Voormalig lid 17001
Stamgast
Het is een forum over sex, niet over de waarde van schilderijen.Jij ontwijkt mijn vraag al heel de tijd...'Da Vinci' duurder dan 'Frans Hals'...normaal of niet volgens jou ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is een forum over sex, niet over de waarde van schilderijen.Jij ontwijkt mijn vraag al heel de tijd...'Da Vinci' duurder dan 'Frans Hals'...normaal of niet volgens jou ?
Nee, het achterliggende principe is niet hetzelfde omdat je van te voren helemaal niet kunt weten of een vrouw een 'Da Vinci' of 'Hals' is, maar betaal gewoon lekker 250 euro als je je daar lekker stoer bij voelt en extra wilt betalen voor een illusie.Het achterliggende principe is hetzelfde...er zijn minder vrouwen die een 'Da Vinci' zijn, en die kunnen dus meer vragen. Als jij liever tijd doorbrengt met een 'Frans Hals' is dat toch geen probleem...maar zeuren dat beiden evenveel 'horen' te kosten, demonstreert alleen maar een manifeste economische onwetendheid...
Daar ben je wel zelf bij.En vergeet de extra's niet en dat plus de hoge standaardprijs, je bent tegenwoordig een fortuin kwijt als je een dvp bezoekt.
heb je nou nooit eens, dat je na de daad en een lege portemonee, het gevoel van, wat ben ik nou eigenlijk aan het doen?Als ik een 'Da Vinci' wil, ga ik niet lopen zeuren dat die niet duurder mag zijn dan een 'Frans Hals'...
ik kies ook een vrouw die ik leuk vind, maar na de daad heb ik toch zoiets van........... is dit het nouLijkt me geen leuk gevoel.
Eerlijk gezegd heb ik dat niet, nee, maar ik kies wel bewust een vrouw die ik echt leuk vind.
Het is niet iedere keer een ander, soms neem ik ook wel eens een dame, die ik eerder hebt ontmoet.Is het telkens een ander ? Ervaar je ook een beetje menselijk warmte ?
Tja, dan is het natuurlijk geen wonder dat je je achteraf een beetje onvoldaan voelt... Ik wil je hier niet gaan vertellen wat te doen, maar persoonlijk neem ik graag ruim de tijd...met een vrouw die ik telkens een beetje beter leer kennen...ik heet ze welkom, bewonder haar outfit...we drinken iets samen.... en naderhand knuffelen we nog wat...praten we gezellig...we lachen samen. Soms verliezen we zelfs de tijd wat uit het oog. En als ze vertrokken is geniet ik nog na, en kijk al uit naar de volgende keer...Het is niet iedere keer een ander, soms neem ik ook wel eens een dame, die ik eerder hebt ontmoet.
Ik sluit meestal mijn menselijke gevoelens af, het is meer de sex. Vaak wil ik ook zo snel mogelijk weg na de daad,
Heb ik dit gezegd? Ik vind veel zieliger om er steeds over te klagenAls ik dit lees zijn die dames wel heel erg zielig. Ze hebben zo te lezen alleen maar kosten en geen inkomsten.
Ik zei enkel dat de kosten van de dames ook mee stijgen…. Mijn vrouw betaalde meer dan 2000€ per maand voor lokatie. Dat zijn een hoop dates enkel en alleen om de lokatie te bekostigen.Nee maar je suggereert wel dat dames veel kosten hebben en dat ze daarom veel geld moeten vragen, wat natuurlijk onzin is want ze doen het puur uit hebzucht meer niet.
2000 euro hebben ze zo weer binnen sommigen zelfs in 2 dagen dus ik heb alles behalve medelijden met de dames.Ik zei enkel dat de kosten van de dames ook mee stijgen…. Mijn vrouw betaalde meer dan 2000€ per maand voor lokatie. Dat zijn een hoop dates enkel en alleen om de lokatie te bekostigen.
Lol2000 euro hebben ze zo weer binnen sommigen zelfs in 2 dagen dus ik heb alles behalve medelijden met de dames.
Die dames vertellen zo hun inkomsten aan jou?Geloof me ik ken dames die dat in 2 dagen verdienen niks droomwereld maar realiteit.
Mijn vrouw heeft gemiddeld 1-2 klanten per dag en ze begint aan 200€Hoeveel klanten heeft je vrouw per dag en Hoeveel geld vraagt ze?
Ik ken mensen die soms in 9 dagen 1.300€ verdienen in de haven in belgie dat is idd veel geld. maar zou je ook hun belastingsbrief op het einde van het jaar van 5000€ of 8000€Geloof me ik ken dames die dat in 2 dagen verdienen niks droomwereld maar realiteit.
Wat denk je dat een dame gemiddeld aan klanten heeft per dag?Dan heeft je vrouw niet veel klanten of kiest ze daar misschien bewust voor dat kan natuurlijk ook.
Prijsverhogingen van bijna 50% in 1,5 jaar
Anaal is tegenwoordig bij veel dames 100 extra .Die prijsverhogingen zijn tot daar aan toe. Waar ik vooral klaar mee ben is dat je tegenwoordig voor alles moet bijbetalen. Voorheen betaalde je bijvoorbeeld €150 per uur all-in, en was alleen eventueel anaal €50 extra. Nu zie ik advertenties voorbij komen waarbij dames €150 vragen voor een half uurtje, plus nog €50 voor pijpen zonder, €50 voor CIM, €50 voor tongzoenen. Dan wordt het €300 voor een half uurtje!!
Het lijkt erop dat ze door de update van kinky getriggerd worden om overal extra voor te vragen aangezien ze dat nu bij de mogelijkheden kunnen zettenDie prijsverhogingen zijn tot daar aan toe. Waar ik vooral klaar mee ben is dat je tegenwoordig voor alles moet bijbetalen. Voorheen betaalde je bijvoorbeeld €150 per uur all-in, en was alleen eventueel anaal €50 extra. Nu zie ik advertenties voorbij komen waarbij dames €150 vragen voor een half uurtje, plus nog €50 voor pijpen zonder, €50 voor CIM, €50 voor tongzoenen. Dan wordt het €300 voor een half uurtje!!
Een dame die ik recent bezocht had op Kinky had ook plots overal extra prijzen bij gezet..Die prijsverhogingen zijn tot daar aan toe. Waar ik vooral klaar mee ben is dat je tegenwoordig voor alles moet bijbetalen. Voorheen betaalde je bijvoorbeeld €150 per uur all-in, en was alleen eventueel anaal €50 extra. Nu zie ik advertenties voorbij komen waarbij dames €150 vragen voor een half uurtje, plus nog €50 voor pijpen zonder, €50 voor CIM, €50 voor tongzoenen. Dan wordt het €300 voor een half uurtje!!
Als ik het zo lees zijn ze allemaal multimiljonairEen goeie hoer verdient heel veel geld.
Een voorbeeld: in het SKWA zijn er zeker die op een dag minimum 8 klanten afwerken aan 200 EUR/ per uur.
Laat ons zeggen dat ze 5 dagen werken per week (velen doen 6 dagen), kom je aan 8000 EUR per week.
Minimum 4 weken per maand: 32000 EUR !
Het is niet het merendeel van de meisjes die dat binnen rijven, maar toch een aanzienlijk aantal.
32.000€ per maand… en sommige zitten jaren achter raampje… dan ben je multimiljonair als ik goed kan rekenenMultimiljonair ? Dat zegt niemand hier ...
Eentje met veel klanten, verdient gewoon heel veel geld. Veel meer dan wat jij suggereert.
Ik gun het hen hoor. Ze hebben ook geen carrière van 40 jaren hé.