Helemaal mee eens, wat het voor mij ook spannend maakt is het zogenaamde windows shoppen, dus eerst even een kijkje nemen wat er allemaal voor dames in de straat staan, dan soms een kort praatje maken, of een bekende gedag zeggen, dit is voor iets wat er bij hoort en wat ik leuk vind. Dat heb je niet bij thuis ontvangst. Er zijn genoeg dames waar je voor € 150,00 een uurtjes mee kan afspreken, soms voor nog wel minder, zeker als het niet druk is.@Rony80 Wij hebben het geluk dat we een mooie ramen buurt in de buurt hebben , dat heeft niet iedere wandelaar.
En we hebben tijd om er rond te kijken
Dat maakt t wel de mooiste en spannendste manier van wandelen. En als je bijvoorbeeld een keer 150€ betaald bij de juiste dames, is het ook voortreffelijk
En ook bij de raamdames heb je meiden met verschillende karakters, sommige (vaak Roemeens ) die zakelijk zijn, maar ook de Latina dertiger die graag een goede service verlenen en niet gehaast zijn zodat klanten terug komen.
Ik moet er wel bijzeggen dat er een ramenbuurt in mijn woonplaats is, maar ik ga daar eigenlijk nooit heen.