Is dit een uitspraak van Van Gaal?It's a question of time"
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dit een uitspraak van Van Gaal?It's a question of time"
Vandaar dat ik zei "erotische massage", iets meer dan alleen wrijven ;pik vind het ook een redelijke vergoeding. voor een goede massage kan je mijn inziens beter naar een professionele masseur gaan dan naar een dvp, die een beetje loopt te wrijven, althans dat is mijn ervaring.
Tevens lijkt mij van uit het oogpunt van een dvp een massage een geven een goede tijdsopvulling waar er niet gesext wordt, en dus makkelijk verdiend.
Een timmerman die zzp'er is en met zijn rug in het zweet staat voor pak hem beet € 60,00 per uur levert wat dat aan gaat een grotere lichamelijk inspanning.
maar als je eenmaal in Thailand bent geweest, dan stellen die Body2body of Nuru massages hier niks voor, is echt zonder van je geld. Vaak is het maar een beetje gewrijf en noemen ze het een erotische massage.Vandaar dat ik zei "erotische massage", iets meer dan alleen wrijven ;p
Dat is voor mij een ontspanningsmassage icm body2body/Nuru/SM massage (en hopelijk binnenkort prostaat massage)
Weet niet of je een idee hebt hoe ik eruit zie maar bewegen zoals een thaise zal ik niet doenmaar als je eenmaal in Thailand bent geweest, dan stellen die Body2body of Nuru massages hier niks voor, is echt zonder van je geld. Vaak is het maar een beetje gewrijf en noemen ze het een erotische massage.
Dat was mij al opgevallen Veerlexx.Weet niet of je een idee hebt hoe ik eruit zie maar bewegen zoals een thaise zal ik niet doen
Denk dat Brussel er 'bovenop' springt!Opletten met prijsafspraken! Strafbaar... en Europa is zeer actief in het opsporen en bestraffen van 'prijscartels'!
En de rekening afwentelt op de belastingbetaler....Denk dat Brussel er 'bovenop' springt!
Rapporteren wie wat ??? Ben even niet mee ze ? Opletten met wat je zegt. Mss nog niet door dat het een uitspraak van Van Gaal isBedoel je daarmee dat jullie mij gaan rapporten zoals jullie dat bij Richard75 hebben gedaan is dat het?
Ja, want anders is het "the dead of the gladioles".Opletten met wat je zegt.
Dus als er een paar mensen hier hogere prijzen betalen zorgt dat ervoor dat er door alle dvp's in het hele land idiote uurprijzen worden gevraagd. Dat zou lekker zijn. Zo gaat het niet denk ik.Dat zijn ook de hoofdschuldige zij zorgen ervoor dat de dames hoge prijzen blijven vragen. En als je hier klaagt over de prijzen zijn zij diegene ook die ons het zwijgen op willen leggen want klagen mag weer niet, lekker democratisch ook.
Latina's .....kan meevallen, maar meestal sla ik ze over.Ja nu worden we overspoeld door latina....dat moet ook maar je ding zijn....geef mij maar een lekkere oostblok chick maar ja die zijn duurder..anders moet je er zelf maar een slinger aangeven...kost niks
Dat heb ik nou, met Oost Europese dames, wat eigenlijk bijna altijd Roemeense dames zijn. Meestal komen ze erg gemaakt over en nep. Ieder zijn ding, dan blijft er ook voor ieder wat wils over.Latina's .....kan meevallen, maar meestal sla ik ze over.
Wat is er mis met Latina's ze zijn geiler en hebben een mooier lichaam en de service is meestal beter ook.Ja nu worden we overspoeld door latina....dat moet ook maar je ding zijn....geef mij maar een lekkere oostblok chick maar ja die zijn duurder..anders moet je er zelf maar een slinger aangeven...kost niks
Het is een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten, maar ik heb Roemeense dames ook al erg snel uit mijn systeem gezet. Zo'n beetje alles aan hen is namelijk nep.Dat heb ik nou, met Oost Europese dames, wat eigenlijk bijna altijd Roemeense dames zijn. Meestal komen ze erg gemaakt over en nep. Ieder zijn ding, dan blijft er ook voor ieder wat wils over.
Omdat ze weten dat ze een slechte naam hebben proberen ze een andere afkomst te gebruiken. Maar als je daar een oog voor hebt pik je ze makkelijk eruit.Wel goed opletten dan. Veel Roemeense dames zijn nu opeens Oekraïens, Grieks en Spaans. Meeste hoerenlopers
Ja, dat kan in 90% van de gevallen en voor de resterende 10% check ik het via de taal.Omdat ze weten dat ze een slechte naam hebben proberen ze een andere afkomst te gebruiken. Maar als je daar een oog voor hebt pik je ze makkelijk eruit.
Dat zeggen ze al lange tijd.Ik maak de laatste tijd vaak mee dat ze zeggen dat ze Italiaans zijn
Maar waarom doen ze dat?Dat zeggen ze al lange tijd.
Dat mochten ze willen.
Zie antwoord van @Rimon : Over het algemeen hebben deze dames geen goede naam bij de wandelaars.Maar waarom doen ze dat?
Dalia nummer 3 in het oranje vind ik wel een mooie vrouw. Niet dat ze me heel bijzonder aantrekt maar best mooi om te zien.3 van die dames hebben niet eens een gezichtsfoto en de andere 2 zijn niet eens bijzonder knap.