De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het achterliggende principe is hetzelfde...er zijn minder vrouwen die een 'Da Vinci' zijn, en die kunnen dus meer vragen. Als jij liever tijd doorbrengt met een 'Frans Hals' is dat toch geen probleem...maar zeuren dat beiden evenveel 'horen' te kosten, demonstreert alleen maar een manifeste economische onwetendheid...
Nee, het achterliggende principe is niet hetzelfde omdat je van te voren helemaal niet kunt weten of een vrouw een 'Da Vinci' of 'Hals' is, maar betaal gewoon lekker 250 euro als je je daar lekker stoer bij voelt en extra wilt betalen voor een illusie.

Het is niet iedere keer een ander, soms neem ik ook wel eens een dame, die ik eerder hebt ontmoet.
Ik sluit meestal mijn menselijke gevoelens af, het is meer de sex. Vaak wil ik ook zo snel mogelijk weg na de daad,
Tja, dan is het natuurlijk geen wonder dat je je achteraf een beetje onvoldaan voelt... Ik wil je hier niet gaan vertellen wat te doen, maar persoonlijk neem ik graag ruim de tijd...met een vrouw die ik telkens een beetje beter leer kennen...ik heet ze welkom, bewonder haar outfit...we drinken iets samen.... en naderhand knuffelen we nog wat...praten we gezellig...we lachen samen. Soms verliezen we zelfs de tijd wat uit het oog. En als ze vertrokken is geniet ik nog na, en kijk al uit naar de volgende keer...

Nee maar je suggereert wel dat dames veel kosten hebben en dat ze daarom veel geld moeten vragen, wat natuurlijk onzin is want ze doen het puur uit hebzucht meer niet.
Ik zei enkel dat de kosten van de dames ook mee stijgen…. Mijn vrouw betaalde meer dan 2000€ per maand voor lokatie. Dat zijn een hoop dates enkel en alleen om de lokatie te bekostigen.
Uiteraard doen de dames in eerste plaats om geld… zoals wij onze job ook doen om geld te verdienen 😉
Hebzucht is dan weer zeer negatief 🙄

2000 euro hebben ze zo weer binnen sommigen zelfs in 2 dagen dus ik heb alles behalve medelijden met de dames.
Lol
Dus dames verdienen 30.000€ per maand?
😂😂😂😂
Er al gedacht dat dames bijna 50% belastingen betalen (in België, ik ken de belastingstarieven niet in Nederland)
Kom uit je droomwereld 😉

Ik vraag geen medelijden … was gewoon duiding 😉

Dan heeft je vrouw niet veel klanten of kiest ze daar misschien bewust voor dat kan natuurlijk ook.
Wat denk je dat een dame gemiddeld aan klanten heeft per dag?
Is niet als ze eens 1 dag 5-6 klanten heeft dat iedere dag zo is…. Als dames 30-50 dates per maand hebben dan zal de dame al goed gewerkt hebben ….
Ik heb al paar jaar het geluk of ongeluk om samen te leven met dame in dit wereldje… en heb zo ook heel wat andere dames zo leren kennen. En wees gerust ik hoor bijna overal dezelfde aantallen. Sommige buitenlandse dames verblijven hier korte periode en hebben dan korte periode veel klanten…. Mijn vrouw werkt gans jaar door en wees gerust dat dit normaal aantal dates zijn 😉
Mijn vrouw doet bewust geen vluggertjes of zelfs halfuurtjes… ze verkiest minimaal 1 uur dates

Blijft grappig

Lees dat de ene vrouw een kwartier tussen de klanten plant en dan in tijdnood komt en zojuist dat iemand 1 a 2 klanten per dag heeft met een huur van € 2000

En dan weet je nog niet eens de verbouwingskosten
Billen vullen
Tieten oppompen
Lippen opspuiten
Botoxen
Nepnagels

Profielen met nep-fotoos

24/7 maar niet op mijn tijden aanwezig

Prijsverhogingen van bijna 50% in 1,5 jaar

Diensten niet nakomen "no comprenda"

Ben er maar een beetje mee gestopt. Af en toe naar raambuurt waar je dames echt ziet
Af en toe (na uitgebreide studie en WA-contact) nog natuurlijke dvp van kinky

Vroeger was alles leuker

Hehehe

Prijsverhogingen van bijna 50% in 1,5 jaar

Die prijsverhogingen zijn tot daar aan toe. Waar ik vooral klaar mee ben is dat je tegenwoordig voor alles moet bijbetalen. Voorheen betaalde je bijvoorbeeld €150 per uur all-in, en was alleen eventueel anaal €50 extra. Nu zie ik advertenties voorbij komen waarbij dames €150 vragen voor een half uurtje, plus nog €50 voor pijpen zonder, €50 voor CIM, €50 voor tongzoenen. Dan wordt het €300 voor een half uurtje!!

In coronatijd was ik bij een dame langs geweest in den haag en dat was mij goed bevallen omdat ik dat wel een leuke dame vond, 100 voor 30 min incl pzc, nu ontvangt ze weer in den haag na wat andere locaties in nl maar nu heeft ze pzc 50 extra in haar adv staan, dat zorgt er voor dat ik niet meer langs ga, 150 voor 30 min ga ik niet betalen en pijpen met condoom vind ik niks aan
Inmiddels weer Breda

Die prijsverhogingen zijn tot daar aan toe. Waar ik vooral klaar mee ben is dat je tegenwoordig voor alles moet bijbetalen. Voorheen betaalde je bijvoorbeeld €150 per uur all-in, en was alleen eventueel anaal €50 extra. Nu zie ik advertenties voorbij komen waarbij dames €150 vragen voor een half uurtje, plus nog €50 voor pijpen zonder, €50 voor CIM, €50 voor tongzoenen. Dan wordt het €300 voor een half uurtje!!
Anaal is tegenwoordig bij veel dames 100 extra .

Het lijkt erop dat ze door de update van kinky getriggerd worden om overal extra voor te vragen aangezien ze dat nu bij de mogelijkheden kunnen zetten

Mannen ik denk echt dat jullie in een andere realiteit leven…. Bedragen van 30.000€ … geloven jullie dat echt????
Als een dame netto tussen de 5.000 en 7.500€ per maand overhoudt , dan heeft die dame in kwestie goed gewerkt. Laat staan 30.000€ 😂😂😂
En dat deze dames dat zomaar allemaal spontaan vertellen tegen hun klanten,,; 😂😂

Een dame die ik recent bezocht had op Kinky had ook plots overal extra prijzen bij gezet..
Ik gok dat ze een heel rustig weekendje heeft gehad, want inmiddels zij ze alweer verdwenen 😁

Een goeie hoer verdient heel veel geld.
Een voorbeeld: in het SKWA zijn er zeker die op een dag minimum 8 klanten afwerken aan 200 EUR/ per uur.
Laat ons zeggen dat ze 5 dagen werken per week (velen doen 6 dagen), kom je aan 8000 EUR per week.
Minimum 4 weken per maand: 32000 EUR !
Het is niet het merendeel van de meisjes die dat binnen rijven, maar toch een aanzienlijk aantal.

Interessant hoe verschillend er over dit onderwerp wordt gedacht.

Ik ga niet vaak naar restaurants. Eet meestal gewoon thuis, of het moet voor werk zijn. Áls ik prive dan eens een restaurant bezoek, dan wil ik écht lekker eten en een goede ambiance. De kosten daarvan vind ik niet zo belangrijk (ik ga toch niet vaak). Bij dvp's is het niet anders. Ik bezoek niet heel vaak dvp's (meer) en daardoor vind ik de kosten niet zo belangrijk. Als ik 2-3 keer per week zou gaan, zou ik er anders in staan.

Misschien verklaart dit een deel van de verschillen tussen de berichten hierboven? Een klant die af en toe gaat, kijkt er anders naar dan een veel-loper?

Een goeie hoer verdient heel veel geld.
Een voorbeeld: in het SKWA zijn er zeker die op een dag minimum 8 klanten afwerken aan 200 EUR/ per uur.
Laat ons zeggen dat ze 5 dagen werken per week (velen doen 6 dagen), kom je aan 8000 EUR per week.
Minimum 4 weken per maand: 32000 EUR !
Het is niet het merendeel van de meisjes die dat binnen rijven, maar toch een aanzienlijk aantal.
Als ik het zo lees zijn ze allemaal multimiljonair 😂😂😂😂
32.000€ per maand 😂 wie biedt hoger
De helft komt uit Roemenië waar maandloon nog geen 500€ bedraagt…. 3 maand werken en ze zijn binnen voor de rest van hun leven 😳😳😳

Multimiljonair ? Dat zegt niemand hier ...
Eentje met veel klanten, verdient gewoon heel veel geld. Veel meer dan wat jij suggereert.

Ik gun het hen hoor. Ze hebben ook geen carrière van 40 jaren hé.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan