Nou ja, zo heel vreemd is dat niet hoor..Zou het je niet absurd vinden om te claimen dat iedereen naar een goedkope klerenwinkel moet gaan, omdat dure kleren 'de markt verzieken' ?
Ik denk dat ouders in arme gezinnen best balen als hun kinderen vragen of ze ook in Nike of Armani naar school mogen gaan omdat hun klasgenootjes dat doen, en ik denk dat die ouders ook stiekem denken dat Nike en Armani de markt verzieken.
Ik denk ook dat er vriendengroepen zijn die afwisselend bij 1 vd vrienden over de vloer komen, waarin sommige mensen het minder breed hebben en balen dat al die vrienden altijd maar a-merken halen en dat als druk ervaren om zelf ook maar a-merk in te slaan, terwijl hij misschien veel liever een discount merk inslaat.
Ik denk ook dat er op dit moment op auto fora wordt geklaagd over de stijgende brandstofprijzen, en op het NS forum over stijgende prijzen van treinkaartjes.
Ik denk ook dat als ik ineens zie dat een groenteboer peren verkoopt voor 10 euro per stuk, ik daar wel een fotootje van maak en m'n vrienden laat zien wat voor geks ik nou weer heb gezien.
En ja, alle bovenstaande partijen mogen hun eigen prijzen bepalen.
Ik vind het prima om betaalde seks als "gewone" markt te zien, maar zeuren over geld zie ik in andere markten ook.
De posts die beweren dat dames hun prijzen MOETEN verlagen, of de posts die zeggen dat heren dure dames MOETEN mijden, daar ben ik het niet mee eens, en ik vind het goed dat recensies niet meer afdwalen over geldzaken, maar dat mensen erover klagen is verder prima.