedereen naar een goedkope klerenwinkel moet gaan, omdat dure kleren 'de markt verzieken' ?
Ken je die: had de hond nie gescheten ie had een haas gevangen.betekend zoiets, als kloten.
Dat is kloten
Dat is kut met peren.
Latina´s vind ik leuk het zijn vaak natuurlijk mooie vrouwen. Die simpel zijn. Vooral hun pit vind ik leukik hou zelf wel van Latina's met een flinke kont en een flinke bos hout.
Maar ik hou niet van dikkertjes, met van die vetkwabben,
die ken ik niet, Wel ken ikKen je die: had de hond nie gescheten ie had een haas gevangen.
dus je hebt nog genoeg huiswerk, voor de komende tijdLatina´s vind ik leuk het zijn vaak natuurlijk mooie vrouwen. Die simpel zijn. Vooral hun pit vind ik leuk
Ik zou alles een willen proberen dik/dun jong/oud oost europees, asiatisch etc
Die ken ik niet.die ken ik niet, Wel ken ik
Hoe een koe een haas vangt
Idd ik heb nog tijd e. Dat is het leuke aan dvp´s je kan je vaste dame hebben. Maar als je eens iets nieuw wil proberen is dat geen probleemdus je hebt nog genoeg huiswerk, voor de komende tijd
Nee hoor dat maak jij ervanTen tweede suggereer je hiermee dat DVP's na gestopt te zijn geen enkele andere baan meer kunnen hebben.
Ook als je alleenstaand en kinderloos bent, als je pech hebt...Het zogenaamde "gratis" sex hebben doe ik al lang niet meer (een paar uitzonderingen daar gelaten), daar komt alleen maar gezeik en gedonder van, of erger, als je een getrouwde papa bent…
In dit geval is er nog iets te kiezen. Maar momenteel betaal je een Versace prijs voor een Zeeman shirt. Daar zit wel een verschil in. Maar goed, we gaan het zien hoe dit gaat aflopen. Over een paar jaar wordt het Zweeds model ingevoerd hier en dan is het sowieso klaar met wandelen. Of je nou poen hebt of bereid bent om het uit te geven of niet.Zou het je niet absurd vinden om te claimen dat iedereen naar een goedkope klerenwinkel moet gaan, omdat dure kleren 'de markt verzieken' ?
Ik weiger pertinent om dit soort tarieven te betalen.
hele goeieTenzij ze ook fiscale- of strafzaken doet, want dan snap ik het ergens nog wel.
Ik denk dat in deze business fiscaal gezien nog best wat te halen valtIs heel goed, die je niemand kwaad mee ;-)
hele goeie
fiscale zaken: je betaalt contant dus kans dat het fiscaal wel een zaak is
strafzaak: als je straf verdient
Gewoon naar België komenOver een paar jaar wordt het Zweeds model ingevoerd hier en dan is het sowieso klaar met wandelen. Of je nou poen hebt of bereid bent om het uit te geven of niet.
Ik denk eerder dat er een soort sterfhuis constructie komt; er worden geen nieuwe vergunningen meer afgegeven.Over een paar jaar wordt het Zweeds model ingevoerd hier en dan is het sowieso klaar met wandelen.
Je zou het na ons bekvechten niet geloven, maar ik ben het volledig met je eens.Vergeet niet dat wij bourgondiers zijn...levensgenieters dus
Dat is met de tippelzone in Utrecht gebeurt. Nu stikt het van de illegale prostitutie in woningen. Helaas door de krappe woningmarkt is het aanbod ook schaars.Ik denk eerder dat er een soort sterfhuis constructie komt; er worden geen nieuwe vergunningen meer afgegeven.
Gevolg is dat alles de illegaliteit ingaat en dan wordt het er niet beter op.
Zeker waar, ik ben trouwens opgegroeid in het zuiden aan de Belgische grens. Ken Antwerpen maar al te goed, voornamelijk nog van voor de herinrichting. Dat waren wel even andere tijdenDe wetgeving is hier net een stuk liberaler in geworden. Vergeet niet dat wij bourgondiers zijn...levensgenieters dus
Zo heb ik ook een groepje vaste dames die niet meer adverterenHet grappige is, na verloop van tijd verdwijnen de advertenties, maar de dame blijft wel actief. Zo bouw je een netwerk op
Of zelfs dames die nooit adverteren.Zo heb ik ook een groepje vaste dames die niet meer adverteren
België zal ook die kant op gaan met zulke prijzen mogen ze dat van mij ook. Ik zit nu te denken om alleen privehuizen te bezoeken waar ze nog normale prijzen hanteren en goede service leveren. Illegale prive-ontvangst ga ik voorgoed boycotten ze zijn mijn tijd en geld niet meer waard er zit te veel troep tussen.Ik ben bang dat België dan snel zal volgen, maar kom graag die kant op
13,15 euro voor een Double McTasty Menu!Als je gaat eten kun je naar Mc Donalds (ook best duur geworden trouwens )
Precies zo! 'No strings attached!'Het zogenaamde "gratis" sex hebben doe ik al lang niet meer (een paar uitzonderingen daar gelaten), daar komt alleen maar gezeik en gedonder van, of erger, als je een getrouwde papa bent…
We betalen niet voor de sex, maar voor het weg kunnen gaan of weg laten gaan inderdaad…Precies zo! 'No strings attached!'
Er wordt weleens (half grappend) gezegd dat je niet betaald voor de sex met de DVP... maar om de zekerheid dat je daarna discreet en zonder verdere verplichtingen weer kan vertrekken! Haha!
Mijn vader zegt vaak van je moet wel nog altijd een relatie zoeken je bent nog te jong om single te blijven.Dames mogen vragen wat ze willen, en wandelaars mogen dan zelf beslissen of ze daar in mee gaan. "Marktwerking". Als prijzen stijgen gaat dit meestal snel. Dalen gaat over het algemeen een stuk langzamer of gebeurt zelfs helemaal niet meer. Als je gaat eten kun je naar Mc Donalds (ook best duur geworden trouwens ) of naar een Michelin sterren restaurant, of iets daar tussenin. Persoonlijk ga ik meestal voor korte sessies omdat kwantiteit bij mij ook een belangrijke factor is en ik de kosten (thuis) onder de radar probeer te houden. Als ik en mooie privé dame zie of een dame bij een club wil ik wel eens meer betalen, maar dan moet ik wel positieve reviews over haar kunnen vinden. Daarom waardeer ik deze website enorm . Bij mij op de fitness club sport een meid waar ik graag €. 500,- voor op tafel zou leggen om haar eens te mogen proeven, maar ik heb haar nog niet durven vragen . Ik geloof ook niet dat Nederlandse dames van zo'n voorstel gediend zouden zijn (?), die hebben toch al alles. Het zogenaamde "gratis" sex hebben doe ik al lang niet meer (een paar uitzonderingen daar gelaten), daar komt alleen maar gezeik en gedonder van, of erger, als je een getrouwde papa bent…