De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5000 euro netto per maand komt (in NL) ongeveer overeen met 8500 euro bruto per jaar. Laten we 13 en 14e maanden even niet meetellen en dan kom je op een brutosalaris van 102000 eur.
Dan ben je in Nederland echt een topverdiener hoor en je hebt hebt voor dit beroep ook geen (dure) voorlopleiding nodig.
Ja idd maar ze beweren hier dat dames 30.000€ per maand verdienen 😉

Dat verschil bruto/netto maakt mij niet zoveel uit
Nou, het scheelt al gauw meer dan 40%.

wie een goede boekhouder heeft kan dat verschil klein houden
Aparte opmerking; zelfs de beste boekhouder kan niet het tarief van de inkomstenbelasting wijzigen.

het verschil is tussen 'bovenmodaal' en "zeer bovenmodaal" vind ik ook discutabel.
Hoe dan ook is een bruto salaris van meer dan 100.000 euro bovenmodaal.

Ik vind diegenen heel eigenaardig die eindeloos mopperen en ontevreden zijn terwijl ze een leven in ons mooie land hebben en zelfs af en toe van een dvp kunnen genieten ;-)
Ik mopper helemaal niet eindeloos, maar een 'reality check' kan geen kwaad voor mensen die net doen of het normaal is om 500 euro per uur voor een DVP te betalen of dat ze haar tarieven met 30% heeft verhoogd.

Ik mopper helemaal niet eindeloos
54 pagina's gemopper vind ik veel, dus een reality check is op zijn plaats ;-)
, maar een 'reality check' kan geen kwaad voor mensen die net doen of het normaal is om 500 euro per uur voor een DVP te betalen
Dan kan men wel even naar De Bijenkorf gaan en bij elke kassa tegen de nette klanten roepen "dit is NIET NORMAAL" ;-)

5000 euro netto per maand komt (in NL) ongeveer overeen met 8500 euro bruto per jaar. Laten we 13 en 14e maanden even niet meetellen en dan kom je op een brutosalaris van 102000 eur.
Dan ben je in Nederland echt een topverdiener hoor en je hebt hebt voor dit beroep ook geen (dure) voorlopleiding nodig.
Dat is die dames gegund. Ik ben blij dat er jobs waar je goed kan verdienen zonder dat je daar voor een dure opleiding nodig hebt of 4 jaar extra mag studeren.

Dat is zeker waar, maar om terug te komen op de vergelijking met restaurants; je gaat niet Michelinster-bedragen betalen voor bijvoorbeeld een Grieks restaurant of pizzeria. Maar die kant gaat het wel op met DVP's.
Ik bestelde laatst drie pizza's. Moest 38 euro betalen. Dat is ook zo'n beetje het instaptarief in de Doublet. Alleen krijg je er geen drie meiden voor. ;)

Maar serieus, ik zie nog steeds een breed palet van mogelijkheden in de prostitutie, niet alleen Michelin-ster-bedragen. Voor een paar tientjes kun je ook aan je trekken komen, als dat je keuze is.

Wat een hoop berichten over wat meiden eraan overhouden. Ik heb mij nooit afgevraagd wat de bakker netto verdient aan zijn werk, of de schilder, of de dokter. Waarom zou je dat bij een dvp wél doen? Volgens mij is de kern van de zaak niet of zij na een tijdje wel of niet een huis in haar thuisland kan laten bouwen van haar verdiensten, maar of jij haar tarieven wel of niet fair vindt in relatie tot de dienst die ze ervoor levert?

Ik mopper helemaal niet eindeloos, maar een 'reality check' kan geen kwaad voor mensen die net doen of het normaal is om 500 euro per uur voor een DVP te betalen of dat ze haar tarieven met 30% heeft verhoogd.
eerst was het 200, toen 250 en nu is het opeens 500😂

Je bedrag waar je je druk om maakt veranderd nogal vlug.

Of is er vandaag weer een inflatie van dvp prijzen gebeurd waar ik niet vanop de hoogte was?

Voor zover ik weet zijn de gangbare uurprijzen nog altijd 150-200. (Toch hier in België)

54 pagina's gemopper vind ik veel, dus een reality check is op zijn plaats ;-)
Dat is waar, maar blijkbaar wil de reality check nog niet zo vallen bij sommige wandelaars; die zonder blikken of blozen 500 euro per uur betalen en dat normaal vinden.

Dan kan men wel even naar De Bijenkorf gaan en bij elke kassa tegen de nette klanten roepen "dit is NIET NORMAAL" ;-)
Het gaat hier over DVP's. Niet over de Bijenkorf.

Ik kan het iedereen aanraden om met vaste dames te werken. Op lange termijn heb je alleen maar voordelen: een goede band, betere sex, je weet wat je krijgt voor je geld, geen stress om een goede date te vinden en bang zijn dat je geen value krijgt voor je geld, misschien dat er al eens minder streng naar de klok gekeken wordt of er al eens wat gebeurd wat normaal niet aangeboden wordt…

Natuurlijk heb je veel potentiële kans op een mindere date als je elke week een nieuwe buitenlandse wil bezoeken die hier enkel maar is om zoveel mogelijk te verdienen in een paar maanden.

Probeer misschien eens een andere aanpak en kijk of die je niet gelukkiger maakt?
Ik heb al vaker gepost dat ik een groepje vaste dames heb maar soms wil je ook wat afwisseling, met 1 heb ik zelfs zo'n goede klik dat ieder ander alleen maar tegen kan vallen maar je wil af en toe ook wat anders

dat ze haar tarieven met 30% heeft verhoogd.
Vergeleken met tien jaar geleden zijn de prijzen minder gestegen dan in andere sectoren...alleen gebeurt het wat minder geleidelijk, omdat supermarktprijzen nu eenmaal idioot zouden zijn...stel je voor; 138,95... als iets acht jaar lang 100,- euro kost, terwijl al de rest ondertussen 40% duurder is geworden, is het meer dan normaal dat het nu 130,- is. Als je dan gechoqueerd moppert over een prijsstijging van 30 %, vergeet je wel dat je al zeuven jaar een gunsttarief genoten hebt 🤑

Ik heb mij nooit afgevraagd wat de bakker netto verdient aan zijn werk, of de schilder, of de dokter. Waarom zou je dat bij een dvp wél doen?
Omdat dat de stelling onderuit haalt dat DVP's het financieel moeilijk hebben en hun prijzen wel exorbitant moeten verhogen.
Kareltje stelde dat een DVP minimaal ca 5000 euro netto per maand verdient. Dat is bruto een salaris van meer dan een ton.

Het is net als bij betaald voetbal, je gaat niet net zoals wij telkens wat meer verdienen totdat je in een hoge salarisschaal met pensioen gaat. De dvp begint als het goed gaat met die gouden jaren en dan loopt het ongemerkt terug terwijl je er wel je oudedagreserves van moet opbouwen.

Dat is jouw antwoord bij elke vergelijking die jou het licht zou kunnen laten zien. Blijkbaar heb jij twee aparte waardesystemen...
Ja, want dit is een stroman in deze discussie omdat de diensten van de Bijenkorf niet vergelijkbaar zijn met de diensten van een DVP.
Het en het valt me op dat dit debattrucje altijd wordt toegepast om maar snel de aandacht af te leiden.

In een economische discussie zijn beide diensten natuurlijk wel te vergelijken...jij wil dat gewoon niet doen omdat de absurditeit van je dubbele waardenschaal dan duidelijk wordt. In deze ene bepaalde sector protesteer jij tegen het systeem van de vrije markt...
Ik heb je al meerdere malen uitgelegd dat je economische sectoren niet zomaar met elkaar kunt vergelijken. Er is De markt van DVP's is onvergelijkbaar anders met veel andere markten; alleen al omdat er veel illegaliteit is.

Je keurt het dus (heimelijk) af...is dat niet de echte reden dat je zo verontwaardigd bent ?
Ah, twee nieuwe stromannen.
- Voor mij de conclusie trekken dat ik het het werk van DVP's afkeur (dat stel ik helemaal nergens) en - ten tweede - Constateren dat ' ik zo verontwaardigd ' bent, want als dat waar is is alles dat H Van Smeiter zegt gebaseerd op zijn waarschijnlijk irrationale woede.

Je kunt me deze trucjes besparen, Arthur.
En ook omdat je toch niet inhoudelijk op mijn argumenten in wilt gaan, is een verdere discussie met jou volkomen zinloos.

dat stel ik helemaal nergens
Dat impliceer je. Volgens jou worden er fortuinen verdiend, maar doen niet zoveel vrouwen dat, omdat het een 'niet zo geaccepteerd' beroep is. Je kunt niet van beide walletjes eten. Ofwel is het een gestigmatiseerd beroep, en dan mag daar wel wat tegenover staan voor de (jonge) vrouw die jou deze dienst levert, ofwel is het een normaal beroep, en gelden dus de normale regels van de vrije markt. In beide gevallen zijn de prijzen heel normaal. 😁

Ik heb je al meerdere malen uitgelegd dat je economische sectoren niet zomaar met elkaar kunt vergelijken. Er is De markt van DVP's is onvergelijkbaar anders met veel andere markten; alleen al omdat er veel illegaliteit is.
Ik ben het met je eens, de sexbranche kun je niet vergelijken met een verkoopster van 1 of andere winkel, daarvoor is het werk veel te verschillend

Waarom word er dan zo veel gezaagd dat ze te veel verdienen. En dat ze er zelfs geen hoge opleiding of dure opleiding heeft voor moeten doen
Het issue is niet dat ze teveel verdienen. Ik gun iedereen het allerbeste en DVP's hebben groot gelijk.
Maar mijn verbazing zit 'm in het feit dat mannen blijkbaar alles accepteren van DVP's en het ook nog eens gaan verdedigen.
Bizarre tariefverhogingen, discriminatie en illegaliteit. Allemaal zaken die op dit forum voorbij kwamen en hand en tand verdedigd werden door vele forumgenoten.

Het issue is niet dat ze teveel verdienen. Ik gun iedereen het allerbeste en DVP's hebben groot gelijk.
Maar mijn verbazing zit 'm in het feit dat mannen blijkbaar alles accepteren van DVP's en het ook nog eens gaan verdedigen.
Bizarre tariefverhogingen, discriminatie en illegaliteit. Allemaal zaken die op dit forum voorbij kwamen en hand en tand verdedigd werden door vele forumgenoten.
Wie beslist er welke dame bij de beste is het is goed mogelijk dat mijn favoriet niet jou ding is en omgekeerd. Dat is voor iedereen anders.

Welke discriminatie doen dvp´s dan

Ik heb nog geen enkele wandelaar gezien dat illegaliteit goed keurt. Maar wel wandelaars die er opwijzen dat niet alle dvp´s in het zwart werken.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan