De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tsja... dus 100 tot 130 voor een slecht uur sex is dan wel ok volgens jou? Waar slaat dat op? Wie betaalt er nu voor 'slecht'?
Niemand betaalt voor slecht sex dat snap ik ook wel. Punt is dat je nu dus 2 keer zoveel geld kwijt bent voor (slechte) sex terwijl mijn inkomen in ieder geval niet is verdubbeld.

Er zijn veel wandelaars die het met me eens zijn ben niet de enige met deze mening, ik spreek dus voor velen.
Ja, dat denk ik ook. De meeste wandelaars hebben echt niet superveel geld te besteden en hebben dus last ervan als de prijzen extreem omhoog gaan.
Temeer door mannen die 'het niets uitmaakt' en zomaar 250 euro per uur betalen.
De vrouwen die dit vragen, geef ik groot gelijk. Waarschijnlijk lachen ze zich te pletter om die domme mannen die bereid zijn dit te betalen.

Ik heb deze zin enkele keren gelezen maar heb nog steeds geen idee hoe je hierbij komt ?
Ik vind het ook fascinerend. Er staat "Tegenwoordig is er zoveel fake tussen de mannen dat dit ook al begint door te wegen in de prijzen"

Dus dan komt een man bij een raamdame, stapt binnen, rekent af, het feest begint en ineens poef! Is de man van het ene moment op het andere weg, zijn kledij ook. Bleek het een fake man te zijn. Zij geschrokken natuurlijk en verhoogt dan de prijs.

De vrouwen die dit vragen, geef ik groot gelijk. Waarschijnlijk lachen ze zich te pletter om die domme mannen die bereid zijn dit te betalen.
Ik denk niet dat het de vrouwen veel uitmaakt of de mannen dom zijn of slim. De mannen hebben erge zin. Ze hebben ook wel zin om die €200 in de zak te houden maar nog veel méér zin om hun zak te ledigen. Dan is de beslissing snel en gemakkelijk gemaakt. Is dus letterlijk een 'no-brainer' want je hersens heb je er niet bij nodig, alleen je portemonnee.

30 min voor 150 euro is gewoon te veel geld voor weinig seks. Ze doen dit zodat je voor een uurtje kiest en 200 euro gaat betalen, de supermarkten zijn hier niets bij.
Alles is relatief, maar een vakman of -vrouw in een ander beroep die een dergelijk uurtarief rekent, ga je niet snel tegenkomen.
Hooguit een advocaat of een notaris.

Ik denk niet dat het de vrouwen veel uitmaakt of de mannen dom zijn of slim. De mannen hebben erge zin. Ze hebben ook wel zin om die €200 in de zak te houden maar nog veel méér zin om hun zak te ledigen. Dan is de beslissing snel en gemakkelijk gemaakt. Is dus letterlijk een 'no-brainer' want je hersens heb je er niet bij nodig, alleen je portemonnee.
Ik heb ook zin, maar heb besloten de dames even te laten voor wat het is/ ze zijn.
De afgelopen maand heb ik een aardig bedrag stukgeslagen aan een andere interesse van me en dat zijn zaken die ik over een jaar nog in mijn handen kan vasthouden.

Laatst bewerkt:
Maar dat blijft spannend! En vervolgens loop je met allerlei zooi in je armen over de kermis.
Tip: neem altijd een tas mee 😄
Nou, zelfs dat doe ik eigenlijk niet.
Ooit vond ik een muntje in een bakje van de eenarmige bandiet en wierp het in. Het was meteen weer prijs in de vorm van nog meer muntjes. Het leek allemaal goed te gaan, totdat de spullenbaas achter de kast langsliep en ik "klik" hoorde. Vanaf dat moment keerde de machine niets meer uit...

Sindsdien ben ik vooral van het "kijken, kijken, maar niet kopen."

Dat kun je wel zeggen; mensen betalen graag voor illusie.
Maar hetzelfde product of dienst met dezelfde kwaliteit kan vaak veel goedkoper worden gevonden.
Daarom is het ook vrij dom als je 250 euro per uur betaald voor een DVP.
Wat dat betreft is het bezoeken van DVP's net zo'n (merkwaardige!) uitzondering...
Uiteraard kunnen de dienst / het product véél goedkoper gevonden worden. Maar het is nou nét de bedoeling dat de goedgemeente ziet dat jij voor het dure kiest (dat jij je dus schijnbaar'makkelijk' kan veroorloven) en zij nét niet! Je moet GEZIEN worden.

Laat dat nu net bij betaalsex in de regel niet het geval zijn...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan