Maar jij moet op je doorsnee werk ook geen lul in je mond nemen he.
Als ik naar mijn advocaat ga rekent die man ook zulke uurlonen aan…..
Beetje zinloze discussie.. ik verdien zoveel dus dan mag een dvp niet meer vragen dan mijn uurloon.
Wil/kan je het niet betalen? Geen probleem boek dan andere dames die goedkoper werken he…
Beetje onzinnige reactie van u.
Ik 'klaag' niet, ik stip gewoon een punt aan.
DVP's misbruiken het marktmechanisme, er is vraag, zij geven aanbod aan soms absurde prijzen, en die prijzen worden dan door veel mannen gewoon betaald.
Zelf heb ik geen probleem met 150/u, als ik dan ook een uur de beloofde service krijg. En daar wringt het de laatste tijd weer heel erg. Hier en daar zie ik weer dames die om een of andere reden proberen van hun prijzen te verhogen, maar andezijds lees je hier ook weer meer en meer negatieve recensies. Zo werkt het dus niet.
Als ik een project slecht of niet zoals afgesproken afwerk, maar toch zondermeer een volle faktuur opstel, dan heb ik gegarandeerd discussie. En terecht. Als je afspraken maakt, kom je ze ook na. Zeker als het over iets of wat bedragen gaat.
En ik heb nergens gezegd dat een DVP haar prijs moet aanpassen aan het loon van een klant. Ik zeg alleen dat ik het altijd al opmerkelijk vind dat veel wandelaars die zelf 25 euro/u verdienen (doorsnee loon van 3500 euro per maand) na hun werkuren probleemloos een DVP 150 of 200 euro per uur betalen.
En ik betaal die prijs uiteraard ook, zoals iedereen, maar ik ben dan wel iemand die daar SERVICE voor in de plek verwacht. Een uur massage + all in is voor mij dan ook een uur, geen 5 minuten wrijven en dan snel afwerken en buiten na 25 minuten.
Maar zoiets mag je nog altijd niet zeggen blijkbaar.
Uw opmerking :
Maar jij moet op je doorsnee werk ook geen lul in je mond nemen he
Is ook vrij belachelijk. Als je als DVP diensten aanbiedt, dan is dat 'deel van de functie-omschrijving'. Dames die daar een probleem mee hebben zoeken best een andere baan.
Als dit voor u een reden is om zondermeer 150/u te mogen rekenen, dan zijn er nog heel wat andere beroepen die dringend aan hun werkgever opslag moeten vragen.
Of is 'een lul in je mond' voor u veel erger dan elke dag in een woonzorgcentrum de stront van iemand te mogen opkuisen en wassen? Of als vuilnisman/vrouw elke dag met je neus in het afval van een ander zitten? Of een gynaecoloog die elke dag soms de meest walgelijke vagina's mag onderzoeken?
DVP's hun hoge prijzen zijn er simpelweg omdat wandelaars ze betalen. Niet meer, niet minder. En in de meeste gevallen absoluut niet omdat de dame haar service het waard is...