De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou het je niet absurd vinden om te claimen dat iedereen naar een goedkope klerenwinkel moet gaan, omdat dure kleren 'de markt verzieken' ?
Nou ja, zo heel vreemd is dat niet hoor..

Ik denk dat ouders in arme gezinnen best balen als hun kinderen vragen of ze ook in Nike of Armani naar school mogen gaan omdat hun klasgenootjes dat doen, en ik denk dat die ouders ook stiekem denken dat Nike en Armani de markt verzieken.

Ik denk ook dat er vriendengroepen zijn die afwisselend bij 1 vd vrienden over de vloer komen, waarin sommige mensen het minder breed hebben en balen dat al die vrienden altijd maar a-merken halen en dat als druk ervaren om zelf ook maar a-merk in te slaan, terwijl hij misschien veel liever een discount merk inslaat.

Ik denk ook dat er op dit moment op auto fora wordt geklaagd over de stijgende brandstofprijzen, en op het NS forum over stijgende prijzen van treinkaartjes.

Ik denk ook dat als ik ineens zie dat een groenteboer peren verkoopt voor 10 euro per stuk, ik daar wel een fotootje van maak en m'n vrienden laat zien wat voor geks ik nou weer heb gezien.

En ja, alle bovenstaande partijen mogen hun eigen prijzen bepalen.

Ik vind het prima om betaalde seks als "gewone" markt te zien, maar zeuren over geld zie ik in andere markten ook.

De posts die beweren dat dames hun prijzen MOETEN verlagen, of de posts die zeggen dat heren dure dames MOETEN mijden, daar ben ik het niet mee eens, en ik vind het goed dat recensies niet meer afdwalen over geldzaken, maar dat mensen erover klagen is verder prima.

ik hou zelf wel van Latina's met een flinke kont en een flinke bos hout.
Maar ik hou niet van dikkertjes, met van die vetkwabben,
Latina´s vind ik leuk het zijn vaak natuurlijk mooie vrouwen. Die simpel zijn. Vooral hun pit vind ik leuk 😇

Ik zou alles een willen proberen dik/dun jong/oud oost europees, asiatisch etc 😁

Dames mogen vragen wat ze willen, en wandelaars mogen dan zelf beslissen of ze daar in mee gaan. "Marktwerking". Als prijzen stijgen gaat dit meestal snel. Dalen gaat over het algemeen een stuk langzamer of gebeurt zelfs helemaal niet meer. Als je gaat eten kun je naar Mc Donalds (ook best duur geworden trouwens 😆) of naar een Michelin sterren restaurant, of iets daar tussenin. Persoonlijk ga ik meestal voor korte sessies omdat kwantiteit bij mij ook een belangrijke factor is en ik de kosten (thuis) onder de radar probeer te houden. Als ik en mooie privé dame zie of een dame bij een club wil ik wel eens meer betalen, maar dan moet ik wel positieve reviews over haar kunnen vinden. Daarom waardeer ik deze website enorm 👍. Bij mij op de fitness club sport een meid waar ik graag €. 500,- voor op tafel zou leggen om haar eens te mogen proeven, maar ik heb haar nog niet durven vragen 😆. Ik geloof ook niet dat Nederlandse dames van zo'n voorstel gediend zouden zijn (?), die hebben toch al alles. Het zogenaamde "gratis" sex hebben doe ik al lang niet meer (een paar uitzonderingen daar gelaten), daar komt alleen maar gezeik en gedonder van, of erger, als je een getrouwde papa bent… 😁🙈

Het argument dat de prijsstijging een inflatiecorrectie is en ingegeven vanwege de hoge energiekosten is m.i. totale flauwekul. Prima dat je een inflatiecorrectie hanteert, maar de prijs verdubbelen en daar bovenop €30-50 per handeling extra rekenen, waardoor je op bijna het drievoudige tarief uitkomt t.o.v. twee jaar geleden, is puur markt manipulatie en opportunisme. Zolang er Dagoberts rondlopen die dat grif betalen, zul je dat blijven houden en gezien een aantal reacties hierboven, speelt de factor patser gedrag ook een behoorlijke rol. Beetje van kijk mij eens, ik kan dat betalen. Ik weiger pertinent om dit soort tarieven te betalen. Tenzij ze ook fiscale- of strafzaken doet, want dan snap ik het ergens nog wel.

Maar goed, daar verander je toch niets aan. Maar als je slim bent en een beetje moeite doet dan vind je nog genoeg leuke dames hoor. Ik filter op €80 per half uur en bezoek de dame af en toe. Als het contact interessant is, sla ik haar nummer op. Het grappige is, na verloop van tijd verdwijnen de advertenties, maar de dame blijft wel actief. Zo bouw je een netwerk op en in mijn geval kan ik nog steeds terecht voor het oude tarief. Laat die Dagoberts verder maar dokken ;)

Zou het je niet absurd vinden om te claimen dat iedereen naar een goedkope klerenwinkel moet gaan, omdat dure kleren 'de markt verzieken' ?
In dit geval is er nog iets te kiezen. Maar momenteel betaal je een Versace prijs voor een Zeeman shirt. Daar zit wel een verschil in. Maar goed, we gaan het zien hoe dit gaat aflopen. Over een paar jaar wordt het Zweeds model ingevoerd hier en dan is het sowieso klaar met wandelen. Of je nou poen hebt of bereid bent om het uit te geven of niet.

Ik denk eerder dat er een soort sterfhuis constructie komt; er worden geen nieuwe vergunningen meer afgegeven.
Gevolg is dat alles de illegaliteit ingaat en dan wordt het er niet beter op.
Dat is met de tippelzone in Utrecht gebeurt. Nu stikt het van de illegale prostitutie in woningen. Helaas door de krappe woningmarkt is het aanbod ook schaars.

Ik ben bang dat België dan snel zal volgen, maar kom graag die kant op 😁
België zal ook die kant op gaan met zulke prijzen mogen ze dat van mij ook. Ik zit nu te denken om alleen privehuizen te bezoeken waar ze nog normale prijzen hanteren en goede service leveren. Illegale prive-ontvangst ga ik voorgoed boycotten ze zijn mijn tijd en geld niet meer waard er zit te veel troep tussen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het zogenaamde "gratis" sex hebben doe ik al lang niet meer (een paar uitzonderingen daar gelaten), daar komt alleen maar gezeik en gedonder van, of erger, als je een getrouwde papa bent… 😁🙈
Precies zo! 'No strings attached!'
Er wordt weleens (half grappend) gezegd dat je niet betaald voor de sex met de DVP... maar om de zekerheid dat je daarna discreet en zonder verdere verplichtingen weer kan vertrekken! Haha!

Dames mogen vragen wat ze willen, en wandelaars mogen dan zelf beslissen of ze daar in mee gaan. "Marktwerking". Als prijzen stijgen gaat dit meestal snel. Dalen gaat over het algemeen een stuk langzamer of gebeurt zelfs helemaal niet meer. Als je gaat eten kun je naar Mc Donalds (ook best duur geworden trouwens 😆) of naar een Michelin sterren restaurant, of iets daar tussenin. Persoonlijk ga ik meestal voor korte sessies omdat kwantiteit bij mij ook een belangrijke factor is en ik de kosten (thuis) onder de radar probeer te houden. Als ik en mooie privé dame zie of een dame bij een club wil ik wel eens meer betalen, maar dan moet ik wel positieve reviews over haar kunnen vinden. Daarom waardeer ik deze website enorm 👍. Bij mij op de fitness club sport een meid waar ik graag €. 500,- voor op tafel zou leggen om haar eens te mogen proeven, maar ik heb haar nog niet durven vragen 😆. Ik geloof ook niet dat Nederlandse dames van zo'n voorstel gediend zouden zijn (?), die hebben toch al alles. Het zogenaamde "gratis" sex hebben doe ik al lang niet meer (een paar uitzonderingen daar gelaten), daar komt alleen maar gezeik en gedonder van, of erger, als je een getrouwde papa bent… 😁🙈
Mijn vader zegt vaak van je moet wel nog altijd een relatie zoeken je bent nog te jong om single te blijven.

En dat is waar. Maar een mens is het soms echt beu dat je heel veel moeite doet voor een vrouw je gaat een paar keer eten met haar je gaat eens naar de film. Voor de rest ben je een gentleman. Je help haar tassen te dragen houd de deur voor haar open. Maar uit eidelijk word het niets. Want ze willen bad boys

En wat nemen ze dan wel een lul van een vent dat op hun slaat en niets met hun wil samen doen buiten neuken. Maar ze gaan dan wel naar jou bellen om te klagen over die gast.

Dan ben ik blij met de dvp´s je hebt een uur plezier met hun en een goede babel zonder dat ze op haar gsm zit. Je hebt geen stress. En ondertussen kan je verder zoeken naar de ware.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan