Roxas
Meubelstuk
Waarom niet. Omdat het over sex gaatbin plaats van klerenIk snap deze vergelijking niet, sex met wildvreemden is gewoon niet te vergelijken met het verkopen van een produkt in een winkel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom niet. Omdat het over sex gaatbin plaats van klerenIk snap deze vergelijking niet, sex met wildvreemden is gewoon niet te vergelijken met het verkopen van een produkt in een winkel
Er is toch niemand die hem verplicht om naar haar te gaan of wel ?Als een dame 1000€ vraagt zal Arthur haar nog steeds verdedigen dat ze niet veel vraagt, dat is Arthur ten voeten uit.
Ja inderdaadWaarom niet. Omdat het over sex gaatbin plaats van kleren
Uiteraard maar dat is m.i. ook helemaal niet waar het omgaat.Wie beslist er welke dame bij de beste is het is goed mogelijk dat mijn favoriet niet jou ding is en omgekeerd. Dat is voor iedereen anders.
Nou; er is een andere draad op dit forum over discriminatie en veel heren vinden eigenlijk dat 'DVPs wel mogen discrimineren' en dat de (grond)wet niet voor hen geldt.Welke discriminatie doen dvp´s dan
Jawel hoor; ook in een andere draad zijn er genoeg heren die het niets uitmaakt 'als ze maar lekker kunnen neuken'.Ik heb nog geen enkele wandelaar gezien dat illegaliteit goed keurt. Maar wel wandelaars die er opwijzen dat niet alle dvp´s in het zwart werken.
ik vind als je voor iets betaald kan je het met elkaar verglijken. Is dat nu kledij kopen, eten kopen of sex. Dat komt voor mij op het zelfde neer is het bedrag dat ik betaal het waard wat ik er voor krijg.Ja inderdaad
Ik vind dat niet, ik vind het aanbieden van sex niet hetzelfde als een produkt in de winkelik vind als je voor iets betaald kan je het met elkaar verglijken. Is dat nu kledij kopen, eten kopen of sex. Dat komt voor mij op het zelfde neer is het bedrag dat ik betaal het waard wat ik er voor krijg.
Arthur is blij dat je in zijn team zit.Ik zit in Team Arthur hier.
De dames mogen vragen wat ze willen.
De markt is helaas niet zo doorzichtig als wij (wandelaars ) wel zouden willen.
Zeuren heeft geen zin. Ervaringen delen wel.
En dat doen we hier op dit forum.
No need to blame the ladies.
Ik ben zelf ook een hoer. Een kennis-hoer. Ik verkoop mijn kennis aan de hoogste bieder.
En, gaat het goed met de zaken?Ik verkoop mijn kennis aan de hoogste bieder.
Ik heb nooit gezegd dat ze iets fout doen, ik zei alleen, bij 150 voor 30 min haak ik af, en de dame die nu ineens 50 extra vraagt voor pzc waardoor je op 150 voor 30 min uitkomt was maar heel even in den haag dus ze zal niet veel klanten hebben gehad anders was ze wel gebleven, ze denken nu nog dat het aan de locatie ligtJimmy.
Het is echt helemaal ok als jij sommige dames te duur vind, voor wat zei leveren.
Dat is jou mening. Niks mis mee.
Wat wij zeggen is dat je dit niet kunt aanvoeren alsof die dames iets fout doen.
Dat is een (waarde) oordeel.
Van dat oordeel heb jij alleen zelf last. Niemand anders.
Waarom zouden die mannen moeten blikken of blozen als zij 500€ per uur willen betalen aan een dame? Terwijl ze bij een andere dame 150€ zouden betalen. Het is toch hun geld? als een man nu 500€ wil betalen voor een uur sex met die vrouw dan mag dat toch? Of moet hij hier komen toestemming vragen.Uiteraard maar dat is m.i. ook helemaal niet waar het omgaat.
Waar het om gaat is dat heren zonder blikken of blozen 500 euro per uur betalen voor een dienst waar andere heren 150 euro per uur voor betalen. Dit is potentieel marktverstorend.
En dan is dit forum een plek om daar wat van te vinden. Ik snap ook niet zo goed waarom sommige heren zo enorm beledigd zijn; misschien voelen ze ook wel aan dat ze veel te veel betalen voor een dienst.
Nou; er is een andere draad op dit forum over discriminatie en veel heren vinden eigenlijk dat 'DVPs wel mogen discrimineren' en dat de (grond)wet niet voor hen geldt.
Jawel hoor; ook in een andere draad zijn er genoeg heren die het niets uitmaakt 'als ze maar lekker kunnen neuken'.
Dat is het zelfde als ik heb al dingen gekocht in de winkel en achter dat ik het gebruikt had dacht van. Het is niet wat ik er van verwacht had.Ik vind dat niet, ik vind het aanbieden van sex niet hetzelfde als een produkt in de winkel
Nee hoor; je hebt niets gemist.Heb ik nog wat gemist?
Het is hier toch kut weerNee hoor; je hebt niets gemist.
We (ik ook dus) hebben blijkbaar te veel vrije tijd om hierover door te emmeren.
Hier ook al, maar ik heb toch nog wat met de kut gedaan vanmiddagHet is hier toch kut weer
Nou... wellicht een leuk (en véél goedkoper!) alternatief... dan die duur betaalde sex!Nee hoor; je hebt niets gemist.
We (ik ook dus) hebben blijkbaar te veel vrije tijd om hierover door te emmeren.
Eigenlijk zou kut beter iets goed betekenen dan slechtHier ook al, maar ik heb toch nog wat met de kut gedaan vanmiddag
Ja klopt!Eigenlijk zou kut beter iets goed betekenen dan slecht
Zowel voor een man als vrouw is het leuk. Die persoon die er op gekomen is om iets slecht kut te noemen heeft nooit sex gehad denk ikJa klopt!
Want... als je het zo bekijkt... heb inderdaad al van heel wat lekkere kutjes mogen genieten!
En... als je er eigenlijk wat 'dieper op ingaat' (pun intended!) dan is dat zowat het mooiste wat een vrouw ja kan (aan)bieden... Love it!
Ik ben zelf meer een kont man. Als ik moet kiezen tussen een mooie kont of grote borsten doe mij dan maar een kontDe kont van een vrouw houd ik anders ook wel van maar dat is misschien een fetisj
je hebt in nederland een uitdrukking, die is, Kut met peren. kennen jullie die uitdrukking ook in Belgie?Zowel voor een man als vrouw is het leuk. Die persoon die er op gekomen is om iets slecht kut te noemen heeft nooit sex gehad denk ik
maar een grote kont, met kleine tietjes, is ook weer raar.Ik ben zelf meer een kont man. Als ik moet kiezen tussen een mooie kont of grote borsten doe mij dan maar een kont
De verhoudingen moeten kloppen. Ze moet nu ook geen kont hebben waar op je een 3 gangen menu kan op serveren. Dat kan best ook een klein mooi bol kontje zijnmaar een grote kont, met kleine tietjes, is ook weer raar.
Niet echtje hebt in nederland een uitdrukking, die is, Kut met peren. kennen jullie die uitdrukking ook in Belgie?
ik hou zelf wel van Latina's met een flinke kont en een flinke bos hout.De verhoudingen moeten kloppen. Ze moet nu ook geen kont hebben waar op je een 3 gangen menu kan op serveren. Dat kan best ook een klein mooi bol kontje zijn
betekend zoiets, als kloten.Niet echt