De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo? Als ik boek van zeg 16:00 tot 17:00 uur... en kom 15-20 minuten te laat... dan is dat in mijn tijd he! Niet jou probleem!
Als je de hele dag maar opschuift... lijkt het wel zoals bij de huisarts... zit je-met een afspraak- nog makkelijk 30-40 minuten te wachten! Sta je daar al samen met de volgende klant! Nul privacy!!! Neen dank u! Niks voor mij!
Dat is inderdaad wat ik bedoel. Bedankt voor je antwoord

@H.VanSmeiter Jij ook bedankt voor je antwoord. Inderdaad een waardevolle les voor vele heren!

Als ik het zo lees Ted, kan je beter maar weer gewoon in de Haagse straatjes gaan wandelen. Geen gedoe, met pooiers en je krijgt wat je ziet, want dat is ook vaak een punt bij die thuiswerkers.
Nee, voorlopig bevalt prive mij prima.. Lekkere meiden, alles mag, en goedkoper dan die €200 per uur die je tegenwoordig achter het raam betaald.
En dan nog bijbetalen voor pzc ook.. ja doei 😆

En... als je al die kerels zo maar toelaat (veel) te laat te komen... zonder consequenties... zit je gegarandeerd binnen de kortste keren met een zootje!
Staat je reputatie op het spel! Niet doen dus!
Moet ik dan gaan werken met aanbetaling? Weer een keerzijde waar niet goed word nagedacht.

Je kunt het als dame niet altijd voorzien. Maar wanneer een heer te laat is dan ga ik ook geen verschuivingen maken, ben geen receptioniste 😂 Alleen zijn er genoeg heren er niet van gediend wanneer een dame haar mond open trekt, helemaal wanneer ze denken dat ze wel over zn jonge dame heen kunnen lopen.

Maar goed, aanbetalingen dan maar?

Moet ik dan gaan werken met aanbetaling? Weer een keerzijde waar niet goed word nagedacht.
Werken met aanbetaling? Waarom?
Werken met discipline dat is wat je doet! Niet met je laten sollen en klanten die zich netjes aan de planning houden extra verwennen (=klantenbinding). En... de anderen ben je beter kwijt dan rijk!
Handel strikt, consequent en fair... en je zal respect krijgen. En een leuke klantenkring opbouwen die weten wat ze aan jou hebben!

Werken met aanbetaling? Waarom?
Werken met discipline dat is wat je doet! Niet met je laten sollen en klanten die zich netjes aan de planning houden extra verwennen (=klantenbinding). En... de anderen ben je beter kwijt dan rijk!
Handel strikt, consequent en fair... en je zal respect krijgen. En een leuke klantenkring opbouwen die weten wat ze aan jou hebben!
Zo simpel is dat niet altijd. Maar die keerzijde lijk je niet te willen inzien. Daarnaast blokkeer ik iedereen gelijk die 15 minuten na afspraak niks laat weten.

Anyway, ik stop hier de discussie want heb niet het idee dat er echt met je gepraat kan worden. Want de helft van wat ik zeg word genegeerd 🙃

Je kunt het als dame niet altijd voorzien. Maar wanneer een heer te laat is dan ga ik ook geen verschuivingen maken, ben geen receptioniste 😂 Alleen zijn er genoeg heren er niet van gediend wanneer een dame haar mond open trekt, helemaal wanneer ze denken dat ze wel over zn jonge dame heen kunnen lopen.

Maar goed, aanbetalingen dan maar?
Wat ik niet zo goed snap, als je afspraken gaat inplannen, en je hebt een strak programma, dan hebben die mannen die te laat komen toch pech? Dan gaat het mijn inziens van hun eigen tijd af.
Als ik een afspraak maakt bij de kapper en ik kom veel te laat, dan heb ik ook pech.

Wat ik niet zo goed snap, als je afspraken gaat inplannen, en je hebt een strak programma, dan hebben die mannen die te laat komen toch pech? Dan gaat het mijn inziens van hun eigen tijd af.
Als ik een afspraak maakt bij de kapper en ik kom veel te laat, dan heb ik ook pech.
Volgens mij suggereert Veerle dat de mannen dan niet altijd even prettig reageren.
Dat punt snap ik wel, maar toch lijkt me duidelijkheid het beste en bovendien is er in haar geval nog een gastvrouw/receptioniste die ertussen kan zitten.

En misschien te naïef van mij, maar als ' ik zin heb', dan zorg ik echt wel dat ik op tijd arriveer!

Kan best geloven dat er mannen zijn 'die niet altijd even prettig reageren' zelfs als ze zelf in de fout gingen.
Lastige klanten vind je overal! Daar verspil je je tijd niet aan... die zoeken maar elders hun ding! Heb je toch weinig of niks aan...

Dat is inderdaad wat ik bedoel. Bedankt voor je antwoord

@H.VanSmeiter Jij ook bedankt voor je antwoord. Inderdaad een waardevolle les voor vele heren!
Aan de andere kant kan de klant ook met reden 15 minuten te laat komen. De klant kan zeggen nu wil ik alleen nog 45 minuten met bijbehorende prijs. Dan kan je dat accepteren of de klant kan weggaan. In principe is het toch wie betaald bepaald. Er zullen ook klanten zijn die 45 min komen en 1 uur gewoon betalen. Ik noem hier gewoon de mogelijkheden op die kunnen gebeuren. Klant kan anders altijd zeggen ik ga weer weg. Nog even voor de duidelijkheid ik spreek niet mijn mening voor het een of het ander uit. Maar ik schets volgens mij gewoon de situaties die dan kunnen gebeuren.

De klant kan namelijk ook in zijn auto blijven zitten en bellen en zeggen ik ben 15 min later. Kan ik voor 45 min met bijbehorende prijs komen.

Even terug over de prijzen kijk eens voor de grap naar de prijzen van de shemales daar betaal je standaard 200 euro per uur bij de meeste shemales, de klanten worden dus 2x zo hard genaaid daar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aan de andere kant kan de klant ook met reden 15 minuten te laat komen. De klant kan zeggen nu wil ik alleen nog 45 minuten met bijbehorende prijs. Dan kan je dat accepteren of de klant kan weggaan. In principe is het toch wie betaald bepaald. Er zullen ook klanten zijn die 45 min komen en 1 uur gewoon betalen. Ik noem hier gewoon de mogelijkheden op die kunnen gebeuren. Klant kan anders altijd zeggen ik ga weer weg. Nog even voor de duidelijkheid ik spreek niet mijn mening voor het een of het ander uit. Maar ik schets volgens mij gewoon de situaties die dan kunnen gebeuren.

De klant kan namelijk ook in zijn auto blijven zitten en bellen en zeggen ik ben 15 min later. Kan ik voor 45 min met bijbehorende prijs komen.
Mijn probleem ligt er ook niet bij met dat ze te laar komen. Denk dat je mijn berichten niet helemaal hebt gelezen.

Ik stel zelf vaak al voor om dan 30 of 45 minuten te doen met de daarbij behorende prijs. ECHTER zijn ze daar niet altijd van gediend. Ik plan altijd 15 minuten tussen 2 afspraken maar soms lopen dingen uit. Anderzijds ook, een ongeluk op de weg, file, omleiding, belangrijk telefoontje.

Te laat komen kan aan beide kanten maar wanneer ik dan aangeef dat de date iets korter moet worden dan gepland, dan krijg ik daar soms tot verkrachtingsbedreigingen aan toe naar mijn hoofd geslingerd. In dat soort gevallen stuur ik ze direct weg natuurlijk.

Die uitspraak "wie betaald wie bepaald" vind ik oprecht een misselijke uitspraak. Alsof ik niks meer te zeggen heb nadat ee betaald is. Lijkt mij niet echt meer over consent gaan als je zulke dingen roept 🙃

Mijn probleem ligt er ook niet bij met dat ze te laar komen. Denk dat je mijn berichten niet helemaal hebt gelezen.

Ik stel zelf vaak al voor om dan 30 of 45 minuten te doen met de daarbij behorende prijs. ECHTER zijn ze daar niet altijd van gediend. Ik plan altijd 15 minuten tussen 2 afspraken maar soms lopen dingen uit. Anderzijds ook, een ongeluk op de weg, file, omleiding, belangrijk telefoontje.

Te laat komen kan aan beide kanten maar wanneer ik dan aangeef dat de date iets korter moet worden dan gepland, dan krijg ik daar soms tot verkrachtingsbedreigingen aan toe naar mijn hoofd geslingerd. In dat soort gevallen stuur ik ze direct weg natuurlijk.

Die uitspraak "wie betaald wie bepaald" vind ik oprecht een misselijke uitspraak. Alsof ik niks meer te zeggen heb nadat ee betaald is. Lijkt mij niet echt meer over consent gaan als je zulke dingen roept 🙃
Ik vind dat ook geen fijne uitspraak. Maar dit is soms wel hoe het in praktijk is. Ook in andere zakelijke afspraken.
Geef alleen de realiteit weer. Hoe jij er mee omgaat is heel goed. Een afspraak die uitloopt of te laat komen kan goede redenen hebben. Als je dan samen met de klant er uit kan komen. Iets korter voor een iets lagere prijs is dit natuurlijk prima. Echter van beide kanten kunnen mensen star zijn.
Uiteraard heb jijzelf ook alles te zeggen nadat er betaald is. Maar ik schets ook de situatie dat de klant gewoon kan vertrekken voordat er betaald is. Dit lijkt me voor beide kanten geen goed oplossing.
Ik geef alleen de realiteit weer. Niet dat ik dit zelf op deze manier zou doen. In tegendeel zelfs.
Verkrachtingsbedreiging vind ik echt te ziek voor woorden.

Ik vind dat ook geen fijne uitspraak. Maar dit is soms wel hoe het in praktijk is. Ook in andere zakelijke afspraken.
Geef alleen de realiteit weer. Hoe jij er mee omgaat is heel goed. Een afspraak die uitloopt of te laat komen kan goede redenen hebben. Als je dan samen met de klant er uit kan komen. Iets korter voor een iets lagere prijs is dit natuurlijk prima. Echter van beide kanten kunnen mensen star zijn.
Uiteraard heb jijzelf ook alles te zeggen nadat er betaald is. Maar ik schets ook de situatie dat de klant gewoon kan vertrekken voordat er betaald is. Dit lijkt me voor beide kanten geen goed oplossing.
Ik geef alleen de realiteit weer. Niet dat ik dit zelf op deze manier zou doen. In tegendeel zelfs.
Verkrachtingsbedreiging vind ik echt te ziek voor woorden.
Bedankt voor je toelichting. Heb nu een beter beeld van hoe je bent, een heel stuk prettiger.

Mij 'zonder boe of ba' voor de deur laten staan... doe je maar 1 keer!
En, neen 5 minuutjes is geen probleem... maar vanaf een kwartier...

Ja idd. Bij mij is 5min ok. 10min stuur ik opnieuw sms met duidelijk dat ik vertrek. 15min Block ik ze en ben ik weg.
Dan is ze meteen op tijd voor de volgende.

Mij 'zonder boe of ba' voor de deur laten staan... doe je maar 1 keer!
En, neen 5 minuutjes is geen probleem... maar vanaf een kwartier...

Ja idd. Bij mij is 5min ok. 10min stuur ik opnieuw sms met duidelijk dat ik vertrek. 15min Block ik ze en ben ik weg.
Dan is ze meteen op tijd voor de volgende.
Ik zou het iets anders verwoorden maar ben het wel met je eens.

Vaak is het de schuld van de dame dat we te laat aankomen want als ik een afspraak maak dan kijk ik altijd van tevoren op de reisplanner hoelang het duurt en wanneer ik precies bij haar op de straat ben. En als het bijvoorbeeld 20 minuten duurt dan vertel ik het haar dan zodat ze weet wanneer ze me kan verwachten. Maar dan komt het probleem als ik op de straat ben aangekomen en ik de dame vraag op welke adres ik precies moet zijn word er opeens niets meer gezegd en dat kan soms wel 10 tot wel 15 minuten. Daarna krijg je een bericht dat je op die adres moet zijn dus weer even zoeken ben je weer een aantal minuten verder blijkt die adres niet te kloppen dus weer even een bericht sturen en vragen op welke adres ik moet zijn, weer moet je wachten op een antwoord en voor je het weet ben je 30 minuten aan het wachten tot je aan de beurt komt.

Vaak is het de schuld van de dame dat we te laat aankomen want als ik een afspraak maak dan kijk ik altijd van tevoren op de reisplanner hoelang het duurt en wanneer ik precies bij haar op de straat ben. En als het bijvoorbeeld 20 minuten duurt dan vertel ik het haar dan zodat ze weet wanneer ze me kan verwachten. Maar dan komt het probleem als ik op de straat ben aangekomen en ik de dame vraag op welke adres ik precies moet zijn word er opeens niets meer gezegd en dat kan soms wel 10 tot wel 15 minuten. Daarna krijg je een bericht dat je op die adres moet zijn dus weer even zoeken ben je weer een aantal minuten verder blijkt die adres niet te kloppen dus weer even een bericht sturen en vragen op welke adres ik moet zijn, weer moet je wachten op een antwoord en voor je het weet ben je 30 minuten aan het wachten tot je aan de beurt komt.
Helaas ook al meegemaakt...

En toch blijf je er mee doorgaan, om dit soort dames te bezoeken.
Ik had eerlijk gezegd al lang afgehaakt als dit normaal is.

En toch blijf je er mee doorgaan, om dit soort dames te bezoeken.
Ik had eerlijk gezegd al lang afgehaakt als dit normaal is.
Als je eenmaal op de straat bent en je hebt ov kosten gemaakt dan denk je maar aan één ding en dat is de seks dan wil je natuurlijk niet terug naar huis anders ben je voor niets gaan reizen en dat is zonde. Ik weet van tevoren dat zoiets kan gebeuren ik ben hier ook op voorbereid ik zie het zelf als een avontuurtje die erbij hoort, het maakt het wandelen voor mij ook spannend want je weet bij prive-ontvangst nooit waar je uiteindelijk terechtkomt.

Laatst bewerkt door een moderator:

Als je eenmaal op de straat bent en je hebt ov kosten gemaakt dan denk je maar aan één ding en dat is de seks dan wil je natuurlijk niet terug naar huis anders ben je voor niets gaan reizen en dat is zonde. Ik weet van tevoren dat zoiets kan gebeuren ik ben hier ook op voorbereid ik zie het zelf als een avontuurtje die erbij hoort.
Misschien geen dames bezoeken die aan huis ontvangen?

Heb natuurlijk geen idee of dit de dames zijn die je bezoekt.

Als je eenmaal op de straat bent en je hebt ov kosten gemaakt dan denk je maar aan één ding en dat is de seks dan wil je natuurlijk niet terug naar huis anders ben je voor niets gaan reizen en dat is zonde.
en dit maakt je juist kwetsbaar, het zelfde geld voor de verhalen die ik hoor en lees van wandelaars die aanbellen en er doet een hele andere dame open, dan die uit de advertentie, sommige gaan dan als nog met de dame van bil met het argument van ik ben er nu toch en ik ben geil, maar een enkeling die zich omdraait en terug loopt naar zijn auto.
Wat ik al eerder zei ga ik bijna altijd naar de ramen, je ziet in ieder geval wat je krijgt en je hebt een ruime keuze, maar ook daar kan de service tegen vallen. En vaak kan je bij een hoop meiden ook voor een uur afspreken. als je geen snelle wip wilt.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan