De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie beslist er welke dame bij de beste is het is goed mogelijk dat mijn favoriet niet jou ding is en omgekeerd. Dat is voor iedereen anders.
Uiteraard maar dat is m.i. ook helemaal niet waar het omgaat.
Waar het om gaat is dat heren zonder blikken of blozen 500 euro per uur betalen voor een dienst waar andere heren 150 euro per uur voor betalen. Dit is potentieel marktverstorend.
En dan is dit forum een plek om daar wat van te vinden. Ik snap ook niet zo goed waarom sommige heren zo enorm beledigd zijn; misschien voelen ze ook wel aan dat ze veel te veel betalen voor een dienst.

Welke discriminatie doen dvp´s dan
Nou; er is een andere draad op dit forum over discriminatie en veel heren vinden eigenlijk dat 'DVPs wel mogen discrimineren' en dat de (grond)wet niet voor hen geldt.

Ik heb nog geen enkele wandelaar gezien dat illegaliteit goed keurt. Maar wel wandelaars die er opwijzen dat niet alle dvp´s in het zwart werken.
Jawel hoor; ook in een andere draad zijn er genoeg heren die het niets uitmaakt 'als ze maar lekker kunnen neuken'.

Ik zit in Team Arthur hier.
De dames mogen vragen wat ze willen.
De markt is helaas niet zo doorzichtig als wij (wandelaars ) wel zouden willen.
Zeuren heeft geen zin. Ervaringen delen wel.
En dat doen we hier op dit forum.
No need to blame the ladies.
Ik ben zelf ook een hoer. Een kennis-hoer. Ik verkoop mijn kennis aan de hoogste bieder.

.
Ik zit in Team Arthur hier.
De dames mogen vragen wat ze willen.
De markt is helaas niet zo doorzichtig als wij (wandelaars ) wel zouden willen.
Zeuren heeft geen zin. Ervaringen delen wel.
En dat doen we hier op dit forum.
No need to blame the ladies.
Ik ben zelf ook een hoer. Een kennis-hoer. Ik verkoop mijn kennis aan de hoogste bieder.
Arthur is blij dat je in zijn team zit.
We weten natuurlijk niet of er veel vraag is naar je kennis .... misschien ben je te duur

Jimmy.
Het is echt helemaal ok als jij sommige dames te duur vind, voor wat zei leveren.

Dat is jou mening. Niks mis mee.

Wat wij zeggen is dat je dit niet kunt aanvoeren alsof die dames iets fout doen.
Dat is een (waarde) oordeel.

Van dat oordeel heb jij alleen zelf last. Niemand anders.
Ik heb nooit gezegd dat ze iets fout doen, ik zei alleen, bij 150 voor 30 min haak ik af, en de dame die nu ineens 50 extra vraagt voor pzc waardoor je op 150 voor 30 min uitkomt was maar heel even in den haag dus ze zal niet veel klanten hebben gehad anders was ze wel gebleven, ze denken nu nog dat het aan de locatie ligt

Uiteraard maar dat is m.i. ook helemaal niet waar het omgaat.
Waar het om gaat is dat heren zonder blikken of blozen 500 euro per uur betalen voor een dienst waar andere heren 150 euro per uur voor betalen. Dit is potentieel marktverstorend.
En dan is dit forum een plek om daar wat van te vinden. Ik snap ook niet zo goed waarom sommige heren zo enorm beledigd zijn; misschien voelen ze ook wel aan dat ze veel te veel betalen voor een dienst.

Nou; er is een andere draad op dit forum over discriminatie en veel heren vinden eigenlijk dat 'DVPs wel mogen discrimineren' en dat de (grond)wet niet voor hen geldt.

Jawel hoor; ook in een andere draad zijn er genoeg heren die het niets uitmaakt 'als ze maar lekker kunnen neuken'.
Waarom zouden die mannen moeten blikken of blozen als zij 500€ per uur willen betalen aan een dame? Terwijl ze bij een andere dame 150€ zouden betalen. Het is toch hun geld? als een man nu 500€ wil betalen voor een uur sex met die vrouw dan mag dat toch? Of moet hij hier komen toestemming vragen.

Iedereen heeft waarschijnlijk al eens een dvp bezogt en achteraf eens gedacht van de sex was slecht voor die prijs. Bij mij was dat bij een dame die 130€ voor een uur vroeg er mocht veel niet enz. En dan heb ik een meisje die 200€ per uur vraagr waar voor ik zelfs 250€ zou betalen

Welke discriminatie doen ze dan?

de meeste meisjes die hier illegaal zijn zijn er toe gedwongen. Omdat pooiers met goedkope meisjes willen verdienen.

Ik vind dat niet, ik vind het aanbieden van sex niet hetzelfde als een produkt in de winkel
Dat is het zelfde als ik heb al dingen gekocht in de winkel en achter dat ik het gebruikt had dacht van. Het is niet wat ik er van verwacht had.

Bij dvp´s is dat het zelfde je kan naar 2 dvp´s gaan voor 200€ en achteraf ga je mss denken dvp 1 was alles wat ik wou en dvp 2 niet.

In winkels koop je eten kledij etc en bij dvp´s koop je gezelschap en sex. Dat het verschil

Eigenlijk zou kut beter iets goed betekenen dan slecht 😅🤣
Ja klopt!
Want... als je het zo bekijkt... heb inderdaad al van heel wat lekkere kutjes mogen genieten!
En... als je er eigenlijk wat 'dieper op ingaat' (pun intended!) dan is dat zowat het mooiste wat een vrouw je kan (aan)bieden... Love it!

Laatst bewerkt:
Ja klopt!
Want... als je het zo bekijkt... heb inderdaad al van heel wat lekkere kutjes mogen genieten!
En... als je er eigenlijk wat 'dieper op ingaat' (pun intended!) dan is dat zowat het mooiste wat een vrouw ja kan (aan)bieden... Love it!
Zowel voor een man als vrouw is het leuk. Die persoon die er op gekomen is om iets slecht kut te noemen heeft nooit sex gehad denk ik

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan